Vakantiehuis Maison Legrand

Vakantiehuis Maison Legrand
9,1

3 tips over Vakantiehuis Maison Legrand

Joop, 22-7-2012
Aanvankelijk waren wij van plan om zelf onze avondmaaltiijden te bereiden. Je kunt bij La Petite Maison / Maison Legrand ook mee-eten. Als je dat 'n keer hebt gedaan, heb je geen zin meer om zelf eten klaar te maken. Voor een zeer redelijke prijs heb je een uitgebreid avondmenu. Over het algemeen biologisch vlees en groenten, dat laatste ook uit eigen tuin.
j.jansen, 22-7-2012
We waren van plan om zelf onze warme maaltijden te bereiden, maar bij La Petite Maison kun je ook mee-eten. Als je dat eenmaal gedaan hebt, heb je bijna geen zin meer om zelf te gaan koken. Uitgebreide avondmaaltijden tegen een zeer schappelijke prijs.
Roos, 27-12-2011
Met kids: vraag naar de feeengrot. Prachtige wandeling en omgeving met mooie beek.