Vakantiehuis Maison Legrand

Vakantiehuis
Vakantiehuis Maison Legrand
9,1

3 reviews over Vakantiehuis Maison Legrand in het Nederlands

Zoals ik de vorige keer al schreef was ons verblijf in Maison Legrand voor herhaling vatbaar. Mijn vrouw en ik hebben dus de daad bij het woord gevoegd en zijn in juni 2013 weer terug gegaan. Ook nu weer alles picobello. Geweldige tijd, goed verblijf. Kijk eventueel naar mijn eerdere reactie. Wij zijn een ouder echtpaar, maar volgens ons kan een gezin met kleine kinderen daar ook goed terecht. Er is in ieder geval een zeer grote tuin met zeer veel speelvoorzieningen. Nu ook een leuk restaurantje ontdekt op loopafstand (4,5 km) de eigenaren kunnen je de weg wel wijzen. Wil je dat niet dan kun je bij Maison Legrand ook terecht voor een goede uitgebreide maaltijd.

Gereisd met partner in juni 2013

Wij zijn wandel liefhebbers. Er zijn diverse mooie en ook niet te zware wandelroute's vanuit La Petite Maison (Onderdeel van Maison Legrand). Bij een minder mooie dag zijn er in de omgeving leuke te bezoeken plaatsen. Er is ook een zeer grote tuin ter beschikking met een mooi uitzicht. Alles mag, niets moet. Wij zijn er 'n week geweest. Is eigenlijk te kort. Reden voor ons om tzt er nog eens naar toe te gaan. Wij hebben diverse wandelingen gemaakt en je komt door heel kleine en stille typisch Franse dorpjes. Vriendelijke mensen die ook nog eens 'n praatje met je willen maken (In het Frans en speciaal dialect!)

Gereisd met partner in juni 2012

Rustig gelegen, aangenaam, gezellig, proper,...

De Smet - Greniers
28-7-2011

We hebben genoten van ons verblijf, werden ontvangen als God in Frankrijk. Kinderen en dieren zijn er welkom.

Gereisd met partner in november 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison Legrand in Saint-Victor-Montvianeix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison Legrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.