Tijdelijk €25 aanbetaling

Glamping Les Fruits du Passau

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Glamping Les Fruits du Passau voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 178 reviews
+11

8.8FantastischScore uit 178 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

178 Reviews over Glamping Les Fruits du Passau

• 10Tjarda07-09-2022

Fijne camping met enthousiaste, aardige eigenaren

Wij verbleven hier 2 weken in een luxe safaritent. De tenten zijn erg comfortabel, door de aanwezigheid van goede bedden, een (chemisch) toilet, een prima uitgeruste keuken en veranda met fijne zit en eetplekken. Tijdens ons bezoek troffen wij het geluk dat er in die periode iemand aanwezig was die veel muzikale activiteiten voor onze kinderen organiseerde. We hebben een aantal keer deelgenomen aan de Table d’ Hôte, en er heerlijk gegeten. De eigenaren van de camping zijn super vriendelijk en gastvrij en waren eigenlijk de hele dag door wel bereikbaar. Op loopafstand van de camping is niet heel veel te beleven, maar onze kinderen konden zich op de camping goed vermaken, met de speeltoestellen, bij de kippen kijken en spelen bij de tent. Binnen ca. 20-25 minuten rijden was genoeg te beleven en zijn voldoende voorzieningen. Op de bloedje-hete-dagen zijn de indoor speeltuin in Montluçon of het Wolvenpark (met veel schaduw) een aanrader!

• 9Femmy09-09-2021

Kindvriendelijke camping en goede keuken

We hebben met onze kinderen genoten van de heerlijk ruime en overzichtelijke camping. De kinderen konden lekker spelen en zelfs de jongste kon alleen op pad omdat we hem konden zien. Fijn zwembad, trampolines en skelterbaan. We hebben lekker meegegeten bij de Table d’Hôte en ook gesmuld van de zelfgemaakte pizza’s. Komen zeker nog een keer terug!

• 6Marjolein24-08-2021

Redelijk

De prijs kwaliteit verhouding was niet goed. Safaritent is verouderd en speeltuin ook. Geen douche in de tent en toilet stinkt omdat het niet is aangesloten op riolering en dus elke dag wordt geleegd door eigenaar. Bedden wel goed. Weinig te doen in omgeving en alles is ver rijden.

• 10Alex09-08-2021

Rust, vogels en de geur van gras

Op doorreis naar de Provence een tussenstop in de Auvergne bij FdP. Goede hosts, mooie rustige locatie, fijne wijn en heerlijk eten. Super goede bedden met het ontwaken op de campagne maken het plaatje compleet.Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

• 9Inge05-02-2021

Dit jaar weer gekozen voor Les Fruits du Passau.

Dit jaar weer opnieuw gekozen voor Les Fruits du Passau met hun uitzonderlijk ruime plaatsen. Het was heerlijk uitrusten in de Corona hectiek. De kinderen maken makkelijk contact en de speelvoorzieningen (vooral de boomhut ) waren voldoende om ze uren te vermaken. Ik heb in die week zelfs een boek kunnen uitlezen! Een mondkapje dragen was alleen nodig bij het afrekenen omdat alles buiten was georganiseerd. Dat Co en Adriana nu investeren in nieuwe tenten en een groter zwembadterras vind ik moedig.

• 9Inge05-02-2021

Opnieuw gekozen voor Les Fruits du Passau

Dit jaar opnieuw gekozen voor Les Fruits du Passau met de bijzonder ruime plaatsen. Het is was vorig jaar heerlijk uitrusten in de Corona hectiek. De kinderen vermaakten zichzelf en ik heb zelfs een boek kunnen lezen. Het wakker worden met de verse croissantjes voor de tent is een genot. Mondkapjes kwamen er bijna niet aan te pas omdat alles buiten georganiseerd was. Dat Co en Adriana dit jaar ook nog durven investeren in nieuwe luxe tenten en een groter zwembadterras vind ik moedig.

• 7Aikema18-08-2020

Mooie locatie voor gezinnen, wel verbeterpunten!

De locatie is zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. De safaritenten staan in een U vorm om een groot veld heen met speelgelegenheid. Zwembad is omheind dus veilig terrein, kinderen kunnen zelf op pad. Broodjes worden 's morgens aan de tent gebracht, 1x per week kampvuur waar de kinderen met de tractor worden opgehaald.

Toch een kanttekening; qua onderhoud zijn er echt een aantal zaken niet op orde. Gras wordt niet gemaaid, veel (hoog) onkruid bij de speeltoestellen, diverse speeltoestellen hebben echt onderhoud nodig, losliggende planken bij het zwembad enz. Hierdoor vonden wij de prijs / kwaliteit verhouding niet in balans.

Het toilet in de luxe safaritent is een porta potti toilet. Wordt iedere ochtend door de eigenaar netjes geleegd maar in de tent stinkt het al snel. Mag wat ons betreft wel op de website vermeld worden.

Kortom; een prima vakantieplek maar voor deze prijs hadden wij meer kwaliteit verwacht.

• 6Familie08-08-2020

Leuk voor kleine kinderen

Ideale camping voor kinderen. Ze kunnen er heerlijk vrij spelen. Dus wil je als ouders rust is het een hele fijne camping. Het onderhoud van de camping heeft wel een opknapbeurt nodig. De speeltuin is in oude staat (kapotte plastic zandbak, netten om trampoline kapot, scheur in glijbaan, zitvlak wip kapot etc) ook de planken rondom het zwembad liggen los, veel onkruid etc. Dit heeft voor kleine ongelukjes gezorgd. Ook de tent die wij hadden was erg verouderd. Daarnaast is er geen water in de tent en de vaste toilet is een potti pot(stank). De prijs kwaliteit verhouding vonden wij daardoor niet zo goed.

• 9Wendy Plasmeijer13-06-2019

We gaan dit jaar voor de 3de keer!

Heerlijke rustige plek! Kinderen kunnen vrijuit spelen en de ouders houden zicht op hun vanuit de Luxe safaritent(en)! Er staat een hek om het zwembad, dit geeft een veilig gevoel. Broodjes worden bezorgd bij de Safaritent! IJs, snacks, pizza's kunnen afgehaald worden. Je kan ook mee eten met de Table d'Hôte! Gastvrije eigenaren! Fijne plek om helemaal tot rust te komen! Gewoon doen!

• 10Fam.Sas10-06-2019

Uitstekende schone accommodatie op prachtige plek.

5 nachten in B en B kamer 1. Hartelijk ontvangen door de eigenaren Co en Adriana. De liefde voor deze plek en de omgeving kunnen zij goed overbrengen. Leuke gesprekken, zijn behulpzaam en leveren goede service. Ontbijt is uitgebreid en smakelijk, toegevoegd met vers fruit, ei en vers vruchtensap en is afwisselend. Dat is fijn als je meerdere dagen verblijft.De table d'hote is uitstekend. Heerlijke 3 gangen menu's, vers bereid. Er is een lunch en drankenkaart.Goede verhouding prijs/kwaliteit.De ruime kamer heeft authentieke details met een zitbank en heeft uitstekende bedden. De ruime badkamer is gemoderniseerd en heeft een heerlijke douche. De ruimtes zijn netjes en zijn zeer schoon. De kamer is geschikt voor een langer verblijf. Koffie en thee faciliteiten op de kamer.Het uitzicht en omgeving is prachtig. De natuur kun je hier van dichtbij ervaren. De buiten faciliteiten op het terrein zijn prima.. Wij komen zeker terug!

Bed & Breakfast Glamping Les Fruits du Passau info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Le Passau, 03370