Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau

Frankrijk, Auvergne, Saint Désiré

8.6Fantastisch

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Glamping Les Fruits du Passau voor je op een rij gezet:

171 reviews over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau

• 9Wendy Plasmeijer13-06-2019

We gaan dit jaar voor de 3de keer!

Heerlijke rustige plek! Kinderen kunnen vrijuit spelen en de ouders houden zicht op hun vanuit de Luxe safaritent(en)! Er staat een hek om het zwembad, dit geeft een veilig gevoel. Broodjes worden bezorgd bij de Safaritent! IJs, snacks, pizza's kunnen afgehaald worden. Je kan ook mee eten met de Table d'Hôte! Gastvrije eigenaren! Fijne plek om helemaal tot rust te komen! Gewoon doen!

• 10Fam.Sas10-06-2019

Uitstekende schone accommodatie op prachtige plek.

5 nachten in B en B kamer 1. Hartelijk ontvangen door de eigenaren Co en Adriana. De liefde voor deze plek en de omgeving kunnen zij goed overbrengen. Leuke gesprekken, zijn behulpzaam en leveren goede service. Ontbijt is uitgebreid en smakelijk, toegevoegd met vers fruit, ei en vers vruchtensap en is afwisselend. Dat is fijn als je meerdere dagen verblijft.De table d'hote is uitstekend. Heerlijke 3 gangen menu's, vers bereid. Er is een lunch en drankenkaart.Goede verhouding prijs/kwaliteit.De ruime kamer heeft authentieke details met een zitbank en heeft uitstekende bedden. De ruime badkamer is gemoderniseerd en heeft een heerlijke douche. De ruimtes zijn netjes en zijn zeer schoon. De kamer is geschikt voor een langer verblijf. Koffie en thee faciliteiten op de kamer.Het uitzicht en omgeving is prachtig. De natuur kun je hier van dichtbij ervaren. De buiten faciliteiten op het terrein zijn prima.. Wij komen zeker terug!

• 10Fred30-04-2019

Er geweldig tussenuit!

Midweek hier doorgebracht in de gites. Heerlijk rustige omgeving met mooie uitzichten. De mooiste zonsopkomst hebben we meegemaakt met reeën die over de heuvels renden. Kamer was netjes, service goed. Niks ontbrak.

• 9Kristel02-01-2019

Topvakantie voor ons én voor onze dochter!

Wat een heerlijke twee weken hebben we gehad bij Co & Adriana! Een warm welkom, leuke gesprekken gedurende de twee weken en lieve aandacht voor onze kleuterdochter. Co was haar grote liefde tijdens de vakantie, al kan dit ook komen door de ritjes op het golfkarretje: als een ware prinses liet ze zich vervoeren.

De ligging van Les Fruits is wat afgelegen, maar voor ons geen belemmering. We hebben genoten van de ruimte om ons heen, de vele dieren (groot, klein en soms kriebelig) en het mooie weer. De table d'hotes was erg smaakvol, de verse pizza's en ontbijtjes ook.

Voor jonge kinderen is dit een heerlijk speelparadijs: we hebben onze dochter twee weken lang amper gezien. Nog nooit zoveel boeken gelezen als in deze twee weken!

• 2018
    8Linda17-12-2018

Genieten van het pure leven

Midden in het hart van Frankrijk zo'n mooie omgeving, fijne accomodatie en warm welkom, heerlijk om bij te komen en te genieten van het Franse landleven!

Alleenreizend

• 9Anouk Wilmering29-10-2018

Fijne camping voor een gezien met kleine kinderen

Kleinschalige camping met heel veel ruimte voor de kinderen om te spelen. Naast het zwembad zijn er onder andere een skelterbaan, trampolines, schaakbord, zandbakje etc. Als je er op uit wilt zijn er in de omgeving genoeg leuke dingen om te doen. Er is een meertje waar je kunt zwemmen, in de bomen klimmen, waterfietsen of springen of het grote spingkussen in het meer. De eigenaren staan altijd voor je klaar voor een praatje of om je ergens mee te helpen.

• 9Tine Plaisier19-09-2018

Kleinschalige overzichtelijke rustige camping.

