Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau
9,2

164 reviews over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een fantastische vakantieplek!

ivo worisek
5-7-2016

Erg fijne vakantiebestemming voor gezinnen met kinderen. Safaritenten zijn perfect en staan voldoende vrij. Mogelijkheid om zelf te koken, maar het is heel gezellig gezamenlijk met andere gasten heerlijk te eten in het restaurant.

Wij gaan zeker nog een keer.

Gezin met 3 jonge kinderen < 5 jaar

Heerlijk rustig met een gemoedelijke sfeer.

Wouter de Jong
5-7-2016

Schuif elke avond aan voor een heerlijk 3 gangen menu en voor de Kids een lekker kindermenu

Heerlijk overzichtelijk veld waar spreeltoestellen staan . Kinderen kunnen gaan zo ver ze willen , vanaf je veranda kun je ze met een heerlijk wijntje goed in de gaten houden.

natalie metz-de Wild
5-7-2016

Een fantastische plek met een warm welkom.

Kamers zijn comfortabel en echt een plekje om tot rust te komen. Het eten is goed en gezellig om met iedereen aan tafel te zitten, Voor de kinderen ook een fantastische camping met veel speelmogelijkheden. Wij hebben nu twee jaar achter elkaar hier een overnachting gehad in de bed en breakfast. Wij komen hier zeker nog een keertje terug.

Super service, ultiem vakantie gevoel

Anne-Wil Scholte
5-7-2016

Wij hebben alleen te klagen gehad over het weer, daar kan niemand wat aan doen!

De camping is ruim, kindvriendelijk en schoon!

De eigenaren weten waar ze het over hebben, zijn betrouwbaar en betrokken met hun gasten. Ze laten zien dat ze zij hebben in hun werk en altijs bereid om te helpen!

Geweldige plek en super gastvrij

Reinette Stronks
5-7-2016

Hier kom je echt tot rust

Fantastisch heerlijk eten goede service

ingrid Mans
5-7-2016

De service, het eten de kamer alles was perfect ligging iets afgelegen maar wordt goed gemaakt door de rest.

de service is perfect!

Zou er niet heengaan als je niet van lekker eten en drinken houd;-) want daar ontkom je daar niet aan...

fantastisch! Rust ruimte heerlijk gegeten

Edwin & Yvonne
4-6-2016

Met pinksteren bed & breakfast, mooi schoon, en wat een gast vrijheid top, we komen zeker terug!

Super glamperen!

Frannorus
6-5-2016

Voor de 2e keer een week op deze camping gestaan en 2 x een geweldige tijd gehad! De eigenaren van de camping zijn enthousiaste mensen en je voelt je er echt welkom!

Ooit komen we er weer terug, dat weet ik zeker!

(Schrijf dit op mijn laatste avond op de camping en heb absoluut geen zin om naar huis te gaan)

Mijn kinderen (7, 11 en 13) vinden het hier ook geweldig!

Prachtige camping super schoon

Marc en Agnes
23-9-2015

Het was super daar ga zeker vaker terug

Het ontbijt en het warm eten was heerlijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau in Saint Désiré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.