Bed and Breakfast Quatre Saisons

Meer bedandbreakfast info

50 reviews over Bed and Breakfast Quatre Saisons

• 2018
    8Mark26-08-2018

Mooie gezellig B&B in natuurrijke omgeving

Mooie B&B in prachtige omgeving. Luxe gerenoveerd oud hotel, top afwerking en zeer schoon. Gastvrije en zorgzame eigenaars. Ideale tussenstop op doorreis naar het zuiden van Europa. Maar ook voor meer dagen goed te doen, verken rustig de omgeving!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Fam. Bakker22-08-2018

Heerlijke plek!

Wij hebben hier overnacht op doorreis naar het zuiden. Aanvankelijk wilden we noordelijker stoppen, maar daar zat alles vol. Via via bij Cora en Michael beland en we werden heel hartelijk ontvangen, telefonisch al, wat heel fijn is na een vermoeiende reis! Het is een prachtige Chambre d'hotes op een uitzonderlijke plek. Toen we in de familiekamer kwamen was alles mooi ingericht en het uitzicht is echt prachtig. Beneden is er een hele grote tuin, met zwembad (omheind). Alles is schoon en het ontbijt is heerlijk. De bedden zijn ook heel fijn, superlekker op geslapen en er is een badkamer met stortdouche. De omgeving hebben wij alleen vanuit de auto gezien maar zoals op de website staat is er genoeg te doen! Voor een doorreis of voor vakantie echt een prima plek, ook met jonge kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Esther, Marcell en Robin21-08-2018

Geweldig en 'Hollands thuiskomen' in Frankrijk

Wat een fijne Chambres d'Hotes is Quatre Saisons. Ruime en schone kamers, moderne grote badkamer, lekker ontbijt en...... Geweldige bedden! Op zulke bedden hebben wij nog nooit - in welk hotel dan ook - geslapen. Michael en Cora doen er alles aan om jouw verblijf onvergetelijk te maken en geven je het gevoel dat je - ver van huis - toch een beetje thuis bent. Ben je op zoek naar een fijne uitvalsbasis centraal in Frankrijk, dan hoef je niet verder te zoeken. Erg fijne plek, hoge kwaliteit en heel lieve beheerders. Wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Mieke Hennevelt06-07-2018

De ontvangst is zo fijn. Je voelt je gelijk thuis. Vorig jaar zijn wij langer geweest. Nu maar 1 nacht omdat we op doorreis waren . T is dat wij al een volgende bestemming geboekt hadden anders waren we gebleven. De kamer is groot ziet er heel gezellig en schoon uit. Badkamer is prima. En het uitzicht fenomenaal. Cora en Michael zijn top.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Adri en Jenny Klaare15-06-2018

Zijn voor de derde maal in deze prachtige omgeving geweest !En bij Maichel en Cora gelogeerd in Quatre Saisons. Prachtige kamers ,fijne douche en super bedden .gewoon een aanrader hier eens gezellig aan te gaan !

Gereisd met partner in februari 2018

• 10Marc Beckers04-06-2018

Echt een aanrader !

Niet genoeg woorden om deze B&B in Pionsat op te kunnen hemelen. Twee hele leuke mensen die je met open armen ontvangen in een echt mooi kader. En dan heb ik het niet alleen over de fantastisch mooie omgeving want de Auvergne is echt een aanrader voor bijvoorbeeld wandelaars en fietstoeristen maar ook hun B&B zelf vind ik fantastisch mooi.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Hannie03-06-2018

Wij zijn oude mensen van 91 en 76 jaar en zijn vanuit Spanje waar wij wonen naar Pionsat gereden voor een verblijf van een week. Alle superlatieven kloppen: De ontvangst,de hartelijkheid,de ligging,het eten. Kortom we hebben niets negatiefs kunnen vinden,zelfs het weer werkte mee,i t.t.de week ervoor en de week erna,maar dat is puur geluk. Het appartement was sfeervol,we moesten wel twee trappen beklimmen,maar Michael heeft de koffers naar boven gebracht en met een beetje moeite heeft mijn man het voor elkaar gekregen! De bedden waren heerlijk,de badkamer prima.De Auvergne is een prachtige streek en we kregen van Cora en Michael tips over de omgeving.Maar ook de tuin met 3 enthousiaste honden was heerlijk.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Liesbeth29-05-2018

Een formidabel verblijf om altijd terug te komen.

In mei hebben we voor de vijfde keer bij quatre saisons een kamer geboekt, oorspronkelijk pas vanaf een maandag maar toen we een dag eerder wilden komen was dat absoluut geen probleem. Wederom was ons bezoek fantastisch...bij aankomst werden we al hartelijk verwelkomd door het bord buiten, daarna even bijkomen van de reis met een drankje. Slapen kan je heerlijk bij quatre saisons want de bedden zijn perfect, mooie boxspring en prachtige kamer. S'morgens wakker worden met een adembenemend uitzicht op de tuin en heuvels. Het ontbijt is formidabel, gevarieerd en voor ieder wat wils met verse eitjes, een croissantje en zelfgemaakte muesli. S'avonds table d'hote en Cora maakt dan een heerlijk gangen menu, eten in de mooie eetkamer. Bij quatre saisons is het heerlijk, gezellig en het voelt zo gemoedelijk...hier komen wij altijd terug. Cora en Michael 👍jullie zijn lief, leuk en gezellig!

Gereisd met partner in mei 2018

• 8E.Kok18-04-2018

Fijn verblijf

Mooie lokatie, in 2017 net nieuw. Gezellige kamer. Goede boxsprings, lekker geslapen. Zeer goede ontvangst. Echt een gevoel van welkom en thuis voelen. We waren toen de enige gasten en kregen dus alle aandacht. Zeer hulpvaardig ook bij vragen of het oplossen van probleempjes.

Gereisd met partner in april 2017

• 9Peter Rodenburg07-01-2018

Prima verblijf, reeds voor de 2 keer TOP

hartelijke ontvangst, prettige communicatie, uitgebreid ontbijt, goed diner, fijne ruime en sfeervolle kamer met eigen toilet en douche. Michael en Cora proberen het echt naar je zin te maken.

Alleen gereisd in januari 2018

Bed and Breakfast Quatre Saisons info