Vakantiehuis La Tronçais

1 review over Vakantiehuis La Tronçais in het Nederlands

hemelse rust

Dirk Van de Veire
24-8-2011

Dit is echt een plek om volledig tot rust te komen : ruime kamers, heel rustig , wel afgelegen, ligging en alle comfort van thuis. Ideaal voor een gezin met kinderen of een uitstap met vrienden. En de gastvrouw staat steeds klaar !

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis La Tronçais

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Tronçais in Souvigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Tronçais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.