Vakantiehuis La Sauvolle

6Voldoende

Score uit 1 review

Frankrijk, Auvergne, Saint-Priest-des-Champs

Op vakantie geweest naar La Sauvolle?

6Voldoende

Score uit 1 review

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

1 review over Vakantiehuis La Sauvolle

• 6robert13-10-2015

Brocante ietwat gedateerde woning

Goed bereikbaar, wel afgelegen, zeer stille omgeving, streek doet wat uitgestorven aan. Weinig vertier in de buurt, supermarkt op 9 km, geen bakker meer in het dorp. Weinig tot geen restaurants in de buurt, veelal gesloten in onze periode misschien in hoogseizoen wel open. Woning inrichting is gedateerd, wel goede bedden, ruime slaapkamers, woonkamer absoluut niet voor 6 personen geschikt. Zeer ruime omheinde tuin achter, deels door struiken, bomen en overal draadafrastering. Onze grote honden liepen daardoor niet weg, een klein hondje zou er onderdoor kunnen gaan. Een echte Houdini hond wellicht er overheen? Voortuin wel volledig afgesloten, ommuurd en een hek. Woning is wel erg donker, maar daardoor ook koel in de zomer en in het naseizoen snel koud. In onze periode redelijk wat zonnige dagen gehad, zon dan wel pas laat op het terras en zwembad aan de achterzijde. Niet vermeld dat vriendelijke eigenaar altijd overdag naast de woning woont en wifi zeer beperkte datalimiet heeft.

Gereisd met partner in september 2015

Vakantiehuis La Sauvolle info