Bed and Breakfast Champeaux

Bed and Breakfast Champeaux

97 reviews over Bed and Breakfast Champeaux in het Nederlands

I. warnaar,
10-6-2018

B&B met alles erop en eraan dat wil zeggen, een allerhartelijkste ontvangst door de eigenaren Karin en Louis, echt geweldige mensen en wat een mooie B&B op een prachtige plek hebben zij gecreëerd Jong en oud voelen zich hier direct thuis door de prettige en ongedwongen sfeer. Fijne ligging en op het terrein is zoveel te zien en te doen, mooie ruime en gezellig ingerichte kamers en een zeer uitgebreid heerlijk ontbijt. Kortom een echte aanrader. Wij hebben er genoten!

Heel unieke plek om tot rust te komen.

Philip&Claudine.,
2-6-2018

Top B&B in een toplocatie waar je alle rust vind. Karen en Louis zijn echt warme behulpzame mensen die van hun B&B iets unieks gemaakt hebben. Ontbijt is perfect, de kamers dito bedden zijn heerlijk. We komen zeker nog terug en het zal niet bij één keer blijven.

Dank u Karen en Louis, het was leuk vertoeven bij jullie. See you back soon.

Grtjs,

Philip&Claudine.

Toppunt van hartelijkheid!

Familie Baak,
5-8-2017

Deze chambre d'hôte en de daarbij horende gîte, waar wij een week verbleven, zijn prachtig gelegen in de nog niet zo toeristische Auvergne, maar wat ons vooral bij zal blijven is de ontzettende gastvrijheid van de eigenaren, Karin en Louis. Werkelijk niets is hen te veel en ze zijn bijzonder hartelijk. Wat een lieve mensen! De gîte is ruim en van alle gemakken voorzien. We hebben vanuit het huis veel kunnen doen en hebben kennisgemaakt met het echte authentieke Frankrijk. Ook zijn we een paar keer aangeschoven bij Karin en Louis voor een heerlijke versgebakken pizza en een drankje. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!!

Fantastisch !

Lianne Marijnissen
11-8-2016

Zeer gastvrij op een idylische plek, niets op aan te merken !

Geweldige vakantie!

Karin Veraa
      20-7-2016

Warm welkom, enthousiast, servicegericht, goede kok

Wat een gastvrijheid!

Rini Ruyssenaars
      16-7-2016

Bij deze bed en breakfast voel je je welkom en thuis.

En al die tienen zijn ze echt waard!

harm Wacht
      4-7-2016

Brabantse gezelligheid.

Super locatie en altijd een welkom gevoel

Subperb...

Guido Martin
      15-6-2016

Deze accomodatie ligt op een bijzonder mooie plek in Frankrijk....mooie vergezichten, weelderig groen..vriendelijke en behulpzame mensen...Dit is alleen de omgeving. De gites en chambres d'hotes zijn meer dan een bezoek waard en de gastvrijheid van de eigenaren maken het geheel meer dan compleet. Laat je gevoel leiden en belleef het frankrijk gevoel met je hart en niet met verstand.

Met liefde en gevoel is deze accomodatie opgebouwd en wordt op dezelfde manier gerund.

Wij zijn er met onze 2 honden geweest...het was hun time of life.

Chapeau voor Karin en Louis

Adembenemend!

de Waal & Bruininx
      23-5-2016

Een heerlijke vakantie gehad, je word hier behandeld als een koning. Zeer gastvrij zijn Karin & Louis, er wordt alles aangedaan om je een heerlijke vakantie te bezorgen. De omgeving is prachtig evenals de locatie & kamers zelf. Het eten is heerlijk en in de buurt kun je altijd een paar leuke brocantes vinden. Voor de actieve onder ons kun je hier heerlijk zwemmen, wandelen, tafeltennissen en verder enorm genieten van al het goeds van Champeaux, wij gaan in ieder geval vaker terug naar hier.

Roy de Waal
      23-5-2016

Geweldig mooie locatie, Ruime kamers, Eigenaar & Eigenares doen er alles aan om je een thuis gevoel te geven, Kamers zijn erg mooi. Wij gaan zeker vaker naar Bed and Breakfast Champeaux

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Champeaux in Ronnet (Allier), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Champeaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.