Bed and Breakfast Logis Coquelicot

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Logis Coquelicot
9,8

9 reviews over Bed and Breakfast Logis Coquelicot in het Nederlands

Wij vonden alles goed. De accomodatie is geweldig. Een prachtige ruime kamer, schoon en gezellig. We hebben heerlijk gegeten, elke dag weer een verrassing, van ontbijt tot diner en een heerlijk lunchpakket. De wandelroutes waren prachtig en afwisselend voorzien van uitleg en kaartmateriaal.

Logis Coquelicot ligt bijzonder mooi gelegen op een heuvel met uitzicht over het dorp. Van hieruit kan je getuige zijn van prachtige zonsondergangen. Je treft schone kamers met goede bedden en een heerlijke douche en eigen sanitair. Zeer gastvrije eigenaren die altijd voor je klaarstaan en zich niet opdringen. Ze doen het met passie. Carin kan zeer goed koken en elke avond tovert zij met behulp van Franck het heerlijkste 3-gangen menu op tafel, voorafgegaan van aperitief met hapje. Franck heeft een enorme parate kennis van de wijde omgeving op gebied van wandelingen, ook voor de beginnende wandelaar zoals wij. Ze attenderen je op mooie plekken die op de route liggen en een bezichtiging waard zijn. De omgeving en natuur zijn dan ook prachtig! Kortom je treft hier een perfecte balans voor een zeer aangename, actieve en ook relaxte vakantie.

Ik was de liefde voor Frankrijk een beetje kwijtgeraakt, maar heb het hier weer terug gevonden!

Warm welkom, heerlijk genieten!

Fam. Geven
2-8-2015

We verbleven in de vorige zomer voor de 2e keer in Logis Coquelicot en hebben met onze 2 kinderen opnieuw genoten van de ongedwongen, gastvrije sfeer en het heerlijke eten van Carin. De kamers zijn prima, de ligging is heerlijk rustig en het landschap is zonder meer de moeite waard. We genoten deze keer vooral van de wandelingen in de buurt van de Puy Mary, na goede wandeladviezen van Franck. In de buurt ligt een kleinschalige manege. Na een telefoontje van Carin stapten wij, onervaren ruiters, dezelfde middag nog op een paard door de bosrijke omgeving. Bij thuiskomst is het ontspannen neerploffen in de huiskamer om de laatste kilometers van de Tour te kijken of om van een lekker drankje te genieten. Regelmatig hebben we buiten kunnen eten. Franck, Carin, hartelijk bedankt!

Prachtige plek

Frank den Ouden
24-7-2015

Een prachtig verblijf, super mooie en schone kamers, fijne bedden. Een prachtig uitzicht op het dorp vanuit de tuin. Franck en Carin doen werkelijk alles om je het naar de zin te maken. Allerlei (wandel)routes en tochten liggen klaar en daarbij wordt uitgebreid uitleg gegeven. Het eten wordt liefdevol klaargemaakt door Carin. Veel beter kan je het niet treffen.

Wij komen zeker weer terug.

Hartelijke groet,

Frank en Esther

Prima de luxe

isabel
1-9-2013

Een uitstekend verblijf gehad. Locatie is mooi en de verzorging laat niets te wensen over. We kijken terug op een fijn verblijf. Franck en Carin zijn ook zeer behulpzaam bij het zoeken naar bezienswaardigheden en mooie routes. Een aanrader dus.

Dick en Isabel

pure verwennerij!!

polly
27-8-2013

Een enthousiast ontvangst door Carin en Frank.

Mooie kamers met uitzicht over het dal. Een welkomstdrankje in het zonnetje in de tuin

en dan omdat het al iets afkoelde s'avonds lekker de houtkachel aan.

Boekje lezen en kennis maken met andere gasten en voila een heerlijk diner met veel liefde en inzet gekookt. Mooi en verrassende gerechten..

We hebben er heerlijk gewandeld en de kuiten strak gelopen.

Een paar dagen Coguelicot is een belevenis en pure ontspanning..

Heel Gastvrij

Carla Schrier
14-6-2013

Geweldige dagen gehad zeer gastvrij .Je voelt je er ook zeer welkom en direct heel gezellig.Leuke tips gehad voor een dagje uit.

Gelegen boven een stadje met heel mooi uitzicht.

Een toplocatie voor genieten en ontspannen

caroline
19-6-2012

Wij zijn hier in juni 2012 8 dagen geweest. Zelden een zo fijne accomodatie getroffen waar alles zo in balans was. De eigenaren zijn gastvrij, hartelijk, hulpvaardig en weten een fijne sfeer te creëren. Carin zorgt echt heel goed voor de inwendige mens door afwisselende, creatieve en heerlijke maaltijden. Dit is een chambres d'hotes waar je rustig vooraf de maaltijden kunt bijboeken, daar krijg je absoluut geen spijt van.

Onze kamer was proper, ruim en precies wat je zoekt als je voor langere tijd ergens verblijft.

De eigenaren Frank en Carin weten het een ieder naar hun zin te maken en hebben volop tips over de omgeving.

Voor de geoefende wandelaar zijn hier erg mooie wandelingen te maken maar ook voor de minder geoefende wandelaars zoals wij, zijn er volop wandelroutes van ca. 10 km voorhanden (wel enig hoogteverschil, maar goed te doen).

wat een topper

verelst-wyers
2-5-2010

zeer warm en vriendelijk onthaal en heerlijk eten! Topklasse!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Logis Coquelicot in Riom-ès-Montagnes (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Logis Coquelicot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.