St. Arcons de Barges (Haute Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Arcons de Barges (Haute Loire) voor je op een rij gezet:

vakantie St. Arcons de Barges (Haute Loire)

Reviews over St. Arcons de Barges (Haute Loire)

Fantastisch verblijf gehad

Fred,
    10-8-2018

Wat een ontzettende gastvriendelijke eigenaren zijn Ed en Elvire!

Geweldig mooie omgeving, prima hotelletje, super lekker eten en wat een rust kan je hier ervaren! Op de nationale feestdag in Frankrijk kwam er ineens een groot varken aan het spit en hebben we fantastische streekgerechten te eten gekregen!

Een grote aanrader speciaal voor fietsers en wandelaars.

Gereisd met partner in juli 2018

Leuke authentieke plek in rustige omgeving.

Hamburg,
    3-9-2016

Leuke authentieke plek in rustige omgeving. Wij hadden een gezellige ruime hoge slaapkamer met vide waar onze 2 kinderen sliepen. Goede badkamer.

2x dagmenu gegeten in het gezellige restaurant waar Luc ons heerlijke gerechten voorzette. En als toetje 'mmmmmm' vers gemaakte taarten van Carrie.

Het was bloedheet, dus het zwembad bracht de juiste verkoeling. Ligbedje zou fijn zijn, maar ach.....!

Volgende keer gaan we de omgeving verkennen! Wat een knusse plek. Een echt aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastisch!

elkevandijk,
    15-10-2015

Al jaren beginnen of eindigen we onze vakantie bij Le Marconnes.

De huurtent staat altijd weer op een bijzondere plek.

Schitterende omgeving, mooie dorpjes en stadjes. Wil je iets ondernemen; vraag het Luc en Carry. Er is van alles in de omgeving te doen en te zien. Het restaurant is top! De mee eet tafel gezellig.

Wij genieten al jaren, nu met tieners (13 en 16 jaar) , van de sfeer, rust en de geweldige ambiance.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prachtige plek

Karin,
    1-8-2015

Een mooie plek met een prachtig uitzicht. Veel ruimte. Prima sanitair, alleen de waterpas was ook met vakantie en de docuches stromen lekker over. Mee eten erg leuk en lekker. Wij hadden niet echt het idee van enthousiaste en betrokken eigenaren, maar zin er maar een paar dagen geweest. Wij hadden wel erg veel overlast van spelende en vooral schreeuwende en krijsende kinderen, waarvan ouders toekeken. Een goede plek om deze prachtige omgeving te verkennen. Neem wel wat materiaal mee om je caravan recht te kunnen zetten, het is een glooiende weide.

Gereisd met partner in juli 2015

Wat een gastvrijheid, ruimte en rust!

marina van der wal,
    23-7-2013

We komen hier met plezier terug!

Gereisd met partner in juli 2013
St. Arcons de Barges (Haute Loire) scoort een 9 uit 10, op basis van 6 reviews