Vakantiehuis Le coeur du moulin

Met jonge kinderen

ongeschikt voor kleine kinderen

sanja
29-10-2017

Ondanks de beloftes op de website is deze plek niet geschikt voor kleine kinderen. Veel faciliteiten die op de site staan zijn niet aanwezig, zoals speeltoestellen, buitenspeelgoed, ezels om mee te wandelen, er is geen goed veldje om te voetballen/badminton of jeu de boules spelen. De trampoline is slecht ingegraven, waardoor wij de kinderen er niet alleen op lieten springen.

Wij zaten 2 weken in de bovengite. De gite zelf is prima en ruim, maar er is geen privetuin met tuinmeubels aanwezig. De eigen opgang komt uit op een gezamenlijk grasveld bij het zwembad. Geen privacy en geen omheining voor eventuele kleine kinderen.

Er waren helaas ook geen speelkameraadjes voor onze kinderen, omdat er op de camping ( ondanks dat het augustus en hoogseizoen was) verder niemand stond.

De eigenaresse had afgesproken om de website aan te passen, maar tot op heden is dit niet gebeurd.

heerlijke week gehad!!

janita dekker
21-9-2014

afgelopen zomer een week in de boven gite verbleven met twee kinderen, 4 en 6 jaar. Heerlijk ruime gite, met alles er op en aan.

Ontvangst was gelijk al hartelijk, eerst tijd voor een praatje en een drankje.

De avonden hebben we om de dag mee gegeten. Echt een aanrader, waren hele gezellige avonden!! Het contact met de andere gasten (en gastheren en gastvrouwen ;-) ) was hierdoor snel gelegd.

We hebben echt een heerlijke week gehad, vol met gezelligheid, rust, ontspanning gehad.

Er zijn verschillende speel mogelijkheden, maar zwembad was favoriet bij onze kinderen.

Onze kinderen vonden dit de leukste bestemming van onze drie bestemmingen! Onze zoon (6) vond vooral de kampvuuravond geweldig met de spookverhalen, hij had binnen enkele uren een vriendje waar hij veel plezier mee had.

Niks dan lof voor deze fijne plaats met fijne, gezellige mensen die het runnen!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le coeur du moulin in Saint-Aubin-le-Monial, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le coeur du moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.