Vakantiehuis Maison Legrand

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Roos

Fijne rustige plek, uitstekende biologische keuken

Roos,
27-12-2011

Ligt in een klein dorpje, gerund door een klantgericht echtpaar. Je kunt zelf koken, of voor je laten koken. Er wordt uitstekend biologisch gekookt, dus wij schoven zoveel mogelijk aan. De avondmaaltijden kunnen door de gezelligheid behoorlijk uitlopen! Kids ook blij, die kregen 'kindgerichte' maaltijden.

Prachtige omgeving waar je ook mooie wandelingen kunt maken. Aparte kamer voor de kinderen, ook plezierig. Schoon. Grote (speel)tuin met kinderzwembad aan de overkant van de weg. Die weg (weinig verkeer) is het enige nadeel. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011