Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau
9,2

159 reviews over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau in het Nederlands

Vorig jaar hebben wij hier heerlijk geslapen tijdens onze doorreis naar Nederland. Daarom hadden wij dit jaar zowel heen als terug hier geboekt. Het terrein is fijn voor de kids met zwembad, skelters, speeltuin etc. Maar helaas viel de gastvrijheid t.o.v. de vorige eigenaren toch een beetje tegen. Ook de table d’hote was een stuk minder als die van vorig jaar en kregen de kinderen pas later het hoofdgerecht als de volwassenen. Dit was voorheen juist daarvoor. Zodat ouders hun kinderen even op weg kunnen helpen en de kinderen daarna lekker kunnen gaan spelen. De horeca ervaring lijkt toch te missen. En ook werden gemaakte afspraken vergeten. Uiteindelijk werd dat wel weer opgelost. Maar het kwam allemaal wat onhandig over. Misschien nog nieuwigheid. Ook veel last gehad van lawaai buiten en de andere kamers. Daardoor slecht geslapen. Al met al gaan wij dus toch op zoek naar een andere overnachtingsplek voor volgend jaar.

Leuke plek maar gastvrijheid ontbreekt

Maartje
30-7-2018

Het is een heerlijk plekje om te zijn met kleine kindjes. Onze zoon van 5 vroeg of hij daar mag wonen. De tent is erg fijn. Alles is aanwezig. Echter, de jubelstemming van vorige jaren reviews heb ik toch niet. Er zijn sinds dit jaar andere eigenaren en nu mist het de juiste gastvrijheid die deze plek zo uniek maakte denk ik. Ik snap dat het lastig is om zoiets over te nemen en dat nog niet alles meteen vlekkeloos verloopt maar we kregen niet het idee dat onze opbouwende opmerkingen werden gewaardeerd. Een paar punten: afzuiging in zwembad die nog aanstond terwijl zwembad al open was, meerdere keren. De table d'hote was echt niet zo lekker en niet handig georganiseerd met kindjes die eerder kunnen eten. Wij kregen voorgerecht terwijl kindjes moesten wachten. Kampvuur al beginnen terwijl eten nog bezig is wat voor veel onrust zorgde bij de kindjes. Te weinig marshmallows voor alle kindjes. Toen ik afscheid nam niet gevraagd hoe ik het vond

Topplek, maar niet meer wat het was!

Groenewegen
25-7-2018

Wat een mooie plek voor kleine kinderen, dat sowieso! De ruimte, de vrijheid om te kunnen spelen en ook het 'kampeergevoel' vinden ze geweldig. Maar: het gouden randje dat de vorige eigenaren meegaven vonden wij bij de nieuwe eigenaren niet meer terug helaas. Het gaat dan om de kleine dingen: beestjes in de tent, vieze Nespresso, gras niet (goed) gemaaid, zwembad niet zo fris etc.. Ook de table d'hotes leek meer een 'moetje' dan een feestje (wat het wel was), waarbij er ook niet speciaal meer voor de kinderen wat op tijd wordt gegeten ("daar beginnen we niet aan"). Jammer! Desondanks mooie tijd gehad, maar wij zoeken nu toch verder naar een andere plek met gouden randje en vrezen dat het hier toch steeds minder zal worden.

Fantastisch, rustig en mooi!

Van der Stoep
21-10-2017

Wat een mooie camping! Rustig gelegen in de heuvels van de noordelijke Auvergne. Een beperkt aantal safaritenten rond een groot open veld. Veel speelmogelijkheden in een veilige omgeving. Mooi sanitair, zeer aardige medewerkers en een super broodservice. Ze brengen het naar je tent! En tenslotte het heerlijke eten, ik zou elke avond uit eten gaan, de gekonfijte eend is onovertroffen lekker!

Super!

Lauri
27-8-2017

Hele fijne week gehad; ultiem vakantiegevoel door de mooie, ruime tenten, de speelweide en het fijne, qua temp aangename zwembad! Ook de service was top: heb je gedurende de dag een stokbrood nodig, dit wordt gewoon op aanvraag bij de tent gebracht.

Op en top vakantie

Evelien
11-8-2017

We zijn hier een week geweest en het was echt heel fijn. Mooie tent, heerlijke bedden, veel te spelen voor de kinderen en erg lekker eten. We hebben ons helemaal overgegeven aan het vakantiegevoel.

Relaxed kinderparadijsje!!

Fam Koelewijn
25-7-2017

Wat hebben we genoten! Wat een ruimte!! En wat betreft de bedden, ja het is echt waar, deze zijn top!! Wij hebben heel bewust gekozen voor een rustige ruime plek waar we onze kleine jongens (bijna 2 en 5 jaar) vrij kunnen laten spelen, maar niet uit het zicht verliezen vanaf de tent. En dat kan hier. Wij vonden het juist fijn dat er in de directe ongeving niet veel te zien is. Dit draagt bij aan het niets moeten... Het zwembad is ook fijn, 3 traptredes en dan eerst ondiep water (heuphoogte van volwassene) loopt af naar diep. Voor onze zoon van 5 echt perfect. En ons zoontje van bijna 2 keutelde lekker op de eerste 2 traptredes. De skelterbaan was het helemaal. Kippetjes om naar te kijken, naast het zwembad een heerlijk overdekt loungegedeelte met grote mega legoblokken, buiten nog een pingpongtafel en in tuinhuisje nog een tafelvoetbaltafel. Kortom echt genoeg speelplezier! De ontbijtservice aan de tent is ook echte verwennerij, warmaan de tent geleverd, wat wil je nog meer....

Top, echte aanrader!

Dorien
1-7-2017

Een mooie tent met goed overzicht op de speeltoestellen. Echt vakantie voor ons als ouders.

Daarbij heerlijk eten en goede service, niks is teveel. Edith en Bart snappen wat nodig is voor een fijne vakantie, bedankt!!!

Aanrader !

Mario
24-12-2016

Wij stoppen hier nu al een paar jaar op onze heen en terugreis naar het zuiden.Voelt als beetje 'thuiskomen'

Bart en Edith zijn supervriendelijke en leuke mensen , de kamers zijn zeer mooi met alle comfort . Leuk terras en voor de kids een zalige speelweide met zeer mooi zwembad . En s'avonds kan men echt genieten van de geweldige kookkunsten van Bart .Zou eigenlijk geen reclame mogen maken of straks hebben wij er zelfs geen plaats meer ! (grapje !)

Fantastiche camping

Agnes de Roeper
11-9-2016

Het is daar een prachtige plek .om even bij te komen van het stres volle Nederland .echt een aanrader.

Kind vriendelijk zwembad Veilig voor kinderen

Zennn Rust Ruimte

Energie op doen voor de komende tijd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau in Saint Désiré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau scoort een 9.22 uit 10 op basis van 159 reviews.