Vakantiehuis Maison Legrand

Weer vandaag-3°-5°
Vakantiehuis Maison Legrand
9,1

10 reviews over Vakantiehuis Maison Legrand in het Nederlands

Zoals ik de vorige keer al schreef was ons verblijf in Maison Legrand voor herhaling vatbaar. Mijn vrouw en ik hebben dus de daad bij het woord gevoegd en zijn in juni 2013 weer terug gegaan. Ook nu weer alles picobello. Geweldige tijd, goed verblijf. Kijk eventueel naar mijn eerdere reactie. Wij zijn een ouder echtpaar, maar volgens ons kan een gezin met kleine kinderen daar ook goed terecht. Er is in ieder geval een zeer grote tuin met zeer veel speelvoorzieningen. Nu ook een leuk restaurantje ontdekt op loopafstand (4,5 km) de eigenaren kunnen je de weg wel wijzen. Wil je dat niet dan kun je bij Maison Legrand ook terecht voor een goede uitgebreide maaltijd.

Gereisd met partner in juni 2013

Wij zijn wandel liefhebbers. Er zijn diverse mooie en ook niet te zware wandelroute's vanuit La Petite Maison (Onderdeel van Maison Legrand). Bij een minder mooie dag zijn er in de omgeving leuke te bezoeken plaatsen. Er is ook een zeer grote tuin ter beschikking met een mooi uitzicht. Alles mag, niets moet. Wij zijn er 'n week geweest. Is eigenlijk te kort. Reden voor ons om tzt er nog eens naar toe te gaan. Wij hebben diverse wandelingen gemaakt en je komt door heel kleine en stille typisch Franse dorpjes. Vriendelijke mensen die ook nog eens 'n praatje met je willen maken (In het Frans en speciaal dialect!)

Gereisd met partner in juni 2012

Rustieken en sfeervolle vakantie

Familie den Mulder
9-1-2012

Mooie, groene omgeving, ongerepte natuur met super leuke wandelroutes waarbij je onderweg nauwelijks iemand tegenkomt. Zeer divers landschap met watervalletjes, kastelen, bergen en grotten. Nette,schone en ruime vakantiewoning van alle gemakken voorzien! Lekker gegeten bij de vriendelijke en enthousiaste eigenaren. Als je van afwisseling maar ook rust houdt ben je hier aan het goede adres!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Ligt in een klein dorpje, gerund door een klantgericht echtpaar. Je kunt zelf koken, of voor je laten koken. Er wordt uitstekend biologisch gekookt, dus wij schoven zoveel mogelijk aan. De avondmaaltijden kunnen door de gezelligheid behoorlijk uitlopen! Kids ook blij, die kregen 'kindgerichte' maaltijden.

Prachtige omgeving waar je ook mooie wandelingen kunt maken. Aparte kamer voor de kinderen, ook plezierig. Schoon. Grote (speel)tuin met kinderzwembad aan de overkant van de weg. Die weg (weinig verkeer) is het enige nadeel. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Mooie plek om volledig tot rust te komen

Pieter Peelen
17-12-2011

Dit is een plek voor mensen die volledig tot rust willen komen in het midden van de mooie natuur van de Auverne. Toch zijn steden als Clemont-ferrand en Vichy goed bereikbaar en vormen ideale dagbestemmingen. De table haute is erg goed; en vormt daarmee een volgend rustpunt aan de vakantie gecombineerd met het genieten van lekker biologisch eten uit de streek. Echt lekker onthaasten!

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Rustig gelegen, aangenaam, gezellig, proper,...

De Smet - Greniers
28-7-2011

We hebben genoten van ons verblijf, werden ontvangen als God in Frankrijk. Kinderen en dieren zijn er welkom.

Gereisd met partner in november 2010

De appartementen liggen op een mooie beboste bergrug. Je kijkt uit over het dal waar Clermont Ferrand ligt en bij helder weer is er zicht op de Puy de Dome. U verblijft in een gehucht zonder voorzieningen, maar grotere plaatsen liggen niet ver weg en de gastvrijheid van de eigenaren is groot. Veel speelruimte voor kinderen! Wij komen er graag terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Voor herhaling vatbaar!

Sylvia Gras
13-7-2011

Keurige gites en complete inventaris, zelfs de kaasschaaf ontbrak niet! Zeer gastvrij echtpaar. Mogelijkheid om 's avonds mee te dineren tegen een zeer scherpe prijs.

De omgeving is prachtig en genoeg vertier. Wij hebben bijv. Vulcania bezocht en er is ook een avonturenpark in de buurt. Bezoek ook eens Vichy. Heerlijk zwemmeer in de buurt. Nog het heerlijk stukje Frankrijk waar het toerisme niet overheerst. We gaan er dit jaar voor de 2e keer heen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

In 1 woord: geweldig

Michiel en Annelies
13-7-2011

Een schitterende plek om naar toe te gaan, zeker voor mensen die houden van rust en natuur.

De gastvrijheid van eigenaren ( Bim en Roelie) is een waardevolle aanvulling op je vakantie!

Binnen een omtrek van 50 kilometer is er zóveel te zien en te doen: kastelen, wilkdwaterkanoën, touwklimmen door de bomen..

Voor de prijs die je betaald heb je werkelijk een "top" vakantie!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

fantastisch gastvrij, kinderen hebben genoten.

Henk de Vries
13-7-2011

Heerlijk gastvrij ontvangen, gemoedelijk en bijna familie gevoel. Geweldige omgeving, midden in de bergen van de auvergne. We gaan dit jaar voor weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison Legrand in Saint-Victor-Montvianeix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison Legrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.