Bed and Breakfast Aux 2 Puys (vh. AlavalA)

BedAndBreakfast
Weer vandaag5°-2°
Bed and Breakfast Aux 2 Puys (vh. AlavalA)

17 reviews over Bed and Breakfast Aux 2 Puys (vh. AlavalA) in het Nederlands

Zeer gastvrij

Wim en Hillly
7-9-2017

Adri en Simone zijn gastvrije mensen die je hartelijk ontvangen in hun romantische chambre d'hôtes met een welkomstdrankje.

Bovendien kan Simone heerlijk koken dus we voelden ons echt verwend. De omgeving is schitterend, geschikt om te wandelen enz. Vooral als je van rust houdt, is dit een echte aanrader.

Heerlijke gîte op een rustige plek

Sandra&Johan
24-7-2017

Wij hebben een week gelogeerd in de gîte van Adri en Simone, heerlijk ruim comfortabel huis van alle gemakken voorzien. Lekkere douche en een eigen tuin waar je lekker kunt relaxen. Voldoende info gekregen om de omgeving te verkennen. Lekker en gezellig bij hen gegeten. Bakker en klein winkeltje op loopafstand. Echt een aanrader!

Prachtige locatie

Minyvanraalte
25-9-2014

Prima verzorgde kamers waarbij ' s morgens in de huiskamer of op het terras bij mooi weer een heerlijk ontbijt klaar staat. Het huis ligt heel rustig, je hoort geen verkeer, alleen de natuur. Simone en Adrie zijn erg gastvrij en behulpzaam.

Het dorpje St. Priest heeft niet veel te bieden. Er is een pleintje en van daaruit begint een mooie wandeling.

een prachtige plek om tot rust te komen

Jolene
26-8-2014

Wij hebben een weekje gelogeerd in de prachtige gite van Adri en Simone. De gite is naast authentiek ook erg ruim en van alle gemakken voorzien. Een heerlijke plek om te verblijven. Bij aankomst stond er een boeket verse veldbloemen in de keuken evenals een fles wijn en een fles appelsap als welkom. Gastvrijer kun je het volgens mij niet krijgen. Overdag was het wanneer de zon scheen heerlijk warm, terwijl het s'avonds flink afkoelde. Bij de gite zit een prachtige tuin, waarin heerlijk geluierd en gespeeld kan worden. We hebben veel plezier gehad met jeu de boule en sjoelen. Deze spelletjes waren reeds in de gite aanwezig.

De omgeving rondom de gite is schitterend en erg landelijk. Hier kun je heerlijke wandelingen maken. In de gite is verder veel informatie beschikbaar over wat er allemaal te doen is in de omgeving.

Als je even helemaal tot rust wilt komen, is dit een prachtige plek om dat te doen.

Gastvrije B&B

Wil en Ella
25-8-2014

Wij hebben op onze heen- en terugreis een nacht doorgebracht in AlavalA; we sliepen in Le Bleuet, een prachtige kamer met heerlijke bedden en een fijne complete badkamer. Adri en Simone doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken; ook de maaltijden en de wijntjes waren lekker! Wij zullen onze ervaringen graag met anderen delen.

Helemaal goed, niets op aan te merken

Marijke
24-7-2014

De gastvrouw en -heer weten het hun gasten compleet naar de zin te maken, alles klopt hier, zeer goede kamers en badkamer.

Fantastische plek (ook na de tweede keer)

Dick Hunefeld
29-6-2014

Gekozen als een overnachting op de doorreis naar Spanje, waren wij twee jaar geleden heel prettig verrast. Mooie, rustige omgeving, prettig verblijf en heel erge prettige eigenaren. Voor een volgende reis naar Spanje was het eigenlijk geen vraag, waar wij onze eerste overnachting wilde doorbrengen. Ook deze keer was het weer een hele prettige ervaring!

Ook voor een langer verblijf staat dit adres op de 'shortlist'.

Het enige nadeel voor een doorreis is de ligging, niet echt makkelijk te bereiken vanaf de doorgaande wegen. Dit nadeel(tje) nemen wij absoluut voor lief!

fantastisch

erica
4-10-2013

Wil je even tot rust komen en lees je graag in bladen als "buitenleven" of "seasons", dan kan je dit hier in het echt gaan beleven. Fantastisch landschap waar van alles nog groeit en bloeit. Geweldig eten voornamelijk bereid van produkten van de streek. Een prachtige tuin waar je allerlei ideeen op doet voor je eigen tuin. Simone is je graag van dienst om je creativiteit weer tot leven te brengen. Fantastisch wandelgebied. En als je dol op franse brocante bent, dan kan je hier je hart ophalen. De kamers zijn superleuk ingericht , erg schoon en van alle gemakken voorzien. Kortom een echte aanrader!

Devacht
19-9-2013

Heel mooie gîte met alles erop en eraan.

Fantastische eigenaars.

Fantastisch vakantieplek

henk koedijk
17-7-2013

Wij kwamen voor onze rust en die hebben we hier gevonden. Lavalette is een geweldige gite. Schoon, verzorgd, ruim. De omgeving is rustig maar ook geschikt voor kinderen door de grote afsluitbare tuin. De eigenaars doen alles voor je. De prijs is eerder aan de lage kant dan aan de hoge kant. Dus de prijs/kwaliteit verhouding krijgt van ons een 9.

Bij deze accommodatie is het mogelijk om elke dag te genieten van een goed diner. Verder zijn er geen eetgelegenheden in het kleine dorp maaar wel in St Gervais.

De slaapkamers zijn ruim bemeten met bedden die zeer geschikt zijn voor lange mensen. Er zijn 2 badkamers met goede douches.

Kortom het is een geweldige aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Aux 2 Puys (vh. AlavalA) in Saint-Priest-des-Champs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Aux 2 Puys (vh. AlavalA) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.