Vakantiehuis Moulin de Laval

6 reviews over Vakantiehuis Moulin de Laval in het Nederlands

geweldig

harry_venderbos,
16-8-2018

een prachtige rustige plek om te onthaasten, met een grote tuin waar je op verschillende plekken kunt zitten, de honden kunnen vrij rond lopen en genieten van de beek.

je zit privé in alle rust de oude molen zelf is prachtig en heerlijk koel in de hete dagen die we hebben gehad wel wat harde bedden maar ja als je traagschuim gewent bent

Prachtige plek

Henk
21-8-2015

Zeer privé, heel rustig met altijd het gekabbel van de beek op de achtergrond.

Lokale bakker is helaas met pensioen dus 10 minuten rijden met de auto.

Bij zonnig weer altijd schaduw en zonnige plekken.

Onthaasten

René en Jacqueline Giese
3-3-2013

Wat een heerlijke plek om te onthaasten! We waren in oktober 2012 in de molen samen met een bevriend echtpaar en vier (water)honden. We konden de honden heerlijk buiten laten zonder angst dat ze weg konden lopen, dat is voor ons in deze combinatie een vereiste. In de omgeving was er voldoende gelegenheid om mooie wandelingen te maken, lekker door de bossen dwalen met de honden los, geweldig! De inrichting van de molen is zeer authentiek, past absoluut bij het gebouw, maar de bedden waren voor ons 50+'ers niet echt prettig. Kortom, als je gesteld bent op privacy en/of rust dan is dit "the place to be"!

Unieke plek. Zo geweldig privé!!!

Veldbloem
1-3-2013

De accommodatie is uniek; een mooie, robuuste, authentieke molen met alleen maar groen om je heen. Een heerlijke ruime tuin met een voortkabbelend beekje er langs, waarin je, gezeten op een kei, lekker kunt afkoelen. Misschien een iets minder prettige accommodatie als het langdurig regent, want door de dikke muren en kleine ramen komt er, zoals gebruikelijk bij een molen, niet veel daglicht binnen. Maar met een goed boek op schoot is het ook dan zeker geen straf! Kortom, een fantastische plek waar je lekker kunt onthaasten en ontsnappen aan de medemens.

Weer verliefd op Frankrijk!

Paula
1-3-2013

We hebben het heerlijk gehad in Moulin de la Val, écht 'n weekje op onszelf omgeven door mooie natuur. We voelden ons vrij in het geweldige huis, zijn er enigszins aan verknocht geraakt. Het voelde al snel als 'eigen', dat was fijn! Een prachtige omgeving de Auvergne. En vlakbij die prachtige koeien met hun zachte uiterlijk die we iedere dag weer zagen als we verse broodjes gingen halen. Een top-locatie voor diegenen die van rust en mooie natuur houden. Wij zijn weer verliefd op Frankrijk!

Deze oude watermolen ligt prachtig tussen kleine Franse dorpjes. Elke dag lekker vers stokbrood halen en lekker wandelen. Zeker een aanrader als je van rust en natuur houdt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Moulin de Laval in Saint-Priest-des-Champs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Moulin de Laval zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.