Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau
9,3

156 reviews over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau in het Nederlands

Fantastisch, rustig en mooi!

Van der Stoep
21-10-2017

Wat een mooie camping! Rustig gelegen in de heuvels van de noordelijke Auvergne. Een beperkt aantal safaritenten rond een groot open veld. Veel speelmogelijkheden in een veilige omgeving. Mooi sanitair, zeer aardige medewerkers en een super broodservice. Ze brengen het naar je tent! En tenslotte het heerlijke eten, ik zou elke avond uit eten gaan, de gekonfijte eend is onovertroffen lekker!

Super!

Lauri
27-8-2017

Hele fijne week gehad; ultiem vakantiegevoel door de mooie, ruime tenten, de speelweide en het fijne, qua temp aangename zwembad! Ook de service was top: heb je gedurende de dag een stokbrood nodig, dit wordt gewoon op aanvraag bij de tent gebracht.

Op en top vakantie

Evelien
11-8-2017

We zijn hier een week geweest en het was echt heel fijn. Mooie tent, heerlijke bedden, veel te spelen voor de kinderen en erg lekker eten. We hebben ons helemaal overgegeven aan het vakantiegevoel.

Relaxed kinderparadijsje!!

Fam Koelewijn
25-7-2017

Wat hebben we genoten! Wat een ruimte!! En wat betreft de bedden, ja het is echt waar, deze zijn top!! Wij hebben heel bewust gekozen voor een rustige ruime plek waar we onze kleine jongens (bijna 2 en 5 jaar) vrij kunnen laten spelen, maar niet uit het zicht verliezen vanaf de tent. En dat kan hier. Wij vonden het juist fijn dat er in de directe ongeving niet veel te zien is. Dit draagt bij aan het niets moeten... Het zwembad is ook fijn, 3 traptredes en dan eerst ondiep water (heuphoogte van volwassene) loopt af naar diep. Voor onze zoon van 5 echt perfect. En ons zoontje van bijna 2 keutelde lekker op de eerste 2 traptredes. De skelterbaan was het helemaal. Kippetjes om naar te kijken, naast het zwembad een heerlijk overdekt loungegedeelte met grote mega legoblokken, buiten nog een pingpongtafel en in tuinhuisje nog een tafelvoetbaltafel. Kortom echt genoeg speelplezier! De ontbijtservice aan de tent is ook echte verwennerij, warmaan de tent geleverd, wat wil je nog meer....

Top, echte aanrader!

Dorien
1-7-2017

Een mooie tent met goed overzicht op de speeltoestellen. Echt vakantie voor ons als ouders.

Daarbij heerlijk eten en goede service, niks is teveel. Edith en Bart snappen wat nodig is voor een fijne vakantie, bedankt!!!

Aanrader !

Mario
24-12-2016

Wij stoppen hier nu al een paar jaar op onze heen en terugreis naar het zuiden.Voelt als beetje 'thuiskomen'

Bart en Edith zijn supervriendelijke en leuke mensen , de kamers zijn zeer mooi met alle comfort . Leuk terras en voor de kids een zalige speelweide met zeer mooi zwembad . En s'avonds kan men echt genieten van de geweldige kookkunsten van Bart .Zou eigenlijk geen reclame mogen maken of straks hebben wij er zelfs geen plaats meer ! (grapje !)

Oude reviews (archief)

Fantastiche camping

Agnes de Roeper
11-9-2016

Het is daar een prachtige plek .om even bij te komen van het stres volle Nederland .echt een aanrader.

Kind vriendelijk zwembad Veilig voor kinderen

Zennn Rust Ruimte

Energie op doen voor de komende tijd.

Heerlijke plek om te overnachten

Angelique
9-9-2016

Wij hebben 1 nacht in de 4 persoonskamer (kamer 1) overnacht. Hele fijne ruime schone kamer. Accommodatie is ongeveer 20 minuten rijden vanaf de snelweg naar het Zuiden. Kinderen konden nog even heerlijk spelen na een dag in de auto. Lekker gegeten met de andere gasten en heerlijk ontbeten. Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. Kortom, een echte aanrader voor een overnachting op weg naar het Zuiden.

Prima.

Lisette
6-9-2016

Ga goed voorbereid weg want een supermarkt of een gezellig dorpje is al snel 40 min rijden. Leuke dingen in de omgeving stelt niks voor. Eigenaren enorm vriendelijk. Let op je staat waarschijnlijk alleen maar met Nederlanders. Ontbijten en avond eten gebeurt met zijn allen aan 1 tafel. Ik persoonlijk hou daar niet van met 3 kinderen. Ook het avond eten was pas om 19 uur voor mijn kids echt te laat.

top camping, super service!

Nico van Kooi
29-8-2016

Keurige, kindvriendelijk camping.

Je merkt dat deze camping wordt gerund door mensen met liefde voor het vak van campingeigenaar.

Dit geld zowel voor de eigenaar (echtpaar) als het personeel.

Voor de kinderen is het 1 groot feest.

Kampvuur met Marshmallow.

Zwembad wat prima en veilig is, goed afgezet met hek.

Ruim voldoende speeltoestellen, trampoline, super skelterbaan en heel veel ruimte.

Table d'Hotes is uitstekend, voor de lunch kun je prima aanschuiven en de warme broodjes aan de tent maakt het af.

Handoeken pakket is fijn, bedden worden verschoond en afwas wordt gedaan?

Camping is een aanrader voor gezin met kleine kinderen die echt vakantie willen vieren.

Fijne vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau in Saint Désiré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Glamping Les Fruits du Passau scoort een 9.34 uit 10 op basis van 156 reviews.