Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Moulin de Serre

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Moulin de Serre voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 20 reviews

7.9GoedScore uit 20 reviews
  • 6.2Staat v/h sanitair
  • 6.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

20 Reviews over Le Moulin de Serre

• 8Luuk Hauser19-08-2022

Geweldige rustige camping, fantastische omgeving

We hebben anderhalve week op deze camping gestaan.

Eerlijk: bij aankomst was het even slikken omdat het (op het eerste gezicht) redelijk in de middle of nowhere ligt. Maar uiteindelijk hebben we hier een fantastische vakantie gehad. Wat een fijne plek! En wat een gave omgeving!

Het is rustige camping met zo’n 100 plekken. Weinig Nederlanders op de camping zelf, heel veel vriendelijke Fransen. Ook wel eens lekker!

Het zwembad is heerlijk, het sanitair wat gedateerd maar schoon, er is een leuk speeltuintje en in het riviertje kunnen kinderen heerlijk spelen. Er is een kleine eetgelegenheid en ondanks dat de camping goedkoop is was er bijna iedere avond bij de bar een programma. Geen schreeuwerige animatie, maar leuk entertainment voor jong en oud (o.a. Bingo, goochelaar of muziek).

Niet overbodig; de eigenaren zijn super vriendelijk. Ik werd anderhalve week steevast ‘Monsieur Luc’ genoemd, getuige het persoonlijke karakter!

• 8Metro25-08-2018

Prima verblijf, rust, ruimte en vermaak

Wij verbleven in een Afrika Lodge, mooie ruime accomodatie. Fijne loungeset, miste wel kussentjes op de keukenstoelen en opbergruimte, op bistrostoeltjes is het comfort iets minder. Maar over het algemeen ern prachtige plek op een zeer fijne rustige camping met genoeg vermaak voor de kinderen. Puntje voor personeel is wel dat de eigenaresse stug Frans blijft spreken ook wanneer je aangeeft haar niet te begrijpen. Ze mag een voorbeeld nemen aan haar man die de communicatie een stuk aangenamer maakt door zich aan zijn gast aan te passen. Bij een stilte gebod om 22.30 is het ook belangrijk dat het personeel zich daar op een vrije avond op de camping aan houdt. De accomodatie is zeer aan te raden en met kinderen van 7/9 is er genoeg te doen. Leuk beekje, mooie speeltuin, fijn simpel zwembad. AAls je voor meer reuring, veel glijbanen en veel extra vermaak voor de kinderen gaat dan is deze camping wat simpel. Voor ons helemaal goed😀

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Thomas en Katrien28-07-2018

Mooie camping in de bergen

Goede ontvangst van de eigenaren en personeel. Lastig communiceren in het Engels. Camping zag er netjes uit, alleen is het rijden naar een supermarkt wel ongeveer 30 minuten rijden. Sanitair was oké. In de omgeving zijn er vele activiteiten te doen. Graag willen wij persoonlijk Jeremy (animatieteam) bedanken voor de leuke 4 dagen. Een vrolijke jongen die een leuke sfeer brengt bij heel de camping.

• 7Fam. Bogerd07-08-2017

Prima camping

Zeer ruime plekken en heerlijk rustig en netjes. Animatie is er wel maar vooral Frans georiënteerd en dat was minder voor onze dochter (7jr). Prachtige speeltuin, maar wel vol in de zon. Zwembad is verwarmd maar helaas niet enigszins overdekt voor als het weer wat minder is. Riviertje loopt langs de camping en is goed afgeschermd met een hek (handig voor zoontje van 2jr).

Je moet wel minimaal 30 minuten rijden naar een winkel / activiteit.

Restaurant is niet top en chaotisch. Personeel is vriendelijk maar kan iets spontaner zijn.

Wij zijn er ruim 1 week geweest, gelukkig niet vastgelegd voor die periode want dan ben je je geld kwijt.

Sanitair is wat ouder maar op zich netjes en ze doen hun best. Hebben begrepen dat 2e sanitair gebouw volgend jaar vervangen gaat worden.

• 5Eetgelegenheden
  • 6MRB31-07-2017

Aardige en rustige camping

Ruime plekken met voldoende afscheiding. Bij iedere plek ook een water toppunt. Vuilwater kan je alleen bij de een wasgelegenheid kwijt. Sanitair is oud, wordt wel redelijk goed schoongemaakt. In aanvang was er veel te weinig wasgelegenheid beschikbaar. Afwasgelegenheid is niet prettig, weinig plek en per maar 1 kraan beschikbaar voor 2 wasbakken. Buiten de camping voldoende plek om je hond uit te laten. Werd op de camping met 2 maten gemeten. Wij moesten een pad, tussen de auto en de heg vrij houden voor overpad. Hier door de beheerder over aangesproken. Alle Fransen parkeren hun, auto, tent of caravan tegen de heg aan, waardoor er geen pad vrij is. De Fransen werden hier niet over aangesproken. Verder wordt er vrij veel voor de kinderen georganiseerd. Alleen is de animatie alleen in het Frans

• 6Eetgelegenheden
  • 5zweifel08-07-2014

mitigé

Aucune activité ou animation proposée car hors saison le 3 juillet !!! Piscine correcte mais inutilisable car invasion de taons qui n est pas traitée. Snack à éviter ! produits premiers prix congelés et cuits au micro-onde ! Emplacement tout à fait correct et mobil home ok dommage qu il soit mal aéré ( condensation excessive ) ! Par contre loin de toutes activités ou villes qui bougent un peu !

• 1Eetgelegenheden
  • 9fayolle02-06-2014

sejour formidable

camping le moulin de serre Singles(Puy de Dôme) Très beau camping,calme,mobilhome très propre.Nous garderons un bon souvenir des propriétaire,se sont des personnes serviable et très accueillante.Notre fille de 9 ans c'est bien amuser,elle a profiter des trampolines,faire du vélo etc...Elle n'a qu'une envie,pouvoir revenir au camping le plus vite possible.Vulcania a 50 km environ

• 8Claudia Bouwmeester04-08-2013

Heerlijke vakantie gehad!

De camping is goed te vinden, omdat het goed wordt aangegeven met bordjes, vroeg van te voren. Hele ruime plaatsen en voldoende privacy, top! Camping ziet er keurig uit en wordt goed onderhouden. Eigenaar en vrouw zijn erg vriendelijk en wij voelden ons gelijk welkom. Wij hebben een tent op de camping gehuurd en ook dit zag er keurig uit. Ons zoontje van bijna twee heeft zich ook goed kunnen vermaken, omdat er een mooi speeltuintje was en veel kinderen op de camping waren. Ik vind het zeker een aanrader!

• 7barreaux03-09-2012

sympa

mobil-home propre : espace de terrain belle piscine : beaucoup de transats propriétaire et personnel sympathqiues grand manque de participants aux animations beau cadre mais éloigné des bourgs belle région à visiter

• 6Catherine Kagie-Peupion24-08-2012

Camping très agréable mais service décevant

Nous venons de passer une semaine dans ce camping très bien situé. Les environs sont splendides et le camping en lui-même est absolument parfait, beaucoup d'espace, tentes bien aménagées, sanitaire très propre. Nous avons seulement été extrêmement déçus par le propriétaire Michel qui s'est avéré etre fort peu sympathique à notre égart. Son comportement nous a peiné et a laissé un arrière gout for amer à ce beau séjour. Il est possible que Michel avait ses raisons mais il n'a pas fait preuve de professionalisme. Vraiment dommage!

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar