Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau

BedAndBreakfast
Weer vandaag5°-1°
Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau

166 reviews over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau in het Nederlands

Heerlijke camping, zeer kindvriendelijk

Marjolijn Dijkstra
5-7-2016

De Safaritenten zijn prima ingericht, met heerlijke bedden

De eigenaren doen hun best om het je naar je zin te maken

Douches en wc's zijn altijd schoon

En je kan er heerlijk eten, maar ook pizza's en patat/snacks bestellen, wordt bezorgd evenals brood in de ochtend

Erica van Engen

Alles was perfect.

Gastvrije mensen.

Goede voorzieningen

Een fantastische vakantieplek!

ivo worisek
5-7-2016

Erg fijne vakantiebestemming voor gezinnen met kinderen. Safaritenten zijn perfect en staan voldoende vrij. Mogelijkheid om zelf te koken, maar het is heel gezellig gezamenlijk met andere gasten heerlijk te eten in het restaurant.

Wij gaan zeker nog een keer.

Gezin met 3 jonge kinderen < 5 jaar

Heerlijk rustig met een gemoedelijke sfeer.

Wouter de Jong
5-7-2016

Schuif elke avond aan voor een heerlijk 3 gangen menu en voor de Kids een lekker kindermenu

Heerlijk overzichtelijk veld waar spreeltoestellen staan . Kinderen kunnen gaan zo ver ze willen , vanaf je veranda kun je ze met een heerlijk wijntje goed in de gaten houden.

natalie metz-de Wild
5-7-2016

Een fantastische plek met een warm welkom.

Kamers zijn comfortabel en echt een plekje om tot rust te komen. Het eten is goed en gezellig om met iedereen aan tafel te zitten, Voor de kinderen ook een fantastische camping met veel speelmogelijkheden. Wij hebben nu twee jaar achter elkaar hier een overnachting gehad in de bed en breakfast. Wij komen hier zeker nog een keertje terug.

Super service, ultiem vakantie gevoel

Anne-Wil Scholte
5-7-2016

Wij hebben alleen te klagen gehad over het weer, daar kan niemand wat aan doen!

De camping is ruim, kindvriendelijk en schoon!

De eigenaren weten waar ze het over hebben, zijn betrouwbaar en betrokken met hun gasten. Ze laten zien dat ze zij hebben in hun werk en altijs bereid om te helpen!

Geweldige plek en super gastvrij

Reinette Stronks
5-7-2016

Hier kom je echt tot rust

Fantastisch heerlijk eten goede service

ingrid Mans
5-7-2016

De service, het eten de kamer alles was perfect ligging iets afgelegen maar wordt goed gemaakt door de rest.

fantastische locatie met gastvrije mensen

grytus

de service is perfect!

Zou er niet heengaan als je niet van lekker eten en drinken houd;-) want daar ontkom je daar niet aan...

fantastisch! Rust ruimte heerlijk gegeten

Edwin & Yvonne
4-6-2016

Met pinksteren bed & breakfast, mooi schoon, en wat een gast vrijheid top, we komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau in Saint Désiré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.