Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau

165 reviews over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau in het Nederlands

Met jonge kinderen

Kleinschalige overzichtelijke rustige camping.

Tine Plaisier
19-9-2018

Wij hebben dit plekje als overnachting gebruikt opweg naar Spanje, jammer dat het maar 4 dagen waren.

Heerlijke plek om met kleine kinderen echt te kunnen ontspannen in de vakantie. Heel overzichtelijk, veel ruimte. Veilig voor kleine kinderen. Als je wilt kan je lekker mee eten. Er ligt voldoende speelgoed en boekjes voor de kinderen bij het restaurant. Zwembad is klein maar wel overzichtelijk en veilig met hek.

Trampolines en schommels vonden de kinderen heerlijk, en wij konden gewoon op de veranda in alle rust een boek lezen.

Bed was al lekker opgemaakt. Sliep goed en lekker warme dekens.

Fantastische plek

Cornelis
30-8-2018

Wij hebben 2 heerlijke weken doorgebracht op dit mooie domein met dochter van 5 en zoon van 3. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken en je kunt ze helemaal vrij laten op het terrein, daardoor voor ons ook echt vakantie. Het (afgesloten) zwembad is heel fijn en was langer open ivm de hittegolf tijdens ons verblijf.

Wij waren hier voor het eerst op bezoek en hadden dus geen last van verwachtingen mbt vorige eigenaren. Co en Adriana staan voor je klaar als je ze nodig hebt. We hebben verschillende keren frietjes en pizza besteld en dat wordt dan bij de tent bezorgd - super!

Camping heeft her en der wat klein onderhoud nodig, maar dat is niet zo gek met een wisseling van de wacht. Ik heb er alle vertrouwen in dat Co en Adriana de puntjes die ik bij vertrek aangaf zullen oppakken, waardoor alles volgend jaar weer op en top in orde is voor een heerlijke vakantie.

Al met al dus zeker een aanrader!

Prettige knusse camping

Ghislain
22-8-2018

Prettige, knusse camping met een tiental safari tenten rondom een groot overzichtelijk speelveld.

De ruime tenten zijn compleet uitgevoerd. We hebben heerlijk geslapen op de bedden en 's avonds genoten van de sterren vanuit de comfortabele stoelen.

Het sanitair bevind zich in de boederij en zag er altijd schoon uit. Er was ook een wasmachine.

De tenten staan op enige afstand van elkaar en bieden daardoor genoeg privacy.

Het zwembad, speelveld en skelterbaan is een natuurlijke ontmoetingsplek voor kinderen. [In onze week waren dat kindertjes tot ong. 10 jaar]. Daarnaast kunnen ze ook op avontuur in het achterland.

Co en Adriana koken iedere avond een heerlijke maaltijd maar het is ook mogelijk om een pizza of friet te bestellen.

De camping ligt tussen de glooiende akkers. Mooi om te fietsen. In de omgeving is genoeg te doen maar je moet er wel even voor in de auto.

Erg leuk voor gezin met jonge kinderen !

Evelien
20-8-2018

Hele leuke plek voor ouders met jonge kinderen ! Onze kinderen hebben zich prima vermaakt ik kon zelfs rustig een boekje lezen ! Ik Las wat mindere reviews van mensen die hier eerder zijn geweest en nu een wat mindere ervaring hadden .. wij zijn voor het eerst geweest en voelde ons zeer welkom ! We werden uitstekend geholpen als er iets was of als ik vragen had over de omgeving! Wij hebben twee keer mee gegeten en ook dat was prima ! Kortom een zeer leuke plek voor jonge gezinnen en de nieuwe eigenaren doen erg hun best misschien anders als de oude maar iedereen doet het op zijn eigen manier!

De camping is een aanrader!

Saskia
19-8-2018

Ideale camping voor jonge gezinnen. Kinderen kunnen veilig spelen en ouders hoeven er niet steeds achteraan.

Heerlijke plek!

Appie
19-8-2018

Wat als eerste opvalt is de ruimte die je hier hebt. Heerlijk! Erg rustgevend, de kinderen lopen meteen met elkaar weg. Genieten van het zwembad en speeltuin. Dat gaf meteen een vakantiegevoel.

