Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau

Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau

8Fantastisch

Frankrijk, Auvergne, Saint Désiré

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Glamping Les Fruits du Passau voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

173 reviews over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau

• 7Aikema18-08-2020

Mooie locatie voor gezinnen, wel verbeterpunten!

De locatie is zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. De safaritenten staan in een U vorm om een groot veld heen met speelgelegenheid. Zwembad is omheind dus veilig terrein, kinderen kunnen zelf op pad. Broodjes worden 's morgens aan de tent gebracht, 1x per week kampvuur waar de kinderen met de tractor worden opgehaald.

Toch een kanttekening; qua onderhoud zijn er echt een aantal zaken niet op orde. Gras wordt niet gemaaid, veel (hoog) onkruid bij de speeltoestellen, diverse speeltoestellen hebben echt onderhoud nodig, losliggende planken bij het zwembad enz. Hierdoor vonden wij de prijs / kwaliteit verhouding niet in balans.

Het toilet in de luxe safaritent is een porta potti toilet. Wordt iedere ochtend door de eigenaar netjes geleegd maar in de tent stinkt het al snel. Mag wat ons betreft wel op de website vermeld worden.

Kortom; een prima vakantieplek maar voor deze prijs hadden wij meer kwaliteit verwacht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 6Familie08-08-2020

Leuk voor kleine kinderen

Ideale camping voor kinderen. Ze kunnen er heerlijk vrij spelen. Dus wil je als ouders rust is het een hele fijne camping. Het onderhoud van de camping heeft wel een opknapbeurt nodig. De speeltuin is in oude staat (kapotte plastic zandbak, netten om trampoline kapot, scheur in glijbaan, zitvlak wip kapot etc) ook de planken rondom het zwembad liggen los, veel onkruid etc. Dit heeft voor kleine ongelukjes gezorgd. Ook de tent die wij hadden was erg verouderd. Daarnaast is er geen water in de tent en de vaste toilet is een potti pot(stank). De prijs kwaliteit verhouding vonden wij daardoor niet zo goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    9Wendy Plasmeijer13-06-2019

We gaan dit jaar voor de 3de keer!

Heerlijke rustige plek! Kinderen kunnen vrijuit spelen en de ouders houden zicht op hun vanuit de Luxe safaritent(en)! Er staat een hek om het zwembad, dit geeft een veilig gevoel. Broodjes worden bezorgd bij de Safaritent! IJs, snacks, pizza's kunnen afgehaald worden. Je kan ook mee eten met de Table d'Hôte! Gastvrije eigenaren! Fijne plek om helemaal tot rust te komen! Gewoon doen!

• 10Fam.Sas10-06-2019

Uitstekende schone accommodatie op prachtige plek.

5 nachten in B en B kamer 1. Hartelijk ontvangen door de eigenaren Co en Adriana. De liefde voor deze plek en de omgeving kunnen zij goed overbrengen. Leuke gesprekken, zijn behulpzaam en leveren goede service. Ontbijt is uitgebreid en smakelijk, toegevoegd met vers fruit, ei en vers vruchtensap en is afwisselend. Dat is fijn als je meerdere dagen verblijft.De table d'hote is uitstekend. Heerlijke 3 gangen menu's, vers bereid. Er is een lunch en drankenkaart.Goede verhouding prijs/kwaliteit.De ruime kamer heeft authentieke details met een zitbank en heeft uitstekende bedden. De ruime badkamer is gemoderniseerd en heeft een heerlijke douche. De ruimtes zijn netjes en zijn zeer schoon. De kamer is geschikt voor een langer verblijf. Koffie en thee faciliteiten op de kamer.Het uitzicht en omgeving is prachtig. De natuur kun je hier van dichtbij ervaren. De buiten faciliteiten op het terrein zijn prima.. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Fred30-04-2019

Er geweldig tussenuit!

Midweek hier doorgebracht in de gites. Heerlijk rustige omgeving met mooie uitzichten. De mooiste zonsopkomst hebben we meegemaakt met reeën die over de heuvels renden. Kamer was netjes, service goed. Niks ontbrak.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Kristel02-01-2019

Topvakantie voor ons én voor onze dochter!

Wat een heerlijke twee weken hebben we gehad bij Co & Adriana! Een warm welkom, leuke gesprekken gedurende de twee weken en lieve aandacht voor onze kleuterdochter. Co was haar grote liefde tijdens de vakantie, al kan dit ook komen door de ritjes op het golfkarretje: als een ware prinses liet ze zich vervoeren.

De ligging van Les Fruits is wat afgelegen, maar voor ons geen belemmering. We hebben genoten van de ruimte om ons heen, de vele dieren (groot, klein en soms kriebelig) en het mooie weer. De table d'hotes was erg smaakvol, de verse pizza's en ontbijtjes ook.

Voor jonge kinderen is dit een heerlijk speelparadijs: we hebben onze dochter twee weken lang amper gezien. Nog nooit zoveel boeken gelezen als in deze twee weken!

• 2018
    8Linda17-12-2018

Genieten van het pure leven

Midden in het hart van Frankrijk zo'n mooie omgeving, fijne accomodatie en warm welkom, heerlijk om bij te komen en te genieten van het Franse landleven!

Alleen gereisd in juni 2018

• 9Anouk Wilmering29-10-2018

Fijne camping voor een gezien met kleine kinderen

Kleinschalige camping met heel veel ruimte voor de kinderen om te spelen. Naast het zwembad zijn er onder andere een skelterbaan, trampolines, schaakbord, zandbakje etc. Als je er op uit wilt zijn er in de omgeving genoeg leuke dingen om te doen. Er is een meertje waar je kunt zwemmen, in de bomen klimmen, waterfietsen of springen of het grote spingkussen in het meer. De eigenaren staan altijd voor je klaar voor een praatje of om je ergens mee te helpen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Tine Plaisier19-09-2018

Kleinschalige overzichtelijke rustige camping.

Wij hebben dit plekje als overnachting gebruikt opweg naar Spanje, jammer dat het maar 4 dagen waren. Heerlijke plek om met kleine kinderen echt te kunnen ontspannen in de vakantie. Heel overzichtelijk, veel ruimte. Veilig voor kleine kinderen. Als je wilt kan je lekker mee eten. Er ligt voldoende speelgoed en boekjes voor de kinderen bij het restaurant. Zwembad is klein maar wel overzichtelijk en veilig met hek. Trampolines en schommels vonden de kinderen heerlijk, en wij konden gewoon op de veranda in alle rust een boek lezen. Bed was al lekker opgemaakt. Sliep goed en lekker warme dekens.

• 9Cornelis30-08-2018

Fantastische plek

Wij hebben 2 heerlijke weken doorgebracht op dit mooie domein met dochter van 5 en zoon van 3. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken en je kunt ze helemaal vrij laten op het terrein, daardoor voor ons ook echt vakantie. Het (afgesloten) zwembad is heel fijn en was langer open ivm de hittegolf tijdens ons verblijf. Wij waren hier voor het eerst op bezoek en hadden dus geen last van verwachtingen mbt vorige eigenaren. Co en Adriana staan voor je klaar als je ze nodig hebt. We hebben verschillende keren frietjes en pizza besteld en dat wordt dan bij de tent bezorgd - super! Camping heeft her en der wat klein onderhoud nodig, maar dat is niet zo gek met een wisseling van de wacht. Ik heb er alle vertrouwen in dat Co en Adriana de puntjes die ik bij vertrek aangaf zullen oppakken, waardoor alles volgend jaar weer op en top in orde is voor een heerlijke vakantie. Al met al dus zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau info