Bed and Breakfast
Weer vandaag7°-5°
8,5

168 reviews over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau in het Nederlands

Topvakantie voor ons én voor onze dochter!

Kristel,
2-1-2019

Wat een heerlijke twee weken hebben we gehad bij Co & Adriana! Een warm welkom, leuke gesprekken gedurende de twee weken en lieve aandacht voor onze kleuterdochter. Co was haar grote liefde tijdens de vakantie, al kan dit ook komen door de ritjes op het golfkarretje: als een ware prinses liet ze zich vervoeren.

De ligging van Les Fruits is wat afgelegen, maar voor ons geen belemmering. We hebben genoten van de ruimte om ons heen, de vele dieren (groot, klein en soms kriebelig) en het mooie weer. De table d'hotes was erg smaakvol, de verse pizza's en ontbijtjes ook.

Voor jonge kinderen is dit een heerlijk speelparadijs: we hebben onze dochter twee weken lang amper gezien. Nog nooit zoveel boeken gelezen als in deze twee weken!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Genieten van het pure leven

Linda,
17-12-2018

Midden in het hart van Frankrijk zo'n mooie omgeving, fijne accomodatie en warm welkom, heerlijk om bij te komen en te genieten van het Franse landleven!

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Fijne camping voor een gezien met kleine kinderen

Anouk Wilmering,
29-10-2018

Kleinschalige camping met heel veel ruimte voor de kinderen om te spelen. Naast het zwembad zijn er onder andere een skelterbaan, trampolines, schaakbord, zandbakje etc.

Als je er op uit wilt zijn er in de omgeving genoeg leuke dingen om te doen. Er is een meertje waar je kunt zwemmen, in de bomen klimmen, waterfietsen of springen of het grote spingkussen in het meer.

De eigenaren staan altijd voor je klaar voor een praatje of om je ergens mee te helpen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Kleinschalige overzichtelijke rustige camping.

Tine Plaisier,
19-9-2018

Wij hebben dit plekje als overnachting gebruikt opweg naar Spanje, jammer dat het maar 4 dagen waren.

Heerlijke plek om met kleine kinderen echt te kunnen ontspannen in de vakantie. Heel overzichtelijk, veel ruimte. Veilig voor kleine kinderen. Als je wilt kan je lekker mee eten. Er ligt voldoende speelgoed en boekjes voor de kinderen bij het restaurant. Zwembad is klein maar wel overzichtelijk en veilig met hek.

Trampolines en schommels vonden de kinderen heerlijk, en wij konden gewoon op de veranda in alle rust een boek lezen.

Bed was al lekker opgemaakt. Sliep goed en lekker warme dekens.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Fantastische plek

Cornelis,
30-8-2018

Wij hebben 2 heerlijke weken doorgebracht op dit mooie domein met dochter van 5 en zoon van 3. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken en je kunt ze helemaal vrij laten op het terrein, daardoor voor ons ook echt vakantie. Het (afgesloten) zwembad is heel fijn en was langer open ivm de hittegolf tijdens ons verblijf.

Wij waren hier voor het eerst op bezoek en hadden dus geen last van verwachtingen mbt vorige eigenaren. Co en Adriana staan voor je klaar als je ze nodig hebt. We hebben verschillende keren frietjes en pizza besteld en dat wordt dan bij de tent bezorgd - super!

Camping heeft her en der wat klein onderhoud nodig, maar dat is niet zo gek met een wisseling van de wacht. Ik heb er alle vertrouwen in dat Co en Adriana de puntjes die ik bij vertrek aangaf zullen oppakken, waardoor alles volgend jaar weer op en top in orde is voor een heerlijke vakantie.

Al met al dus zeker een aanrader!

Prettige knusse camping

Ghislain,
22-8-2018

Prettige, knusse camping met een tiental safari tenten rondom een groot overzichtelijk speelveld.

De ruime tenten zijn compleet uitgevoerd. We hebben heerlijk geslapen op de bedden en 's avonds genoten van de sterren vanuit de comfortabele stoelen.

Het sanitair bevind zich in de boederij en zag er altijd schoon uit. Er was ook een wasmachine.

De tenten staan op enige afstand van elkaar en bieden daardoor genoeg privacy.

Het zwembad, speelveld en skelterbaan is een natuurlijke ontmoetingsplek voor kinderen. [In onze week waren dat kindertjes tot ong. 10 jaar]. Daarnaast kunnen ze ook op avontuur in het achterland.

Co en Adriana koken iedere avond een heerlijke maaltijd maar het is ook mogelijk om een pizza of friet te bestellen.

De camping ligt tussen de glooiende akkers. Mooi om te fietsen. In de omgeving is genoeg te doen maar je moet er wel even voor in de auto.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Erg leuk voor gezin met jonge kinderen !

Evelien,
20-8-2018

Hele leuke plek voor ouders met jonge kinderen ! Onze kinderen hebben zich prima vermaakt ik kon zelfs rustig een boekje lezen ! Ik Las wat mindere reviews van mensen die hier eerder zijn geweest en nu een wat mindere ervaring hadden .. wij zijn voor het eerst geweest en voelde ons zeer welkom ! We werden uitstekend geholpen als er iets was of als ik vragen had over de omgeving! Wij hebben twee keer mee gegeten en ook dat was prima ! Kortom een zeer leuke plek voor jonge gezinnen en de nieuwe eigenaren doen erg hun best misschien anders als de oude maar iedereen doet het op zijn eigen manier!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

De camping is een aanrader!

Saskia,
19-8-2018

Ideale camping voor jonge gezinnen. Kinderen kunnen veilig spelen en ouders hoeven er niet steeds achteraan.

Heerlijke plek!

Appie,
19-8-2018

Wat als eerste opvalt is de ruimte die je hier hebt. Heerlijk! Erg rustgevend, de kinderen lopen meteen met elkaar weg. Genieten van het zwembad en speeltuin. Dat gaf meteen een vakantiegevoel.

Mooie kamers en tenten, vriendelijk en gastvrij personeel, we voelden ons in ieder geval meteen welkom.

Ook de table d’hote vond ik lekker en gezellig.

Terwijl de kinderen zich vermaakten, genoten wij van de mooie uitzichten. Het is echt een heerlijke plek.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Vorig jaar hebben wij hier heerlijk geslapen tijdens onze doorreis naar Nederland. Daarom hadden wij dit jaar zowel heen als terug hier geboekt. Het terrein is fijn voor de kids met zwembad, skelters, speeltuin etc. Maar helaas viel de gastvrijheid t.o.v. de vorige eigenaren toch een beetje tegen. Ook de table d’hote was een stuk minder als die van vorig jaar en kregen de kinderen pas later het hoofdgerecht als de volwassenen. Dit was voorheen juist daarvoor. Zodat ouders hun kinderen even op weg kunnen helpen en de kinderen daarna lekker kunnen gaan spelen. De horeca ervaring lijkt toch te missen. En ook werden gemaakte afspraken vergeten. Uiteindelijk werd dat wel weer opgelost. Maar het kwam allemaal wat onhandig over. Misschien nog nieuwigheid. Ook veel last gehad van lawaai buiten en de andere kamers. Daardoor slecht geslapen. Al met al gaan wij dus toch op zoek naar een andere overnachtingsplek voor volgend jaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau in Saint Désiré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.