Mooie kamers en tenten, vriendelijk en gastvrij personeel, we voelden ons in ieder geval meteen welkom.

Ook de table d’hote vond ik lekker en gezellig.

Terwijl de kinderen zich vermaakten, genoten wij van de mooie uitzichten. Het is echt een heerlijke plek.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Vorig jaar hebben wij hier heerlijk geslapen tijdens onze doorreis naar Nederland. Daarom hadden wij dit jaar zowel heen als terug hier geboekt. Het terrein is fijn voor de kids met zwembad, skelters, speeltuin etc. Maar helaas viel de gastvrijheid t.o.v. de vorige eigenaren toch een beetje tegen. Ook de table d’hote was een stuk minder als die van vorig jaar en kregen de kinderen pas later het hoofdgerecht als de volwassenen. Dit was voorheen juist daarvoor. Zodat ouders hun kinderen even op weg kunnen helpen en de kinderen daarna lekker kunnen gaan spelen. De horeca ervaring lijkt toch te missen. En ook werden gemaakte afspraken vergeten. Uiteindelijk werd dat wel weer opgelost. Maar het kwam allemaal wat onhandig over. Misschien nog nieuwigheid. Ook veel last gehad van lawaai buiten en de andere kamers. Daardoor slecht geslapen. Al met al gaan wij dus toch op zoek naar een andere overnachtingsplek voor volgend jaar.

Leuke plek maar gastvrijheid ontbreekt

Maartje
30-7-2018

Het is een heerlijk plekje om te zijn met kleine kindjes. Onze zoon van 5 vroeg of hij daar mag wonen. De tent is erg fijn. Alles is aanwezig. Echter, de jubelstemming van vorige jaren reviews heb ik toch niet. Er zijn sinds dit jaar andere eigenaren en nu mist het de juiste gastvrijheid die deze plek zo uniek maakte denk ik. Ik snap dat het lastig is om zoiets over te nemen en dat nog niet alles meteen vlekkeloos verloopt maar we kregen niet het idee dat onze opbouwende opmerkingen werden gewaardeerd. Een paar punten: afzuiging in zwembad die nog aanstond terwijl zwembad al open was, meerdere keren. De table d'hote was echt niet zo lekker en niet handig georganiseerd met kindjes die eerder kunnen eten. Wij kregen voorgerecht terwijl kindjes moesten wachten. Kampvuur al beginnen terwijl eten nog bezig is wat voor veel onrust zorgde bij de kindjes. Te weinig marshmallows voor alle kindjes. Toen ik afscheid nam niet gevraagd hoe ik het vond

Topplek, maar niet meer wat het was!

Groenewegen
25-7-2018

Wat een mooie plek voor kleine kinderen, dat sowieso! De ruimte, de vrijheid om te kunnen spelen en ook het 'kampeergevoel' vinden ze geweldig. Maar: het gouden randje dat de vorige eigenaren meegaven vonden wij bij de nieuwe eigenaren niet meer terug helaas. Het gaat dan om de kleine dingen: beestjes in de tent, vieze Nespresso, gras niet (goed) gemaaid, zwembad niet zo fris etc.. Ook de table d'hotes leek meer een 'moetje' dan een feestje (wat het wel was), waarbij er ook niet speciaal meer voor de kinderen wat op tijd wordt gegeten ("daar beginnen we niet aan"). Jammer! Desondanks mooie tijd gehad, maar wij zoeken nu toch verder naar een andere plek met gouden randje en vrezen dat het hier toch steeds minder zal worden.

Fantastisch, rustig en mooi!

Van der Stoep
21-10-2017

Wat een mooie camping! Rustig gelegen in de heuvels van de noordelijke Auvergne. Een beperkt aantal safaritenten rond een groot open veld. Veel speelmogelijkheden in een veilige omgeving. Mooi sanitair, zeer aardige medewerkers en een super broodservice. Ze brengen het naar je tent! En tenslotte het heerlijke eten, ik zou elke avond uit eten gaan, de gekonfijte eend is onovertroffen lekker!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau in Saint Désiré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.