Vakantiehuis Bonneblond

Vakantiehuis Bonneblond
9,5

49 reviews over Vakantiehuis Bonneblond in het Nederlands

Met vrienden

Heerlijke week, prachtige omgeving, zeer gastvrij

Margo en Paul
8-9-2018

We fietsen het Franse pad en zijn onze trip begonnen en geëindigd in Bonneblond.

Zowel bij de eerste ontvangst en de terugkeer werden we zeer hartelijk ontvangen. Opvallend zijn de mooie ligging en het wijdse uitzicht. Het is een locatie met allerlei mogelijkheden:

wandelen, fietsen, vissen, zwemmen, dieren, luieren, spelen. Geschilkt voor alle leeftijden en een paradijs voor kinderen.

Willem en Helen zijn zeer gastvrij en behulpzaam en ze kunnen ook nog eens lekker voor je koken.

Als je op jezelf wil zijn is dat geen enkel probleem. Kortom: een plek waar iedereen zich prettig kan voelen.

Wij sliepen in het gastenverblijf(in de oude schuur) en die was sfeervol en compleet ingericht.

De sterrenhemel is er fantastisch!

Bijzonder aangenaam verblijf

Lucille en Toine
29-3-2018

We stonden met ons gezin 2 weken op de camping .

Rustige en prachtige omgeving maar genoeg te doen !

Willem en Helen zijn echte sfeermakers, het geheel is erg relaxed.

Superleuk groot meer op eigen terrein om je te vermaken en het zwembad ( in tegenstelling van wat ik eerder heb gelezen in een recentie) is voor iedereen toegankelijk. Kortom een geweldige vakantieplek en zeer geschikt voor kinderen.

Onze ideale plek: glutenvrij eten en gastvrij!

Familie Klees-De Weijs
29-12-2017

Helen en Willem willen dat ieder zich thuis voelt, en dat lukt ze ook. Helen kookt heerlijk en kan heel goed rekening houden met voedselallergie: wij waren met twee glutenvrije personen (coeliakie) en Helen heeft een paar keer heerlijk glutenvrij voor ons gekookt. Mooi zwemmeertje, winkeltje, speelzolder, zwembadje en zeer schoon sanitair. Wij stonden op het campingveld en het was er heerlijk rustig: uitkijkend op zich ontluikende zonnebloemen. Veel leuke dingen te doen in de omgeving. Enige nadeel: als je hier bent geweest ligt de lat wel erg hoog voor volgende campings. En: neem een tarp mee als het heet en zonnig is.

Een relaxed mooi weekend.

Henk
26-9-2017

Mooie nette accomodatie met appartementen, kampeerterrein en huurtenten op een mooi perceel met prachtig uitzicht rondom op het glooiende en zeer rustige landschap. Het enige licht wat je 's nachts ziet vanuit Bonneblond zijn de sterren. Netjes verzorgd, zeer gastvrij, prima eten. Mocht je van fietsen houden en een klimmetje niet te veel vinden maar zonder echte bergen, dan is dit gebied een waar eldorado. Vele wegen leiden daar alle kanten op en je komt er bijna geen verkeer tegen.

Mooi verzorgd landgoed om te genieten

Iddo
7-9-2016

Een beetje in the middle of nowhere, tussen weilanden en zandweggetjes vonden we Bonneblond in het midden van Frankrijk. Het landgoed is enorm groot en op de heuevels van Bonneblond kun je heerlijk genieten van de Franse rust en natuur. In het meer kun je heerlijk zwemmen en als je alleen wilt afkoelen, kun je lekker in het zwebadje hangen.

In de omgeving zijn veel leuke stadjes om te bezoeken en activiteiten om te doen. De vriendelijke beheerder stonden ook altijd klaar om advies te geven als we een activiteit wilden ondernemen.

Sowieso was de service erg goed. Elke ochtend vers stokbrood en als we iets nodig hadden, kon dat altijd geregeld worden.

Mooie tent aan zwemmeer, veel avontuur vr kinderen

E. Beerepoot
3-9-2016

- Ruime speelzolder en veel buiten speelplaats voor de kinderen

- Fijne beheerders van het landgoed. Willem en Helen zijn erg vriendelijke en gastvrij. Ze denken denken goed met je mee.

- zwembad is wat aan de kleine kant en niet altijd beschikbaar (primair bedoeld voor groepsaccommodatie). Het zwemmeertje voor de tent is echter pure luxe...

- Puur natuur, maar ook een perfecte Wifi hangout plek aanwezig met goede koffie :-)

- Zeer aan te raden om mee te eten met chambre d'hôte

Sssssssstttt, niet door vertellen

jansen
25-8-2016

We vonden het geweldig! De tenten zagen er perfect uit. De tenten staan zo aan dat meertje, dat is echt prachtig! In de avond zaten we bij een vuurtje voor de tent.S nachts was het muisstil. De kinderen sliepen uit!! Elke ochtend vers brood.

We hadden rubberboten mee, de kids hebben zich een hele week vermaakt.

Willem en Helen zijn zo aardig. Onze kinderen waren helemaal dol op ze. Wat een gastvrije lieve mensen. We gunnen ze het succes... Anders hadden we deze prachtige plek nooit aan iemand door verteld.

Leven als God in Frankrijk

Douwe
24-8-2016

Mooie groepsaccommodatie met eigen plein, idyllische en rustige locatie, relaxte sfeer.

Bien bon Bonneblond!

Susan
23-8-2016

Ultieme vakantiegevoel op een prachtige verbouwde boerderij in midden Frankrijk, voorzien van alle gemakken.

Echt genieten!

Martijn ter braack
23-8-2016

Het echte Franse vakantiegevoel! Heerlijke locatie en een erg vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bonneblond in Saint Désiré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bonneblond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.