Bed and Breakfast Quatre Saisons

Weer vandaag9°-4°
Bed and Breakfast Quatre Saisons
9,5

31 reviews over Bed and Breakfast Quatre Saisons in het Nederlands

Fantastisch verblijf in een prachtig huis!

Gert&Hilda,
16-7-2017

Cora en Michael zijn zeer gastvrij en behulpzaam!

Het comfortabele appartement ( met heel mooi uitzicht!) voldoet aan alle wensen!

Slapen doe je op een heerlijk boxspring bed!

Als je besluit om bij Cora en Michael te kiezen voor table d' hote, dan wordt je verrast door " kok Cora" met een heerlijk 3/ 4 gangen menu! De lekkerste locale kazen komen voorbij !

Deze prachtige chambre d' hote is een heerlijk rustpunt om vanuit te wandelen, en de prachtige omgeving te verkennen!

Gezelligheid, huiskamergevoel, lekker eten

Eline,
11-7-2017

Wij zijn met 6 volwassenen en 2 kleine kinderen 4 dagen bij Michael en Cora geweest. Wij hebben hier hele gezellige dagen gehad.

De kamers zijn ruim en de bedden sliepen heerlijk. Een campingbedje voor je baby of kind past er gemakkelijk bij. Er is geen airco oid aanwezig. De badkamer/toilet is wat aan de krappe kant. Ook misten wij schone handdoeken en nieuw toiletpapier gedurende deze dagen. Na hierom gevraagd te hebben, kregen wij deze uiteraard, voor de handdoeken werd wel een extra vergoeding gevraagd.

Wij hebben alle avonden gezellig in de 'huiskamer' gegeten. Cora heeft voor ons gekookt en dit was erg lekker, ook de 2 kids smulden lekker mee. Het eten werd ook erg mooi en leuk gepresenteerd. Zowel het ontbijt als het diner verdienen een grote pluim!

Wij vonden de omgeving wat aan de rustige kant, misten een bruisend dorp of stad in de buurt. Wanneer je van rust en ruimte houdt, ben je hier zeker goed op je plaats. Het landschap is er prachtig.

Wanneer wij in de toekomst zullen afreizen naar Frankrijk of Spanje met de auto, is Quatre Saisons zeker een plek die wij in gedachten houden als tussenstop.

een geweldige vakantie plek

Mieke Hennevelt,
6-6-2017

je vakantie begint al bij de hartelijke ontvangst, de kamers zijn met smaak ingericht. heerlijke bedden en de badkamer is vooral fijn met de regendouche

Michael en Cora weten te vertellen waar de bezienswaardigheden in de buurt zijn.

Wij hebben elke avond in de gezellig ingerichte eetkamer gegeten waar Cora elke avond een 3/4 gangen diner verzorgde.

Ook het ontbijt was uitgebreid

En niet te vergeten de enorme tuin

Voor herhaling vatbaar.

André en Petra,
18-4-2017

Deze maand 4 nachten gelogeerd op dit prachtige adres, een uitvalsbasis voor vele mooie uitstapjes in de omgeving. Wat een mooie locatie en wat een prachtig huis, alles heel liefdevol en tot in de puntjes gerestaureerd, een combinatie van luxe en huiselijkheid. Cora en Michael maken van je verblijf een waar feest, niets is teveel.

Je voelt je gelijk thuis, gezelligheid, lekker eten en warmte staan boven aan hun lijstje.

We hebben ons heel welkom gevoeld en we komen zeker terug.

thuis komen

oliver,
3-4-2017

Vorig jaar ben ik 3x bij M & C geweest. Was op zoek naar een huis in de regio. Ik kende die mensen niet voordien, maar het klikte direct. Nu ik dit hier neerschrijf krijg ik heimwee naar die momenten daar. De tranen komen in men ogen, echt waar. Niet evident om als alleenstaande en gescheiden een woning te gaan zoeken op je 1 tje... Maar die mensen hebben me opgevangen alsof ik familie was. Niets was hen teveel. Michael ging gewoon mee op huizenjacht en deelde zijn ervaring hierin. Toen we thuiskwamen stond Cora ons op te wachten met een luisterend oor, een wijntje en een maaltijd zoals je die krijgt op restaurant. Toen ze wisten dat mijn dossier niet doorging ( alléén..., gescheiden, zelfstandige = onzeker inkomen ) zijn ze blijven steunen en contact houden. Ik moet dus nog enkele jaren sparen.....maar ga er van zodra mogelijk, een dag of 4 terug naartoe. Het is er thuiskomen, vakantiegevoel, lekker eten, info over de regio a volonté, gezellig babbelen en vooral, véél lachen. ( 15 op 10 )

Super gezellig!

