Bed and Breakfast Quatre Saisons

49 reviews over Bed and Breakfast Quatre Saisons

• 2019
    10Bert Spierenburg04-03-2019

fantastisch

Het was weer geweldig geregeld ik moest onverhoopt een dag eerder weg en ik kreeg weer alle hulp met mijn plotselinge vertrek. Het was weer erg leuk en zeer behulpzame mensen die hier de boel runnen.

Alleen gereisd in februari 2019

• 10Sven22-02-2019

Top b&b super leuke (nederlands sprekende) mensen, gezellig en sfeervol ingericht. Ik reisde alleen voor mijn werk en werd door deze mensen in de watten gelecht. Bij aankomst stont er een bord met mijn naam buiten en werd ik verwelkomt met een heerlijke warme maaltijd. Comforabele bedden en een goed ontbeit. In 1 woord: Geweldig! Echt een aanrader

Zakelijk gereisd in februari 2019

• 9Ann Bogaert12-02-2019

Voor herhaling vatbaar

Leuke ontvangst, lekker eten, verzorgde kamers, super bed, vriendelijke gastheer en vrouw

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9Gunther12-02-2019

Super verblijf Vriendelijke gastvrouw en gastheer je kan er alles aan vragen. alles wordt met de glimlach gedaan. Leuk offroad rijden in de ruime omgeving. Voldoende ruimte voor moto , quad en auto. Een aanrader voor iedereen is er wat te beleven .

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    10Fam. Verstraeten27-10-2018

Prachtige Chambre d'hote

Alleen maar lof voor deze prachtige Chambre D'hôtes die gelegen is op een supermooie locatie. De kamer is groot en mooi ingericht, de bedden zijn heerlijk en het uitzicht onvergetelijk. Michael en Cora zorgde ervoor dat je je meteen thuis voelt. Ook het ontbijt en de table d'hotes zijn super!

Ideaal als tussenstop van of naar het zuiden van Europa. Maar ook de omgeving is prachtig om er voor langere tijd te verblijven.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 10Rob & Sandra24-09-2018

Super !

Op de terugreis vanuit Spanje hebben wij hier 3 nachten gelogeerd. De ontvangst van Michael en Cora was warm....tis alsof je bij familie gaat logeren. Het hotel is fantastisch gerenoveerd. Originele details zijn behouden. Het apartement waar we verbleven was fantastisch, netjes, mooi en stijlvol ingericht. Bedden super. Badkamer met regendouche geweldig. Het eet en lounge gedeelte landelijk, warm en ingericht. Heerlijk en goed verzorgd ontbijt. Diner, 4 gangen, heerlijk !!!!!! Op advies van Michael en cora hebben we een boedistische tempel bezocht. Wat een ervaring, dit is een must see als je er bent. Net als een tour in de omgeving. Lieve Michael en cora, bedankt voor jullie gastvrijheid, mooie verhalen en de mogelijkheid om ons de tijd te doen vergeten! We komen terug!!!!!!!!!!

• 9Rick en Nikki23-09-2018

Fijne huiselijke sfeer.

Leuk ontvangst. Mooie grote kamer met een goed bed. Heerlijk ontbeten. Table d’hote is ook erg aan te raden. Verder hangt er een fijne sfeer en kun je heerlijk in de huiskamer of tuin relaxen.

• 9Ruud & Liesbeth Augustin12-09-2018

Chambres d'hotes op moderne wijze

Een prachtige locatie, een fijne en warme sfeer. Een fantastisch mooie ontbijt/diner ruimte. Mooie schone ruime slaapkamers met douche en toilet. Goede sterke Wifi en uitstekende service voor handdoeken e.d. De gastheer en gastvrouw zijn heel gezellig en weten zich hun gasten te vermaken. De mooie grote tuin straalt een oase van rust uit. Michael en Cora bieden hun gasten een op maat gemaakte Chambre d'hotes. Dat wil zeggen dat je een aantal keuzes kan maken uit het aanbod van b.v. het klein of groot ontbijt of luxe handdoekpakket. Hierdoor geven zij de mogelijkheid je wensen tijdens je verblijf aan te passen. Voor het begrip Chambres d'hotes lopen zij hiermee hun tijd al ver vooruit. Een aanrader voor mensen die budget en wensen op elkaar willen aansluiten.

• 10Mevr. Smit30-08-2018

Aanrader!

Wat een luxe biedt deze b&b. Een heerlijke plek om te relaxen maar ook om de mooie groene omgeving te aanschouwen. De kamers zijn mooi, schoon, ruim van opzet, de oude ornamenten zijn bewaard gebleven en aangekleed met accessoires van Rivièra Maison in combinatie met moderne kunst. Michael en Cora zijn proffesionals om hun gasten een fijne tijd in hun b&b te bezorgen. Wij hebben dit als zeer bijzonder ervaren. Er is een recreatieve ruimte, waar je kunt lezen, tv kijken, actief op de loopband of een pijltje kunt gooien. Het ontbijt was heerlijk en je kunt aangeven wat voor type ontbijt je wenst, wat een luxe. Buiten in het zwembad even afgekoeld. Er zijn verschillende terrasjes en er is voldoende parkeergelegenheid. We hebben genoten van een paar fijne dagen!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Mark26-08-2018

Mooie gezellig B&B in natuurrijke omgeving

Mooie B&B in prachtige omgeving. Luxe gerenoveerd oud hotel, top afwerking en zeer schoon. Gastvrije en zorgzame eigenaars. Ideale tussenstop op doorreis naar het zuiden van Europa. Maar ook voor meer dagen goed te doen, verken rustig de omgeving!

Gereisd met partner in augustus 2018

0 tips over Bed and Breakfast Quatre Saisons