Wij hebben dit plekje als overnachting gebruikt opweg naar Spanje, jammer dat het maar 4 dagen waren. Heerlijke plek om met kleine kinderen echt te kunnen ontspannen in de vakantie. Heel overzichtelijk, veel ruimte. Veilig voor kleine kinderen. Als je wilt kan je lekker mee eten. Er ligt voldoende speelgoed en boekjes voor de kinderen bij het restaurant. Zwembad is klein maar wel overzichtelijk en veilig met hek. Trampolines en schommels vonden de kinderen heerlijk, en wij konden gewoon op de veranda in alle rust een boek lezen. Bed was al lekker opgemaakt. Sliep goed en lekker warme dekens.

• 9Cornelis30-08-2018

Fantastische plek

Wij hebben 2 heerlijke weken doorgebracht op dit mooie domein met dochter van 5 en zoon van 3. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken en je kunt ze helemaal vrij laten op het terrein, daardoor voor ons ook echt vakantie. Het (afgesloten) zwembad is heel fijn en was langer open ivm de hittegolf tijdens ons verblijf. Wij waren hier voor het eerst op bezoek en hadden dus geen last van verwachtingen mbt vorige eigenaren. Co en Adriana staan voor je klaar als je ze nodig hebt. We hebben verschillende keren frietjes en pizza besteld en dat wordt dan bij de tent bezorgd - super! Camping heeft her en der wat klein onderhoud nodig, maar dat is niet zo gek met een wisseling van de wacht. Ik heb er alle vertrouwen in dat Co en Adriana de puntjes die ik bij vertrek aangaf zullen oppakken, waardoor alles volgend jaar weer op en top in orde is voor een heerlijke vakantie. Al met al dus zeker een aanrader!

• 8Ghislain22-08-2018

Prettige knusse camping

Prettige, knusse camping met een tiental safari tenten rondom een groot overzichtelijk speelveld. De ruime tenten zijn compleet uitgevoerd. We hebben heerlijk geslapen op de bedden en 's avonds genoten van de sterren vanuit de comfortabele stoelen. Het sanitair bevind zich in de boederij en zag er altijd schoon uit. Er was ook een wasmachine. De tenten staan op enige afstand van elkaar en bieden daardoor genoeg privacy. Het zwembad, speelveld en skelterbaan is een natuurlijke ontmoetingsplek voor kinderen. [In onze week waren dat kindertjes tot ong. 10 jaar]. Daarnaast kunnen ze ook op avontuur in het achterland. Co en Adriana koken iedere avond een heerlijke maaltijd maar het is ook mogelijk om een pizza of friet te bestellen. De camping ligt tussen de glooiende akkers. Mooi om te fietsen. In de omgeving is genoeg te doen maar je moet er wel even voor in de auto.

• 9Evelien20-08-2018

Erg leuk voor gezin met jonge kinderen !

Hele leuke plek voor ouders met jonge kinderen ! Onze kinderen hebben zich prima vermaakt ik kon zelfs rustig een boekje lezen ! Ik Las wat mindere reviews van mensen die hier eerder zijn geweest en nu een wat mindere ervaring hadden .. wij zijn voor het eerst geweest en voelde ons zeer welkom ! We werden uitstekend geholpen als er iets was of als ik vragen had over de omgeving! Wij hebben twee keer mee gegeten en ook dat was prima ! Kortom een zeer leuke plek voor jonge gezinnen en de nieuwe eigenaren doen erg hun best misschien anders als de oude maar iedereen doet het op zijn eigen manier!

28 tips over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau

• Wendy Vrijburg, 11-05-2014

Het uitzicht vanaf Chapelle St. Agathe is prachtig! Hondjes zijn welkom. Winkelen in Montlucon is top! (klein half uurtje rijden) Regelmatig brocante in de buurt (rommelmarkt); ook leuk.

• Jan Gerrit, 08-01-2012

Oudere Tomtom kaarten noemen de straat Le Passeau.

• grytus, 15-09-2013

Deze camping is een aanrader voor jonge gezinnen, waarbij de ouders tot rust kunnen komen als de kinderen lekker aan het spelen zijn! ook kun je elke avond mee eten als je geen zin hebt om te koken, elke dag staat er weer een ander luxe 3 gangen diner aangekondigd. In de buurt is ook genoeg te zien aan kastelen en natuur, op de camping zelf kan nog gevist worden, waarbij er heel veel en ook bijzondere vissen gevangen worden. (zoals kleine meervalletjes) En je mag fruit plukken uit hun boomgaard.

0 vragen over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau

Bed and Breakfast info