Liesbeth,
30-3-2017

Je krijgt een hartelijk welkom bij aankomst. En de vriendelijkheid houdt niet op tijdens het verblijf. Heerlijk slapen en een lekker ontbijtje ontbreken er niet aan. De omgeving is prachtig en het huis heeft aan de achterkant een prachtig uitzicht, waarvan je dus volop kan genieten vanuit je kamer. We hebben erg genoten, dit was de tweede keer dat we hier waren en we komen zeker weer terug!

Een fantastische rustieke plek!!

Marion & Sandro,
26-2-2017

Quatre Saisons...wat een prachtige plek, Cora en Micheal zijn geweldige gastvrouw en gastheer, en wat hebben ze er nu al iets moois van gemaakt. Kamers zijn van alle gemakken voorzien, bedden slapen heerlijk. Ontbijt en diner zijn super goed. Een rustieke plek waar Cola en Michael zijn neer gestreken...prachtig wat er gemaakt is en wat er nog gaat komen. Wij zijn 3 hele dagen geweest, wat een super welkom kregen wij. Niets is te gek...wij hebben mooie dorpjes en kerkjes gezien op.aanraden van Cola en Micheal. Zoek je een plek waar je tot rust kan komen en wil je geniet van weldaad en rust...dan ben je bij Quatre Saisons, bij Cola en Micheal op de goede plek!! Een dikke 10 voor ALLES!! Dank jullie wel voor jullie geweldige gastvrijheid. En tot ziens...want wij gaan zeker terug...

Heerlijk ontspannen sfeer.

Dhr. A. de Vries,
3-1-2017

2e bezoek sinds juni 2016. De B&B is nog mooier geworden sinds mijn laatste bezoek. Goed om te zien dat aan de achterzijde van de B&B in het grote grasland er een aparte ruimte is gemaakt waar bezoekers met honden in een omheind gedeelte hier hun hond kunnen uitlaten zonder dat deze weg kan lopen.

Het bed slaapt heerlijk. Goede matrassen, een heerlijke regendouchekop in de badkamer en een mooi toilet van topkwaliteit.

De kamers zijn ruim en geven mij het gevoel van een ontspannen sfeer. De Rivièra Maison style van de B&B geeft het geheel een landelijk karakter. Ik kom hier zeker terug.

Het eten op 2e kerstdag was heerlijk. Complimenten aan de kok.

Fantastisch!

Han van der Steen,
3-1-2017

In september 2016 was ik hier met twee motorvrienden voor een tussenstop op de heen en terugreis naar Andorra. Wij zijn zeer gastvrij ontvangen door het Nederlandse echtpaar Cora en Micheal en in de gigantische achtertuin met weids uitzicht over het Franse landschap van een heerlijk koud biertje genoten. Het diner wordt met veel liefde klaar gemaakt en geserveerd, alles zoveel mogelijk van verse producten. De kamers zijn royaal bemeten en bied voldoende plaats voor bv drie volwassen mannen. Ook de bedden zijn werkelijk heerlijk en geven ruim voldoende comfort voor een welverdiende nachtrust. Het gehele pand is door de eigenaar zelf gerenoveerd en daar waar nodig aangepast in een luxe stijl dat aan de huidige maatstaven ruimschoots voldoet of zelfs ver daarboven gaat. De volgende morgen ontbijt is onovertroffen heerlijk, vers eitje, jus d`orange, croisants en koffie etc worden geserveerd, geen buffet dus! Pure luxe. Wat ons betreft een aanrader. Het is geen bikerhotel (lees budget) maar als op zoek bent naar rust, comfort en luxe bent u hier aan het juiste adres!

Groeten Carel, Lex & Han.

Ontdekken van de prachtige regio Auvergne.

Sonja van Berkel
13-12-2016

Op 29 september 2016 hebben we de uitzending van "ik vertrek" bekeken van Quatre Saisons en twijfelde geen moment om ons geplande verblijf bij deze prachtige mensen door te willen brengen. In het echt kunnen beleven wat Michael en Cora hier hebben neergezet. In een woord te omschrijven..Geweldig. De kamers zijn zeer ruim en smaakvol ingericht. De bedden slapen erg goed. De badkamer is gewoon luxe. De gastvrijheid van de gastheer en gastvrouw daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen. De inrichting met veel van het merk Riviera Maison is prachtig en zeer landelijk. We hebben s'avonds kunnen gieten van mooie maaltijden en de ontbijtjes s'ochtends waren bijzonder goed verzorgd en goed. Kortom wij hebben hier genoten van het verblijf en natuurlijk ook de regio wat erg veel te bieden heeft. Het is jammer dat we geen 11 kunnen geven anders........Succes Michael en Cora en nogmaals erg veel dank voor jullie goede verzorging. Wat hebben jullie een superlocatie. Petje af voor al jullie werk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quatre Saisons in Pionsat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quatre Saisons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.