Géén boekingskosten
FrankrijkAuvergneSaint DésiréBed & Breakfasts Saint DésiréBed & Breakfast Domaine Bonneblond (+camping + vakantiehuis)

Domaine Bonneblond (+camping + vakantiehuis)

Bed & Breakfast
FrankrijkAuvergneSaint Désiré

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Domaine Bonneblond (+camping + vakantiehuis) voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 85 reviews
+63/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 85 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

85 Reviews over Domaine Bonneblond (+camping + vakantiehuis)

• 9Robin en Karen10-08-2021

Ons verblijf van 3 nachten was eigenlijk te kort.

Heerlijk verblijf in een prachtige luxe safaritent met eigen douche en toilet. Op weg naar huis zijn we hier 3 nachten gebleven en het was fantastisch. Het zelf aanrommelen in de tent is heerlijk. Je hebt je eigen bed, bank, tafel en voor de kleine een leuke bedstee.Buiten kun je lekker op de veranda zitten. Als je geen zin hebt om te koken kun je aanschuiven bij Willem en Hellen en eten wat de pot schaft. We zijn 2 keer zeker niet teleurgesteld.Het weer was niet heel warm, anders hadden we zeker ook nog in het meertje gezwommen.We zijn de camping praktisch niet afgeweest en willen zeker nog een keer terug om de omgeving verder te verkennen. Hiervan hebben we niet een heel duidelijk beeld. Willem en Hellen zijn zeer gastvrije personen en wilden ons altijd behulpzaam zijn.

• 8Inge Baas30-07-2021

Heerlijke week!

Willem en Helen zijn fantastische gastvrije hardwerkende mensen. We hebben elke dag meegegeten, iets wat we normaal nooit doen dus dat zegt iets! Ook Rico is een aanwinst voor de camping, leuke lieve jongen die heel behulpzaam is. De omgeving vonden we iets minder spannend maar voor ontspanning moet je op deze camping zijn. 1 week voelde als 2 weken! Het zwembad is wel wat klein, voor de kinderen voldoende maar als volwassenen biedt het weinig. We hebben eigenlijk afgesproken nooit meer naar dezelfde camping terug te gaan maar met Bonneblond weet ik dat zo net nog niet....

• 9Judith13-09-2020

Boomhuisavonturen

Het was super leuk om met onze vierjarige in een echte boomhut te verblijven, en er is ook veel te doen in de omgeving, waaronder mooie fietstochten, het muziekmuseum van Montluçon, het meer van Sidiailles (in het weekend kun je hier ook klimmen en varen), het kasteel van Culan (rondleiding is wel in het Frans). Helen en Willem zijn ook een uitstekende gastvrouw en gastheer. En het traktorrijden, Koko de ezel kriebelen, op het paard zitten, de varkens knuffelen en pannenkoeken eten zal onze zoon niet snel meer vergeten! 🥰

• 8Nicky12-09-2020

Aangenaam verblijf in rustige omgeving

De accomodatie ligt in omgeving waarbij je je eigen vakantie kan plannen zoals je zelf wilt. Er zijn verschillende activiteiten te doen, dit kan je zeker navragen bij Willen en Helen. Proper eigen sanitair, lekker mee aan tafel schuiven en úren wandelen of fietsen. Top! Minpuntje vonden wij dat we geen schaduw hadden aan onze tentplaats.

• 10Marthe12-09-2020

Een mooie, relaxte plek met gastvrije eigenaars!

Een super fijne, relaxte plek om vakantie te vieren! Er is een lekker meertje om in te zwemmen en een heel mooi uitzicht om van te genieten. Helen en Willem zijn ontzettend gastvrij!

• 9Fleur12-09-2020

Hele nette, gezellige en mooie locatie. Werden heel aardig ontvangen en een prachtige omgeving! Echt een topervaring

• 10Anouk11-09-2020

Heerlijk!

Wat een heerlijke plek! Wij waren met een groep meiden en werden hartelijk ontvangen! Er was zelfs een aparte tafel voor ons gemaakt zodat we met zn alle buiten konden zitten! We hebben hier heerlijk gezwommen in het zwemmeer, lekkere steenoven pizza’s gegeten en we konden ook nog zwemmen met de paarden! De gastheer en gastvrouw halen alles voor je uit de kast en niks is te gek. Al met al een heerlijke plek!

• 9Floor Rozemeijer11-09-2020

Top!!!!

Heerlijke plek om vakantie te vieren!! Het meertje is lekker om in te zwemmen en zowel de safari tenten als het huis zijn erg comfortabel (de buitendouches zijn top). De camping is heel relaxed en Hellen en Willem zijn heel gastvrij.

• 9Merel van der Ven11-09-2020

Gezellige vakantie gegarandeerd!

Erg leuke camping en fijn huis erbij! Vooral de sfeer en gezelligheid maakt dit een erg fijne vakantieplek. De eigenaren zijn gepassioneerd en bedenken van alles om je tijd daar leuk te maken.

• 10Eva Wolkorte11-09-2020

Fabeltastisch

Wat een geweldige camping! Helen en Willem doen hun uiterste best om het zo comfortabel mogelijk te maken. We hebben met de groep (13) erg genoten van de omgeving (midden in de natuur), de zelfgemaakte maaltijden van Helen en de heerlijke bedden in de Safari tenten. Wij zijn ze erg dankbaar!

Bed & Breakfast Domaine Bonneblond (+camping + vakantiehuis) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Bonneblond, F-03370