We hebben een aantal aanbieders voor Riom voor je op een rij gezet:

Reviews over Riom

Prima tussenstop!

Familie Van der Maesen,
    14-5-2017

Op een paar minuten van de Autoroute. Standaardkamers met heerlijke bedden en prima badkamers. Nette inrichting en schoon. Voor families worden kamers geschakeld met een tussendeur. Vroeg boeken, dan slaap je voor de helft (wij betaalden € 75! per nacht voor vijf personen). Eten is prima maar wil je Mc-en, dan kan dat ook (8 minuutjes rijden).

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

verzorgd

libra,
    3-11-2013

kleine maar nette kamers, lekker ontbijt

Gereisd zakelijk in januari 2013

zeer goed overnachtingshotel

Petra en Bert Talens,
    26-6-2012

wij vonden het een goede afstand om onze eerste nacht van de vakantie door te brengen. Ong. 830 km.Het was een erg rustig hotel en de kamer was schoon en er waren prima bedden. Wij waren met ontbijt erbij nog geen 58 eur. kwijt. De autoweg was niet ver weg. Dus aan te raden. Hond was geen bezwaar.

Gereisd met partner in juni 2012

Gewoon goed!

Bert,
    24-9-2011

24 uurs receptie, betekent dus dat wanneer je na 21:00uur, niet hoeft te zitten googelen met pincode's, vriendelijke receptionist, die, tot in tegenstelling van een ander groot Frans hotelketen, het Engels wel machtig was.

De kamers zijn ruim, netjes, voorzien van een Lcd tv, nette, ruime badkamer.

Echt een aanrader voor als men op doorreis is, en zelfs voor een wat langere periode zou men er goed kunnen verblijven.

Voor zo weinig geld, zo'n kamer! O'ja ook nog gratis Wifi, welliswaar in de lobby, maar toch.

Volgende maal als we weer op doorreis zijn, nemen we we weer een kamer hier.

Ik mag hopen dat deze keten zich nog verder gaat uitbreiden door Frankrijk

Gereisd met partner in september 2011

Goed overnachtings hotel

Raymond,
    12-9-2010

Goed hotel met goede keuken, ruime kamers en goede ligging voor als je naar zuid frankrijk of spanje gaat.

Ontbijt was simpel

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010