Vakantiehuis Maison Legrand

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Joop

2e beoordeling van dezelfde accomodatie.

Joop,
25-6-2013

Zoals ik de vorige keer al schreef was ons verblijf in Maison Legrand voor herhaling vatbaar. Mijn vrouw en ik hebben dus de daad bij het woord gevoegd en zijn in juni 2013 weer terug gegaan. Ook nu weer alles picobello. Geweldige tijd, goed verblijf. Kijk eventueel naar mijn eerdere reactie. Wij zijn een ouder echtpaar, maar volgens ons kan een gezin met kleine kinderen daar ook goed terecht. Er is in ieder geval een zeer grote tuin met zeer veel speelvoorzieningen. Nu ook een leuk restaurantje ontdekt op loopafstand (4,5 km) de eigenaren kunnen je de weg wel wijzen. Wil je dat niet dan kun je bij Maison Legrand ook terecht voor een goede uitgebreide maaltijd.

Gereisd met partner in juni 2013