Bed and Breakfast Quatre Saisons

Weer vandaag9°-4°
Bed and Breakfast Quatre Saisons
9,5

31 reviews over Bed and Breakfast Quatre Saisons in het Nederlands

Zeer luxe Chambres d'Hotes, fantastische grote kamer en luxe ingerichte badkamer met regendouche. Geweldig uitzicht over de Combrailles en wat hebben we heerlijk kunnen genieten op een van de mooie plekjes in de tuin. Het ontbijt is zeer goed en gevarieerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quatre Saisons in Pionsat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quatre Saisons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.