Bed and Breakfast Chateau de Savennes

2 reviews over Bed and Breakfast Chateau de Savennes in het Nederlands

Met vrienden

Mieke en Rini met familie
26-9-2016

Geweldig Chateau met fantastisch eten en drinken.

Ontvangst bij aankomst was zeer prettig.

Zeer schone kamers en de gastheren weten wat een chambre de hotes

runnen is.

Topadres

grote kamers

marlou
13-8-2014

Mooi gelegen, gastvrij, zeer ruime kamers met goede bedden, erg goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chateau de Savennes in Savennes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chateau de Savennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.