Hotel ACE

8,5

4 reviews over Hotel ACE in het Nederlands

zeer goed overnachtingshotel

Petra en Bert Talens, 26-6-2012

wij vonden het een goede afstand om onze eerste nacht van de vakantie door te brengen. Ong. 830 km.Het was een erg rustig hotel en de kamer was schoon en er waren prima bedden. Wij waren met ontbijt erbij nog geen 58 eur. kwijt. De autoweg was niet ver weg. Dus aan te raden. Hond was geen bezwaar.

Gewoon goed!

Bert, 24-9-2011

24 uurs receptie, betekent dus dat wanneer je na 21:00uur, niet hoeft te zitten googelen met pincode's, vriendelijke receptionist, die, tot in tegenstelling van een ander groot Frans hotelketen, het Engels wel machtig was.

De kamers zijn ruim, netjes, voorzien van een Lcd tv, nette, ruime badkamer.

Echt een aanrader voor als men op doorreis is, en zelfs voor een wat langere periode zou men er goed kunnen verblijven.

Voor zo weinig geld, zo'n kamer! O'ja ook nog gratis Wifi, welliswaar in de lobby, maar toch.

Volgende maal als we weer op doorreis zijn, nemen we we weer een kamer hier.

Ik mag hopen dat deze keten zich nog verder gaat uitbreiden door Frankrijk

goed en goedkoop overnachtingshotel

g kuipers, 28-7-2009

Voor nog geen 50 euro per nacht voor een 3 persoonskamer een uitstekend overnachtingshotel voor als je op doorreis bent naar Spanje, heel dicht bij de snelweg. Ontbijt bij te boeken voor ca. 5 euro pp. Is niet geweldig maar goed binnen te houden.

Perfect hotel!

Wietse Haak, 17-4-2009

Dit is werkelijk het beste hotel dat we gehad hebben voor een overnachting onderweg naar Spanje. En dat voor 36 euro. Als je daar in de buurt wilt overnachten, kunnen we het zeer zeker aanraden. Wij zullen er de volgende keren zeker weer gebruik van gaan maken. Top!

We hebben een aantal aanbieders voor ACE voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ACE in Riom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ACE zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel ACE scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.