Bed and Breakfast Logis Coquelicot

9.7Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, Riom-ès-Montagnes (Cantal)

Op vakantie geweest naar Logis Coquelicot?

9.7Fenomenaal

BedAndBreakfast info

• Sauna
Meer bedandbreakfast info

10 reviews over Bed and Breakfast Logis Coquelicot

• 10Ingrid02-12-2017

Een geweldige accomodatie in een prachtig gebied.

Wij vonden alles goed. De accomodatie is geweldig. Een prachtige ruime kamer, schoon en gezellig. We hebben heerlijk gegeten, elke dag weer een verrassing, van ontbijt tot diner en een heerlijk lunchpakket. De wandelroutes waren prachtig en afwisselend voorzien van uitleg en kaartmateriaal.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Corine_L11-07-2016

Logis Coquelicot maakt verwachtingen meer dan waar

Logis Coquelicot ligt bijzonder mooi gelegen op een heuvel met uitzicht over het dorp. Van hieruit kan je getuige zijn van prachtige zonsondergangen. Je treft schone kamers met goede bedden en een heerlijke douche en eigen sanitair. Zeer gastvrije eigenaren die altijd voor je klaarstaan en zich niet opdringen. Ze doen het met passie. Carin kan zeer goed koken en elke avond tovert zij met behulp van Franck het heerlijkste 3-gangen menu op tafel, voorafgegaan van aperitief met hapje. Franck heeft een enorme parate kennis van de wijde omgeving op gebied van wandelingen, ook voor de beginnende wandelaar zoals wij. Ze attenderen je op mooie plekken die op de route liggen en een bezichtiging waard zijn. De omgeving en natuur zijn dan ook prachtig! Kortom je treft hier een perfecte balans voor een zeer aangename, actieve en ook relaxte vakantie. Ik was de liefde voor Frankrijk een beetje kwijtgeraakt, maar heb het hier weer terug gevonden!

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Fam. Geven02-08-2015

Warm welkom, heerlijk genieten!

We verbleven in de vorige zomer voor de 2e keer in Logis Coquelicot en hebben met onze 2 kinderen opnieuw genoten van de ongedwongen, gastvrije sfeer en het heerlijke eten van Carin. De kamers zijn prima, de ligging is heerlijk rustig en het landschap is zonder meer de moeite waard. We genoten deze keer vooral van de wandelingen in de buurt van de Puy Mary, na goede wandeladviezen van Franck. In de buurt ligt een kleinschalige manege. Na een telefoontje van Carin stapten wij, onervaren ruiters, dezelfde middag nog op een paard door de bosrijke omgeving. Bij thuiskomst is het ontspannen neerploffen in de huiskamer om de laatste kilometers van de Tour te kijken of om van een lekker drankje te genieten. Regelmatig hebben we buiten kunnen eten. Franck, Carin, hartelijk bedankt!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Frank den Ouden24-07-2015

Prachtige plek

Een prachtig verblijf, super mooie en schone kamers, fijne bedden. Een prachtig uitzicht op het dorp vanuit de tuin. Franck en Carin doen werkelijk alles om je het naar de zin te maken. Allerlei (wandel)routes en tochten liggen klaar en daarbij wordt uitgebreid uitleg gegeven. Het eten wordt liefdevol klaargemaakt door Carin. Veel beter kan je het niet treffen. Wij komen zeker weer terug. Hartelijke groet, Frank en Esther

Gereisd met partner in juli 2015

• 10isabel01-09-2013

Prima de luxe

Een uitstekend verblijf gehad. Locatie is mooi en de verzorging laat niets te wensen over. We kijken terug op een fijn verblijf. Franck en Carin zijn ook zeer behulpzaam bij het zoeken naar bezienswaardigheden en mooie routes. Een aanrader dus.

Dick en Isabel

Gereisd met partner in mei 2012

• 9polly27-08-2013

pure verwennerij!!

Een enthousiast ontvangst door Carin en Frank. Mooie kamers met uitzicht over het dal. Een welkomstdrankje in het zonnetje in de tuin en dan omdat het al iets afkoelde s'avonds lekker de houtkachel aan. Boekje lezen en kennis maken met andere gasten en voila een heerlijk diner met veel liefde en inzet gekookt. Mooi en verrassende gerechten.. We hebben er heerlijk gewandeld en de kuiten strak gelopen. Een paar dagen Coguelicot is een belevenis en pure ontspanning..

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Carla Schrier14-06-2013

Heel Gastvrij

Geweldige dagen gehad zeer gastvrij .Je voelt je er ook zeer welkom en direct heel gezellig.Leuke tips gehad voor een dagje uit. Gelegen boven een stadje met heel mooi uitzicht.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9caroline19-06-2012

Een toplocatie voor genieten en ontspannen

Wij zijn hier in juni 2012 8 dagen geweest. Zelden een zo fijne accomodatie getroffen waar alles zo in balans was. De eigenaren zijn gastvrij, hartelijk, hulpvaardig en weten een fijne sfeer te creëren. Carin zorgt echt heel goed voor de inwendige mens door afwisselende, creatieve en heerlijke maaltijden. Dit is een chambres d'hotes waar je rustig vooraf de maaltijden kunt bijboeken, daar krijg je absoluut geen spijt van. Onze kamer was proper, ruim en precies wat je zoekt als je voor langere tijd ergens verblijft. De eigenaren Frank en Carin weten het een ieder naar hun zin te maken en hebben volop tips over de omgeving. Voor de geoefende wandelaar zijn hier erg mooie wandelingen te maken maar ook voor de minder geoefende wandelaars zoals wij, zijn er volop wandelroutes van ca. 10 km voorhanden (wel enig hoogteverschil, maar goed te doen).

Gereisd met partner in juni 2012

• 10verelst-wyers02-05-2010

wat een topper

zeer warm en vriendelijk onthaal en heerlijk eten! Topklasse!

Gereisd met vrienden in mei 2010

Bed and Breakfast Logis Coquelicot info