Pension Le Grand Trianon

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag7°1°
Pension Le Grand Trianon

14 reviews over Pension Le Grand Trianon in het Nederlands

Als thuis, like being home

John Schelfhorst,
28-9-2018

Dag Boudewijn en Angelieke

We zijn inmiddels thuis en willen jullie beide nogmaals echt bedanken voor een buitengewoon aangenaam verblijf.

We ervoeren het, alsof we bij heel goede kennissen aan het logeren en op bezoek waren.

We waren thuis en we voelden ons echt welkom.

Aanbevolen, een 10!

Thea Hiemstra,
25-7-2017

Angelieke en Boudewijn zijn erg hartelijk, aardig, attent en gastvrij met een goed oog voor de gasten.

We hebben lekker gegeten in een prettige ambience samen met de andere gasten. Gezellig om zo meer van het land en de gebruiken te horen.

Fijne kamers, prachtig gelegen chambre d'hote.

De rondwandeling van 160 km door landelijk Auvergne langs kastelen, kloosters, kerken en chambre d'hotes, georganiseerd door Angelieke en Boudewijn via de Wandelwaaier, is ons goed bevallen!

De combinatie van actief zijn en verwend worden is een erg prettige! Aanbevolen!

Het is er geweldig

Bert Verwijs
27-9-2016

Wij zijn er 3 dagen geweest en hebben veel van de omgeving gezien op advies van de eigenaren. Het eten was gezellig maar ook geweldig. Het heeft wel een Michelin ster verdiend. Hier gaan wij zeker terug.

Grandioos !!

Fam. Moerdijk
16-8-2016

Prachtig gelegen B&B in een schitterende rustieke omgeving. Gastheer Boudewijn en gastvrouw Angelique weten hoe het moet. Je voelt je direct thuis maar wanneer je dat wilt kun je ook jezelf zijn. Ze voelen dit perfect aan. Ook kleine kinderen worden heerlijk ontvangen. Het ontbijt en diner is prima en wordt met gevoel voor details verzorgd. Bedden en kamers zijn mooi en schoon. Wij hebben er met 2 families een aantal nachten doorgebracht op doorreis naar Zuid-Frankrijk. Voor ons geen snelweghotels meer. We rijden graag (slechts) een half uurtje om. Een beoordeling met alleen tienen lijkt overdreven maar iedere punt minder doet tekort. Angelique en Boudewijn : Proficiat!!

fantastisch

karin&mirella
12-10-2015

Geweldig!...heerlijk groot bed...waanzinnig eten! Hele leuke mensen. Alsof je bij je vrienden logeert!

Hartelijk en enorm gastvrij

annelies
11-11-2014

Vanuit deze locatie zijn we gestart met een rondwandeling langs chambres d'hotes en kleine hotelletjes. Na zo'n ontvangst is de gastvrijheid die we hier voelden bijna onmogelijk te overtreffen. Prima bed, goed eten en leuke gesprekken. En een stuk Frankrijk dat zeker de moeite waard is te ontdekken en te voet te doorkruisen.

heerlijk verwend worden

jjjacobs
16-10-2014

Wij waren voor de tweede keer in Le Grand Trianon en het voelde als "thuiskomen" Het is een mooi plekje waar je helemaal tot rust kunt komen, mede door de goede zorgen van Boudewijn en Angelique.

Het is leven op het platteland en genieten van het mooie uitzicht.

Heerlijke verwennerij

Brigitte Dhondt
27-9-2014

Warme ontvangst, discrete service.

Aangename gastheer en gastvrouw.

Le Grand Trianon was voor ons een geweldige wandelvakantie. Complimenten voor de eigenaren. Na een dagje wandelen kom je hier helemaal tot rust voor de volgende wandeling. De keuken is fantastisch!

Zeer gastvrij en je kunt er met al je vragen terecht. Echt een aanrader voor alle wandelaars.

Le Grand Trianon is een prachtig verbouwde boerderij met 5 zorgvuldig ingerichte kamers gelegen op een heuvel met een fraai uitzicht over het afwisselende landschap van de Auvergne. De hartelijke eigenaren doen al het mogelijke om het je naar de zin te maken. De accommodatie ligt aan een Grand Randonne en is een zeer geschikte basis voor wandeltochten in de omgeving oa. naar de abdijen van La Chaise Dieu en naar La Vaudieu. Wandelkaarten zijn volop aanwezig, bagage vervoer, halen/brengen is ook mogenlijk. De keuken is prima!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Le Grand Trianon in Saint-Didier-sur-Doulon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Le Grand Trianon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.