Landhuis Gites de la Cascade

11 reviews over Landhuis Gites de la Cascade in het Nederlands

Kan niet beter!

Henry Jacobse
11-7-2018

Het is echt een fantastisch huis! Heel erg ruim, lekker bubbelbad, aardige mensen, kortom, geweldig. Alleen aan de privacy zouden ze wat kunnen doen, mensen kunnen zo naar binnen kijken. Voor de rest geweldig!

Top locatie !!

martin
4-7-2018

Voor iedereen wat wils!! Het landhuis is prachtig gerenoveerd en voorzien van alle moderne gemakken. Het is een plek om heerlijk tot rust te komen of een mooie sport zoals enduro rijden te beoefenen. Het laatste hebben wij gedaan met gidsen, zij die de streek door en door kennen hebben ons meegenomen naar zeer mooie locaties. De gastvrijheid een dikke 10!!! We hebben een fout gemaakt door maar 3 dagen te boeken. Dat was veel te kort! Bedankt Ruud en Sandra om ons zo goed op te vangen.

Unieke locatie, fantastische gastheren, Top !

Thierry Blomme
3-7-2018

Actieve vakantie of liever aan wat rust toe ? Wij hebben het er allemaal gevonden.

Het begon met de locatie: een gerenoveerd klooster waar nog tot 2002 nonnen verbleven. Ruud Schoemaker lichtte met een ongeziene passie zijn renovatiewerken toe. De kamers een lust voor het oog met alle comfort. Zwembad, Jacuzzi, sauna, speeltuin voor de kinderen, ... je verveelt je zeker niet. In de keuken vind je niet alleen Sandra, een geweldige kokkin, maar alle streekgerechten komen hier tot leven .... Een uniek weekend in een 5-stereen gite ... wij gaan zeker terug !

Joris
2-7-2018

We zijn overweldigd door de ontvangst! Niets ontbreekt, fantastische kamers met alle comfort! Super lekker eten door Sandra (waarvoor welgemeende dank!) en een schitterend huis. Sauna, zwembad, jacuzzi, terras, tuin met speeltuin, Wi-Fi (gratis), kortom perfect!!! Dan de endurotrip... 1 dag met Ruud en 2 dagen met Gilles als gids door de supermooie natuur met al zijn pracht! Echt genieten! Je maakt het zo moeilijk als je zelf wilt en daar houden de gidsen echt top rekening mee! Technisch een paar uitdagingen met mooie beklimmingen in alle soorten ondergrond;-)

Te weinig woorden om de ervaring te kunnen omschrijven! Bedankt Ruud en Sandra!!!

Landhuis Gites de la Cascade in Saint-Priest-des Champs is een geweldige mooie accommodatie voor het hele gezin. Wij hebben een week mogen genieten met ons gezin (5 kinderen in de leeftijd van 16 tot 2 jaar) . Veel speelruimte voor de kinderen, genieten in de zeer ruime jacuzzi, mooie kamers, gezellige gezamelijke keuken. En natuurlijk niet te vergeten de prachtige natuur, op een loop afstandje ligt een geweldige mooie waterval. Wij hebben in Gites de la Cascade een vakantie mogen beleven die wij nooit meer zullen vergeten.

Voor rust en ruimte!

els anthonissen
2-11-2013

Zeer mooi traditioneel verbouwd klooster met veel ruimte en veel privacy in huis, ook van alle moderne comfort voorzien. Omgeving is in oktober zeer rustig en meteen vanuit het vakantiehuis zijn er prachtige wandelingen te maken. Uitstappen naar Puy de dome, Riom en Clermont-Ferrand zijn aanraders.

Voor gezinnen met kinderen is er veel mogelijkheid om in de tuin te vertoeven: speelweide met speeltoestellen, zwembad, jacuzzi en sauna zijn aanwezig.

We hebben een heerlijke week gehad!

Fantastische plek

Dini de Wert
11-8-2013

Prachtig mooi.

Uitzicht mooi en rustig.

Een heel klein dorpje

Maar de acomodatie is veel ruimte en heel veel speelruimte voor de kinderen. De mensen zijn heel aardig

En zo veel luxe voor mooie prijs

fantastisch landhuis

Marco
7-8-2013

zeer mooi gerenoveerd oud landhuis met behoud van de oude elementen van het huis en in prachtige omgeving gelegen (in nabijheid van mooie waterval en bossen) mooie grote speeltuin ,zwembad en jacuzzie waar kinderen zich heerlijk kunnen vermaken. Tevens ook zeer goed geschikt voor een familie of vrienden vakantie met meerdere gezinnen en er is vanalles in de omgeving te doen. Heerlijk om tot rust te komen en van je vakantie te genieten!

Aanrader

Twan Derijk
2-8-2013

Gites de la Cascade is een schitterend huis, van alle gemakken voorzien en op een mooie locatie. Zelfs zwembad, speeltuin, grasveld, jacuzzi en sauna is aanwezig.

met mooier weer nog beter!

Marlies Loock-Alaerds
2-8-2013

Huis is prachtig voor jong en ouder. De ligging is erg fraai en er is volop te doen als je er opuit wilt. Een bezoek aan Vichy is zeker de moeite waard. Je voelt je snel thuis in de Gite! Kamers zijn erg mooi ingericht. Met name bij uitstek geschikt om met familie of vrienden gezamelijk een tijdje te genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Gites de la Cascade in Saint-Priest-des-Champs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Gites de la Cascade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Gites de la Cascade scoort een 9.49 uit 10 op basis van 11 reviews.