Vakantiehuis Maison Legrand

Bekijk alle reviews

Review geschreven door j.jansen

Geweldige wandelmogelijkheden, rustige locatie.

j.jansen,
22-7-2012

Wij zijn wandel liefhebbers. Er zijn diverse mooie en ook niet te zware wandelroute's vanuit La Petite Maison (Onderdeel van Maison Legrand). Bij een minder mooie dag zijn er in de omgeving leuke te bezoeken plaatsen. Er is ook een zeer grote tuin ter beschikking met een mooi uitzicht. Alles mag, niets moet. Wij zijn er 'n week geweest. Is eigenlijk te kort. Reden voor ons om tzt er nog eens naar toe te gaan. Wij hebben diverse wandelingen gemaakt en je komt door heel kleine en stille typisch Franse dorpjes. Vriendelijke mensen die ook nog eens 'n praatje met je willen maken (In het Frans en speciaal dialect!)

Gereisd met partner in juni 2012