Hotel Le Marconnes

Hotel Le Marconnes
8,3

40 reviews over Hotel Le Marconnes in het Nederlands

Leuke authentieke plek in rustige omgeving.

Hamburg, 3-9-2016

Leuke authentieke plek in rustige omgeving. Wij hadden een gezellige ruime hoge slaapkamer met vide waar onze 2 kinderen sliepen. Goede badkamer.

2x dagmenu gegeten in het gezellige restaurant waar Luc ons heerlijke gerechten voorzette. En als toetje 'mmmmmm' vers gemaakte taarten van Carrie.

Het was bloedheet, dus het zwembad bracht de juiste verkoeling. Ligbedje zou fijn zijn, maar ach.....!

Volgende keer gaan we de omgeving verkennen! Wat een knusse plek. Een echt aanrader!

Fantastisch!

elkevandijk, 15-10-2015

Al jaren beginnen of eindigen we onze vakantie bij Le Marconnes.

De huurtent staat altijd weer op een bijzondere plek.

Schitterende omgeving, mooie dorpjes en stadjes. Wil je iets ondernemen; vraag het Luc en Carry. Er is van alles in de omgeving te doen en te zien. Het restaurant is top! De mee eet tafel gezellig.

Wij genieten al jaren, nu met tieners (13 en 16 jaar) , van de sfeer, rust en de geweldige ambiance.

Prachtige plek

Karin, 1-8-2015

Een mooie plek met een prachtig uitzicht. Veel ruimte. Prima sanitair, alleen de waterpas was ook met vakantie en de docuches stromen lekker over. Mee eten erg leuk en lekker. Wij hadden niet echt het idee van enthousiaste en betrokken eigenaren, maar zin er maar een paar dagen geweest. Wij hadden wel erg veel overlast van spelende en vooral schreeuwende en krijsende kinderen, waarvan ouders toekeken. Een goede plek om deze prachtige omgeving te verkennen. Neem wel wat materiaal mee om je caravan recht te kunnen zetten, het is een glooiende weide.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marconnes voor je op een rij gezet:

Wat een gastvrijheid, ruimte en rust!

marina van der wal, 23-7-2013

We komen hier met plezier terug!

Heerlijke plek om tot rust te komen

Riekus, 22-7-2013

Een hele mooie, rustige omgeving met prachtige natuur en daarmee wandel en fietsmogelijkheden te over. thuiskomen op de camping of in het hotel doe je door 's avonds mee te eten aan de mee-eettafel of a la carte in het kleine maar zeer goede restaurant. De sfeer, het onderling vertrouwen en de humor maken het helemaal af!!

rust, gezelligheid en gastvrijheid

Herwin Tros, 20-7-2013

we zijn nu voor de 3e x op deze camping en vonden direct wat we eerder hier ook vonden: veel ruimte en rust, de gastvrijheid van de uitbaters Luc en Carry (en hun kinderen Pleun en Gijs).

prima uitgangspositie voor allerlei activiteiten: fietsen, wandelen, zwemmen in de Loire, etc

beslist een camping op vaker aan te doen ('zelfs' na deze 3e x).

NB: we zagen verscheidene gasten terugkeren na een kort verblijf elders. de lat ligt na le marconnes blijkbaar toch hoog (?)

herwin, sascha, sannie (16), tamar (13), fabian (10) en de hond noor.

Absoluut een aanrader

Franton, 12-7-2013

We werden bijzonder prettig ontvangen. Luc en Carrie zijn geweldig goede gastheer en gastvrouw. Prettig, warm en ongedwongen. Je voelt je meteen op je gemak. Leuke omgeving waar je tot rust kunt komen maar ook activiteiten kunt ondernemen. Absoluut de moeite waard om wat extra kilometers voor te rijden.

Rust,natuur en de France ambiance

M.Lint, 13-6-2013

Geweldige enthousiaste eigenaren,stralen het eenvoudige Franse leven uit met hun landelijke accommodatie,schitterend vergezicht op de Mont Mezenc als je op het Kampeer terrein vertoeft.

Diverse doe dingen in de buurt en leuke dorpjes,wandelingen en omgeving rond ritten zijn er volop aanwezig.Denk o.a. Velorail.

Menukaart variatie is gemiddeld maar wat geserveerd wordt (Franse pot) is eigenhandig en van zeer goede kwaliteit,regelmatig is er s'avonds een mee eet tafel die diverse nationaliteiten tot elkaar brengt.

Hotel / restaurant straalt goed het simpele Franse boeren leven uit .

Zeer behulpzaam/advies naar de klant toe.Hotelkamers goed, met Franse ambiance.

Mijn topcamping, jammer dat het zo ver weg is...

Joost Ostendorf, 18-8-2012

Carry en Luc zijn bijzonder gastvrij en zeer vakkundig in alle facetten van het horecavak. Geholpen door hun kinderen Pleun en Gijs, die ook van aanpakken weten en hun ouders navolgen.

Lucs maaltijden zijn echt van zeer hoog niveau. Het voorafje met mosselen in knoflooksaus is het lekkerste voorafje dat ik ken.

Prachtig campingterrein, leuk terras met kwaliteits bier, en wijn, zelfs heerlijke kroketten zijn mogelijk. mooi uitzicht, goede voorzieningen. Wel op tijd gaan douchen, want als andere gasten te ruim douchen kan het warme water op raken. Als het dichterbij was gingen we 3x per jaar.

Aanrader!

nicoline_1, 18-8-2012

We zijn nu 2 keer bij Le Marconnes geweest en zullen zeker terugkomen. Kleine camping met prachtig uitzicht en fijne sfeer. Het sanitair is eenvoudig maar volstaat. Leuke omgeving. Luc en Carry zijn gezellige Brabanders die een prima restaurant op de camping weten neer te zetten.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marconnes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Marconnes in St. Arcons de Barges (Haute Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Marconnes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Marconnes scoort een 8.29 uit 10 op basis van 42 reviews.