Bed and Breakfast Domaine Bonneblond (+camping + vakantiehuis)

Bed and Breakfast Domaine Bonneblond (+camping + vakantiehuis)

10Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, Saint Désiré

10Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

61 reviews over Bed and Breakfast Domaine Bonneblond (+camping + vakantiehuis)

• 10Petra04-08-2020

Bonneblond, moet je beleven! Geweldig!

Bonneblond! Voor de 2e keer waren we op Bonneblond. De plek, het eten, de sfeer. Alles klopt. Willem en Helen werken hard voor een mooi verblijf en blijven relaxed. Dit plekje moet je ervaren en beleven.

De kinderen waren zoet van smorgens tot savonds laat en als ouders hadden we een super chille vakantie.

Weer zo genoten. Bedankt Willem en Helen voor de topservice! En in deze coronatijd voor de super hygiëne.

Volgend jaar gaan we weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Jos en Stacey24-07-2020

Top vakantie

Willem en Helen, bedankt voor een warm ontvangst en een geweldige vakantie. Eerlijk gezegd waren we een beetje een beetje bang om op vakantie te gaan in de corona periode. Maar jullie hadden alles perfect voor elkaar. Privé sanitair, desinfectie middel en mond masker. Jullie hebben er alles aan gedaan om een zorgeloze vakantie aan te bieden. De camping was fantastisch met een geweldig uitzicht iedere avond. En.. voor de pizza avond komen we zeker nog een keer voor terug.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Bruno21-07-2020

Heerlijk kleinschalig vakantiedomein

Helen en Willem hebben ons hartelijk ontvangen en boden ons een meer dan aangenaam Corona-proof verblijf, waarvan wij en onze kinderen dan ook erg hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10An-Sofie De Meester15-07-2020

Zalig!

Superfijne vakantie gehad op Bonneblond. Ook ons hondje Billie was er heel welkom! Het is een rustige groene camping met een zeer proper sanitair. Alles was ook heel coronaproof georganiseerd. We hebben op zondag genoten van een gezellige pizza-avond met verse pizza’s op het zonnige terras. Heel vriendelijk ontvangst! We raden het zeker aan.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Wout en Carine29-06-2020

Ontspannend, gezellig, prachtig: GEWELDIG!

Zodra de grens op maandag 15 juni open ging, zaten wij in Frankrijk. Kamperen met je eigen tent bij Bonneblond is zoals kamperen hoort te zijn. Prachtige omgeving met verrassende wandeltochten, volop ruimte en rust, meer dan uitstekende (100% Corona-proof !) faciliteiten, lekker weer, vers brood elke ochtend, heerlijke table d’hôtes, lekkere wijnen en een wel zeer uitgebreide keus uit speciaalbieren, etc. Aan alles is gedacht. Helen en Willem zijn gewoon (en) erg vriendelijk en gastvrij en voelen bovenal goed aan waar je als vakantieganger op zit te wachten. En waarop niet. Logeren in een gîte, een van de mooie huurtenten die van echt alle gemakken zijn voorzien of de boomhut moet ook heerlijk zijn. Kortom: een voltreffer die al onze verwachtingen ruimschoots overtrof! Waar ik nooit doe, nu meer dan genoeg reden om een uitgebreide review te schrijven en om nog eens terug te keren.

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Patrick Menheere25-07-2019

Hier weten ze nog hoe het moet!

Last minute toch nog even naar Frankrijk! En wat een geluk dat we Bonneblond hebben gevonden. Bij aankomt hebben we een hartelijk ontvangst door de gastheer en gastvrouw (Willem en Helen). Na een korte rondleiding gaan we naar de boomhut waar we een paar dagen zullen verblijven. Wat een leuke accomodatie en wat een uitzicht! Een dikke aanrader! De “mini camping” met 17 plaatsen, een aantal bungalow tenten, een groepsaccomodatie en drie appartementen maakt Bonneblond kleinschalig maar bied toch vele mogelijkheden. Voor de kinderen een kleine speeltuin met schommel en trampoline en een klein zwembad. Voor het eten heb je keus uit zelf koken of aan schuiven voor de dagmaaltijd. Of het nu een kippetje friet, een Franse stoofschotel of een zelf te maken pizza is... als je aanschuift weet je zeker dat je lekker eet en je krijgt er een boel gezelligheid bij. Kortom zeker doen voor een korte vakantie of verblijf op je doorreis!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    10Margo en Paul08-09-2018

Heerlijke week, prachtige omgeving, zeer gastvrij

We fietsen het Franse pad en zijn onze trip begonnen en geëindigd in Bonneblond. Zowel bij de eerste ontvangst en de terugkeer werden we zeer hartelijk ontvangen. Opvallend zijn de mooie ligging en het wijdse uitzicht. Het is een locatie met allerlei mogelijkheden: wandelen, fietsen, vissen, zwemmen, dieren, luieren, spelen. Geschilkt voor alle leeftijden en een paradijs voor kinderen. Willem en Helen zijn zeer gastvrij en behulpzaam en ze kunnen ook nog eens lekker voor je koken. Als je op jezelf wil zijn is dat geen enkel probleem. Kortom: een plek waar iedereen zich prettig kan voelen. Wij sliepen in het gastenverblijf(in de oude schuur) en die was sfeervol en compleet ingericht. De sterrenhemel is er fantastisch!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Lucille en Toine29-03-2018

Bijzonder aangenaam verblijf

We stonden met ons gezin 2 weken op de camping . Rustige en prachtige omgeving maar genoeg te doen ! Willem en Helen zijn echte sfeermakers, het geheel is erg relaxed.
    Superleuk groot meer op eigen terrein om je te vermaken en het zwembad ( in tegenstelling van wat ik eerder heb gelezen in een recentie) is voor iedereen toegankelijk. Kortom een geweldige vakantieplek en zeer geschikt voor kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

• Oude reviews

10Familie Klees-De Weijs29-12-2017

Onze ideale plek: glutenvrij eten en gastvrij!

Helen en Willem willen dat ieder zich thuis voelt, en dat lukt ze ook. Helen kookt heerlijk en kan heel goed rekening houden met voedselallergie: wij waren met twee glutenvrije personen (coeliakie) en Helen heeft een paar keer heerlijk glutenvrij voor ons gekookt. Mooi zwemmeertje, winkeltje, speelzolder, zwembadje en zeer schoon sanitair. Wij stonden op het campingveld en het was er heerlijk rustig: uitkijkend op zich ontluikende zonnebloemen. Veel leuke dingen te doen in de omgeving. Enige nadeel: als je hier bent geweest ligt de lat wel erg hoog voor volgende campings. En: neem een tarp mee als het heet en zonnig is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Henk26-09-2017

Een relaxed mooi weekend.

Mooie nette accomodatie met appartementen, kampeerterrein en huurtenten op een mooi perceel met prachtig uitzicht rondom op het glooiende en zeer rustige landschap. Het enige licht wat je 's nachts ziet vanuit Bonneblond zijn de sterren. Netjes verzorgd, zeer gastvrij, prima eten. Mocht je van fietsen houden en een klimmetje niet te veel vinden maar zonder echte bergen, dan is dit gebied een waar eldorado. Vele wegen leiden daar alle kanten op en je komt er bijna geen verkeer tegen.

Alleen gereisd in september 2017

Bed and Breakfast Domaine Bonneblond (+camping + vakantiehuis) info