Bed and Breakfast Chateau de Savennes

3 reviews over Bed and Breakfast Chateau de Savennes in het Nederlands

Wouw!

Rebecca en Michiel,
25-9-2018

Hier ga je naartoe om fantastisch in de watten te worden gelegd. Bij aankomst kregen we een geweldige Indische maaltijd voorgeschoteld met een even zo lekker wijn arrangement. Na de maaltijd heerlijk geslapen in een pracht kamer met (zo bleek de volgende ochtend) een waanzinnig uitzicht. In de ochtend stond er een ontbijt klaar waar je u tegen zegt. Alles erop en eraan. De eigenaren doen er alles aan om van verblijf op het prachtige Chateau de Savennes een onvergetelijke ervaring te maken! Ze hebben duidelijk oog voor detail!

Mieke en Rini met familie
26-9-2016

Geweldig Chateau met fantastisch eten en drinken.

Ontvangst bij aankomst was zeer prettig.

Zeer schone kamers en de gastheren weten wat een chambre de hotes

runnen is.

Topadres

grote kamers

marlou
13-8-2014

Mooi gelegen, gastvrij, zeer ruime kamers met goede bedden, erg goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chateau de Savennes in Savennes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chateau de Savennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.