Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau
9,3

156 reviews over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Super glamperen!

Frannorus
6-5-2016

Voor de 2e keer een week op deze camping gestaan en 2 x een geweldige tijd gehad! De eigenaren van de camping zijn enthousiaste mensen en je voelt je er echt welkom!

Ooit komen we er weer terug, dat weet ik zeker!

(Schrijf dit op mijn laatste avond op de camping en heb absoluut geen zin om naar huis te gaan)

Mijn kinderen (7, 11 en 13) vinden het hier ook geweldig!

Prachtige camping super schoon

Marc en Agnes
23-9-2015

Het was super daar ga zeker vaker terug

Het ontbijt en het warm eten was heerlijk

Super!

Janneke
21-9-2015

Fantastische plek met kleine kinderen. Mooie tent, heerlijke bedden, leuk speelveldje, heerlijk eten en vriendelijke, behulpzame eigenaren

Fantastisch!

Lonneke
14-9-2015

Een geweldige vakantie gehad! Wat een super gastvrijheid op een mooie locatie, vooral voor kleine kinderen een heerlijke plek. Ook voor de ouders om echt tot rust te komen. De zaterdag bbq is een echte aanrader!

Fantastisch!

Ester
26-8-2015

Vorig jaar zijn we hier 2 weken geweest met onze eigen tent en dit jaar een week. Wat was het heerlijk!! En voornamelijk omdat de kinderen (2,5 en 5 jaar) zich gelijk op hun gemak voelen en heerlijk spelen op het veld en enthousiast zijn vanwege de leuke speeltoestellen. De camping is heel overzichtelijk, ruime plekken, goed onderhouden terrein en schoon sanitair. Doordat de kinderen voor de tent kunnen spelen op het veld, konden wij lekker zitten en een boek lezen, dat is pas vakantie! En natuurlijk een paar keer meegegeten want de kookkunsten van Bart en zijn medewerkers zijn heerlijk!

Toen het een middag wat minder weer was, zijn we naar het overdekte zwembad van Montlucon geweest, was erg leuk. En we hebben nog een middag doorgebracht aan het meertje bij Sidiailles, waar ook nog een leuk klimbos is voor de kinderen (vanaf lengte 1.30m) en volwassenen. De eigenaren Bart en Edith doen hun uiterste best en weten echt wat hun gasten belangrijk vinden!

Fantastische overnachting of 2 weken vakantie!

sylviavangennep
25-8-2015

Heerlijke tussenstop voor overnachting hadden wij hier geboekt! een geweldige grote familiekamer. Niet duur voor 1 nacht, kids aparte kamer in onze kamer, en incl ontbijt.

Wij kwamen vroeg in middag aan en konden direct zwemmen spelen zonnen...Vervolgens heerlijk mee eten en borrelen op het terras. eigenaren zeer gastvrij , ook al waren wij er maar 1 nacht, ze namen de tijd voor een uitgebreide rondleiding over de camping.... Volgende ochtend doorgereden... met het idee,,,, hier hadden wij ook wel een hele week in een luxe tent kunnen verblijven!

Aanrader!!!

Top verblijf!

de Bruijn
21-8-2015

Om onze heen-en-terugreis naar zuid Frankrijk wat aangenamer te maken, hadden we gekozen voor een overnachting B&B bij Les Fruits du Passau. Dit is ons uitstekend bevallen! Locatie tov de A71 was prima. De kamers voor het gezin (5p) waren luxe en stijlvol ingericht. Onze kinderen (7, 5, 2) hebben zich prima vermaakt bij het zwembad, speeltuin en kampvuur. Ook hebben we genoten van het heerlijke en gezellige diner. Tenslotte viel ook het ontbijt in goede smaak. Zeker voor herhaling vatbaar!

heerlijk verblijf

Ingrid mans
16-8-2015

Een overnachting genoten bij bart en edith in een heerlijke ruime familiekamer met 3 grote kinderen( 16,19 en 22 jaar) en heerlijk geslapen.We kwamen iets te vroeg aan maar dat was helemaal geen probleem, de kamer werd gelijk schoon gemaakt en wij konden genieten van een lekkere lunch op het terras.

De rest van de dag vermaakt met pingpong en allerlei activiteiten en s'avonds verwend met een heerlijk 3 gangen diner.Mij jongste lustte niet wat er op de kaart stond en dat was geen probleem voor haar werd een lekkere pizza gemaakt!Dat is pas service!

Na een goede nacht slaap stond er s'morgens op een door ons bepaald tijdstip een heerlijk ontbijt klaar met verse broodjes en sap.Ook al waren we er maar 1 dag het voelde aan alsof we er al langer waren, we voelden ons er echt welkom vanaf het moment van aankomst.

Hiervoor heel erg bedankt Bart en Edith en de rest van het personeel.We zullen jullie glamping zeker aanbevelen!

Super week gehad

Familie Kop
16-8-2015

Wij zijn in augustus 1 week bij Bart, Edith en Pepijn geweest. Wat een top plek hebben zij hier.

Erg ruim opgezet met veel speeltoestellen voor de kinderen en niet te vergeten het zwembad. S morgens verse croissantjes en stokbrood aan de tent gebracht en s avonds lekker eten met z'n allen. Table hote is echt aan te raden, Bart kan echt lekker koken.

Voor Bart en Edith is ook niets teveel, bijna alles is wel mogelijk. Absoluut een aanrader. Wij gaan zeker nog eens terug.

Op 01/09/15 naar Les Fruits du Passau

Lezeure Sagaert
9-8-2015

Van de omgeving kunnen we alleen maar oordelen via de foto's. Maar ik kijk er nu al naar uit. De service en gastvrijheid bij de boeking zijn dik oké. Bart,Edith en Pepijn: We kijken er naar uit om jullie te ontmoeten en de Glamping experience te mogen ervaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau in Saint Désiré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau scoort een 9.34 uit 10 op basis van 156 reviews.