Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau

Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau
9,3

28 tips over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau

Nita van Vliet, 23-5-2015
Voor wielrenners is het ook heel geschikt omdat er weinig verkeer is het lekker klimmen geblazen is daar! Tevens zijn er prachtig wandelingen te maken in de omgeving van de camping.
afgwelten, 5-10-2014
Ook al ligt de locatie wat afgelegen, er zijn zeker leuke activiteiten in de buurt; bijv. een klimbos op 20 minuten rijden, maar ook een bezoek aan Puy de Dome is goed te doen.
Jan, 30-8-2014
Je kunt vanaf de camping in een half uurtje wandelen naar de kapel van St Agatha: panoramauitzicht over het gebied. En nauwelijks bezocht maar wel indrukwekkend: de restanten van het Romeinse theater bij Drevant (net voor St-Amand-Montrond).

R. de Geus, 16-8-2014
Vraag aan de gastvrouw of er brocante markten zijn in de omgeving.
Leermakers, 10-8-2014

Neem een windscherm mee, kan soms van pas komen.

Betreft het fietsen -> bereidt je een beetje voor, zorg voor een gedetailleerde kaart of navigatie.

Esther, 22-6-2014

Kamer 1 heeft een open badkamer. Voor een grote boodschap kun je onderaan de trap naar rechts, naar de toiletten voor de campinggasten.

Puy de dome en het Michelinmuseum is even rijden, maar leuk om te doen. Let even op met markten, ze zijn niet altijd even groot als aangekondigd, 25 ipv 100 kramen. Houd bij het bezichtigen van een kasteel rekening met de duur van de tour. Ga ruim 2 uur voor sluitingstijd, want anders mag je niet meer binnen. In voorseizoen is veel dicht tussen 12 en 14 uur.

Wendy Vrijburg, 11-5-2014

Het uitzicht vanaf Chapelle St. Agathe is prachtig!

Hondjes zijn welkom.

Winkelen in Montlucon is top! (klein half uurtje rijden)

Regelmatig brocante in de buurt (rommelmarkt); ook leuk.

grytus, 15-9-2013
Deze camping is een aanrader voor jonge gezinnen, waarbij de ouders tot rust kunnen komen als de kinderen lekker aan het spelen zijn! ook kun je elke avond mee eten als je geen zin hebt om te koken, elke dag staat er weer een ander luxe 3 gangen diner aangekondigd. In de buurt is ook genoeg te zien aan kastelen en natuur, op de camping zelf kan nog gevist worden, waarbij er heel veel en ook bijzondere vissen gevangen worden. (zoals kleine meervalletjes) En je mag fruit plukken uit hun boomgaard.
evdmrl, 2-9-2013
Mis niet de BBQ op zaterdagavond!
Irene en Peter, 10-8-2013
Er was in de directe omgeving niet heel veel te doen (op een strandje na). Op een uur rijden zijn er wel meerdere leuke activiteiten.