Vakantiehuis Les Bergeries

Vakantiehuis Les Bergeries
8,9

2 tips over Vakantiehuis Les Bergeries

corrie vd kerkhof, 30-6-2013
Het Foret de Tronçais met haar eeuwenoude eikenbomen, meren en pitoreske dorpjes. Een echt wandel- en fietsgebied met telkens andere vergezichten, zoals glooiende akkers, weilanden, zonnebloemvelden met bermen vol bloemen.
Corrie, 26-6-2013

De grote tuin, de zandbak, de koeien en hagedissen om naar te kijken. Het meer met het zandstrand hier 10 min. verderop in St.Bonnet Tronçais is ook een aanrader voor kleine kinderen. Verder is er een leuke speeltuin naast de bibliotheek in St.Amand om de kinderen even ‘los te laten’ en een creperie aan een ;leintje met fontein. Ook Bourges & Nevers zijn prima te doen met kinderen.

Maison des Pommes is een leuk huis geworden met handig uitzicht op de zandbak.

Groeten Ruben, Josephine & Willemijn