Vakantiehuis La Sauvolle

1 review over Vakantiehuis La Sauvolle in het Nederlands

Brocante ietwat gedateerde woning

robert
13-10-2015

Goed bereikbaar, wel afgelegen, zeer stille omgeving, streek doet wat uitgestorven aan. Weinig vertier in de buurt, supermarkt op 9 km, geen bakker meer in het dorp. Weinig tot geen restaurants in de buurt, veelal gesloten in onze periode misschien in hoogseizoen wel open. Woning inrichting is gedateerd, wel goede bedden, ruime slaapkamers, woonkamer absoluut niet voor 6 personen geschikt. Zeer ruime omheinde tuin achter, deels door struiken, bomen en overal draadafrastering. Onze grote honden liepen daardoor niet weg, een klein hondje zou er onderdoor kunnen gaan. Een echte Houdini hond wellicht er overheen? Voortuin wel volledig afgesloten, ommuurd en een hek. Woning is wel erg donker, maar daardoor ook koel in de zomer en in het naseizoen snel koud. In onze periode redelijk wat zonnige dagen gehad, zon dan wel pas laat op het terras en zwembad aan de achterzijde. Niet vermeld dat vriendelijke eigenaar altijd overdag naast de woning woont en wifi zeer beperkte datalimiet heeft.

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis La Sauvolle

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Sauvolle in Saint-Priest-des-Champs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Sauvolle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.