Saint-Victor-Montvianeix

vakantie Saint-Victor-Montvianeix

Reviews over Saint-Victor-Montvianeix

2e beoordeling van dezelfde accomodatie.

Joop,
    25-6-2013

Zoals ik de vorige keer al schreef was ons verblijf in Maison Legrand voor herhaling vatbaar. Mijn vrouw en ik hebben dus de daad bij het woord gevoegd en zijn in juni 2013 weer terug gegaan. Ook nu weer alles picobello. Geweldige tijd, goed verblijf. Kijk eventueel naar mijn eerdere reactie. Wij zijn een ouder echtpaar, maar volgens ons kan een gezin met kleine kinderen daar ook goed terecht. Er is in ieder geval een zeer grote tuin met zeer veel speelvoorzieningen. Nu ook een leuk restaurantje ontdekt op loopafstand (4,5 km) de eigenaren kunnen je de weg wel wijzen. Wil je dat niet dan kun je bij Maison Legrand ook terecht voor een goede uitgebreide maaltijd.

Gereisd met partner in juni 2013

Geweldige wandelmogelijkheden, rustige locatie.

j.jansen,
    22-7-2012

Wij zijn wandel liefhebbers. Er zijn diverse mooie en ook niet te zware wandelroute's vanuit La Petite Maison (Onderdeel van Maison Legrand). Bij een minder mooie dag zijn er in de omgeving leuke te bezoeken plaatsen. Er is ook een zeer grote tuin ter beschikking met een mooi uitzicht. Alles mag, niets moet. Wij zijn er 'n week geweest. Is eigenlijk te kort. Reden voor ons om tzt er nog eens naar toe te gaan. Wij hebben diverse wandelingen gemaakt en je komt door heel kleine en stille typisch Franse dorpjes. Vriendelijke mensen die ook nog eens 'n praatje met je willen maken (In het Frans en speciaal dialect!)

Gereisd met partner in juni 2012

Rustieken en sfeervolle vakantie

Familie den Mulder,
    9-1-2012

Mooie, groene omgeving, ongerepte natuur met super leuke wandelroutes waarbij je onderweg nauwelijks iemand tegenkomt. Zeer divers landschap met watervalletjes, kastelen, bergen en grotten. Nette,schone en ruime vakantiewoning van alle gemakken voorzien! Lekker gegeten bij de vriendelijke en enthousiaste eigenaren. Als je van afwisseling maar ook rust houdt ben je hier aan het goede adres!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Fijne rustige plek, uitstekende biologische keuken

Roos,
    27-12-2011

Ligt in een klein dorpje, gerund door een klantgericht echtpaar. Je kunt zelf koken, of voor je laten koken. Er wordt uitstekend biologisch gekookt, dus wij schoven zoveel mogelijk aan. De avondmaaltijden kunnen door de gezelligheid behoorlijk uitlopen! Kids ook blij, die kregen 'kindgerichte' maaltijden.

Prachtige omgeving waar je ook mooie wandelingen kunt maken. Aparte kamer voor de kinderen, ook plezierig. Schoon. Grote (speel)tuin met kinderzwembad aan de overkant van de weg. Die weg (weinig verkeer) is het enige nadeel. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Mooie plek om volledig tot rust te komen

Pieter Peelen,
    17-12-2011

Dit is een plek voor mensen die volledig tot rust willen komen in het midden van de mooie natuur van de Auverne. Toch zijn steden als Clemont-ferrand en Vichy goed bereikbaar en vormen ideale dagbestemmingen. De table haute is erg goed; en vormt daarmee een volgend rustpunt aan de vakantie gecombineerd met het genieten van lekker biologisch eten uit de streek. Echt lekker onthaasten!

Gereisd met jonge kinderen in september 2011
Saint-Victor-Montvianeix scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews