Camping Le Petit Bois

CampingWeer vandaag27°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Le Petit Bois voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Le Petit Bois in het Nederlands

De titel zegt het al. Het gebied is prachtig en vanaf de camping heb je een mooi uitzicht! Langs de rand heb je 's avonds een mooie zonsondergang.

Het terrein is glooiend en vraagt soms wat aanpassing om de caravan waterpas te krijgen. De plaatsen zijn zeer ruim te noemen en bieden privacy. Wij overnachten hier vaak aangekoppeld met een combinatie van ca. 12m. Ook wel wat kleinere plaatsen. Goed onderhouden en zelfs in september nog mooi gras.

Het sanitair is werkelijk zeer netjes. Niet heel modern, maar goede,lekkere douche, schoon en een muziekje.

Voor kinderen zijn er wat basis speeltoestellen en vooral veel plaats om te rennen/ballen o.i.d. Er is ook een "hang"plek voor wat oudere kids.

Het zwembad is niet heel groot, maar keurig en omgeven met veel ligweide.

Er is geen winkel of restaurant. Het dorp (waar je zo inloopt) is heel stil/niets te beleven.

Wij vinden persoonlijk deze camping een heerlijke plek om in de vakantiestemming te komen op weg naar het zuiden.

Een camping waar niets is, in een failliet dorp

Bert van Santen
20-7-2010

Een camping waar totaal niets is, het dorp waar je lopend naar toe kan gaan is failliet, de winkels zijn dicht of er is niemand.

De bakker is alleen s,morgens even open, als je s,middags aankomt kan je niets meer krijgen.

We wilden hier 3 dagen blijven maar zijn naar 1 nacht maar weer snel vertrokken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Petit Bois in Ruynes-en-Margeride, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Petit Bois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Petit Bois scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.