Camping Huttopia Royat

8Fantastisch

Frankrijk, Auvergne, Royat (Puy de Dome)

8Fantastisch

24 reviews over Camping Huttopia Royat

• 2017
    9Oliver Devoogdt19-08-2017

Zeer professionele camping.

Heel vriendelijk personeel (allemaal vrouwlijke jobstudentes, denk ik). Goed verzorg sanitair, niets op aan te merken. Zwembad dik inorde. Omgeving is dik inorde temidden van al wat je wil in de Auvergne, winkel wel iets te ver om te voet te doen. Stad Royat is ook te ver voor te voet. Toffe animatie 's avonds bij een zelfgemaakte pizza. Zeer toffe plaatsen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• Oude reviews

9Vakantie 201606-08-2016

Geweldige vakantie gehad.

We hebben een heerlijke vakantie gehad. De camping is rustig gelegen en de plaatsen waren schaduwrijk en met veel privacy. We voelden ons erg welkom, er was een ontspannen sfeer en hoewel er weinig te doen was voor tieners, waren ze wel welkom. Tentje bij de stacaravan was geen probleem. De camping was schoon en alles oogde fris en verzorgd. Eenvoudige kaart bij het campingrestaurant maar het was prima eten op een gezellig terras.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 9aanmarco12-08-2015

Prima Camping, leuke omgeving.

Camping met terrassen, sommige plekken op een veldje andere weer 'alleen'. Rotspennen zijn nodig. Camping ligt aan de rand van Royat tegen een heuvel/berg aan. Veel bomen en dus schaduwplekken. Zwembad is na een paar dagen kouder weer ook een stuk koeler, na warme dagen warmt hij snel weer op. Restaurant heeft basis gerechten (Pizza, Steak, Patat en Salades), volgens de menukaart is dit om dat er meer dan genoeg goede restaurants in de omgeving zijn.

Toiletgebouwen en douches worden 3 x per dag (goed) schoongemaakt, enige minpunt is dat de stort van de chemische toiletten gelijk naast de afwasbakken is.

Omgeving is vooral bergen/heuvels, dus voor de racefietsers een mooie omgeving om tochten te maken voor de gewone fietsers is dit te stijl >6%

Een grote Intermarche zit op nog geen 2 kilometer afstand.

Volg niet de route van tomtom naar de camping vanuit Clermont-Ferrand, tomtom stuurt je door een woonwijk met >12% .Gewoon naar Royat rijden en hier de borden Indigo aanhouden.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Mieke Russcher05-08-2014

Rustige groene camping.

We hebben voor 1 week een tent gehuurd en dat was op deze camping ook lang genoeg. Het is een rustige groene camping. Meest ruime plaatsen. Wel hoogteverschil dus wel wat klimmen. Onze tent lag vrij achteraan op de camping op niet zo een gezellig stuk. De plaats was erg donker, vooral met regenachtig weer. Tent was niet echt schoon en er miste het een en ander. Zwembad is leuk maar als de camping vol staat wel te klein. De camping zat toen wij weg gingen nog niet voor de helft vol en inderdaad veel verloop. In de omgeving niet zo veel te doen vonden wij. Weinig eetgelegenheden en onderweg ergens koffie drinken was er ook niet bij. Puy de Dome is prachtig. Clermont Ferrand een leuke stad. Lac d 'Aydat is een leuk meer om in te zwemmen op ongeveer 25 minuten rijden. Met kleine kinderen is Vulcania ws leuk maar wel wat prijzig en er is nog een klimpark in de buurt. Voor ons was een week lang genoeg op deze camping en leuk om geweest te zijn maar geen plek om nog eens terug te komen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

1 tip over Camping Huttopia Royat

• Ymke, 03-08-2013

Mooie omgeving, veel leuke dingen te doen binnen uur rijden: wandelen Puy de Sancy, treintje de Put de Dome op, Vulcania, grotten, kano, vulkaanmeertjes etc.

0 vragen over Camping Huttopia Royat

• SchaduwplaatsenAanwezig