Bed and Breakfast Quatre Saisons

31 reviews over Bed and Breakfast Quatre Saisons in het Nederlands

Echt een aanrader !

Marc Beckers,
4-6-2018

Niet genoeg woorden om deze B&B in Pionsat op te kunnen hemelen. Twee hele leuke mensen die je met open armen ontvangen in een echt mooi kader. En dan heb ik het niet alleen over de fantastisch mooie omgeving want de Auvergne is echt een aanrader voor bijvoorbeeld wandelaars en fietstoeristen maar ook hun B&B zelf vind ik fantastisch mooi.

Hannie,
3-6-2018

Wij zijn oude mensen van 91 en 76 jaar en zijn vanuit Spanje waar wij wonen naar Pionsat gereden voor een verblijf van een week. Alle superlatieven kloppen: De ontvangst,de hartelijkheid,de ligging,het eten. Kortom we hebben niets negatiefs kunnen vinden,zelfs het weer werkte mee,i t.t.de week ervoor en de week erna,maar dat is puur geluk.

Het appartement was sfeervol,we moesten wel twee trappen beklimmen,maar Michael heeft de koffers naar boven gebracht en met een beetje moeite heeft mijn man het voor elkaar gekregen! De bedden waren heerlijk,de badkamer prima.De Auvergne is een prachtige streek en we kregen van Cora en Michael tips over de omgeving.Maar ook de tuin met 3 enthousiaste honden was heerlijk.

In mei hebben we voor de vijfde keer bij quatre saisons een kamer geboekt, oorspronkelijk pas vanaf een maandag maar toen we een dag eerder wilden komen was dat absoluut geen probleem. Wederom was ons bezoek fantastisch...bij aankomst werden we al hartelijk verwelkomd door het bord buiten, daarna even bijkomen van de reis met een drankje. Slapen kan je heerlijk bij quatre saisons want de bedden zijn perfect, mooie boxspring en prachtige kamer. S'morgens wakker worden met een adembenemend uitzicht op de tuin en heuvels. Het ontbijt is formidabel, gevarieerd en voor ieder wat wils met verse eitjes, een croissantje en zelfgemaakte muesli. S'avonds table d'hote en Cora maakt dan een heerlijk gangen menu, eten in de mooie eetkamer. Bij quatre saisons is het heerlijk, gezellig en het voelt zo gemoedelijk...hier komen wij altijd terug. Cora en Michael 👍jullie zijn lief, leuk en gezellig!

Fijn verblijf

E.Kok,
18-4-2018

Mooie lokatie, in 2017 net nieuw. Gezellige kamer. Goede boxsprings, lekker geslapen. Zeer goede ontvangst. Echt een gevoel van welkom en thuis voelen. We waren toen de enige gasten en kregen dus alle aandacht. Zeer hulpvaardig ook bij vragen of het oplossen van probleempjes.

Prima verblijf, reeds voor de 2 keer TOP

Peter Rodenburg,
7-1-2018

hartelijke ontvangst, prettige communicatie, uitgebreid ontbijt, goed diner, fijne ruime en sfeervolle kamer met eigen toilet en douche. Michael en Cora proberen het echt naar je zin te maken.

Geweldig!

Marja & Bert,
29-9-2017

Wat moeten we zeggen? Quatre Saisons is een geweldige locatie. Michael en Cora hebben alle zorg, energie, creativiteit en geld voor een prachtige inrichting losgelaten op deze chambre 'd hôtes. Het bed was fenomenaal, het ontbijt steeds wisselend en zalig en de mensen zelf zijn ondernemend, onderhoudend en zorgzaam. En wat hebben we met ze gelachen. Deze combinatie met Luna, Murphy en Timber, hun drie fantastische honden, maakt het logeren in Quatre Saisons een feest en een absolute aanrader! Wat ons betreft een 10!!

Prachtige kamers en ontzettend gastvrij

Carola Fruin,
5-9-2017

De Chambre d'hotes is prachtig ingericht en heel schoon en er is een geweldige buitenruimte met overal lekkere zitjes. De kids vonden de honden ook geweldig. Michael en Cora zijn een geweldige gastheer en gastvrouw, zij hebben echt het verschil gemaakt voor ons. Ook hun kookkunsten zijn aan te raden, reserveer dus zeker eens een diner. Het ontbijt zag er iedere ochtend heel goed uit en was uitgebreid.

Voor de kinderen is er in de omgeving wat minder te doen, je moet er echt met de auto op uit. Er zijn wel wat zwemmeertjes maar houdt er rekening mee dat er buiten een ijsje weinig te krijgen is.

Heerlijk ontspannen verblijf op onze terugreis.

Erik Jan & Ginny,
25-8-2017

Op de terugreis van Zuid-Spanje naar Nederland hebben wij met onze twee kinderen (5 en 7 jaar) een tussenstop gemaakt bij Quatre Saisons. We verbleven daar twee nachten. Bij aankomst stond een mooi welkomstbord en voelden we ons nog meer welkom toen we bij aankomst erg hartelijk ontvangen werden door Michael en Cora. Twee hardwerkende "warme" mensen die gezorgd hebben dat ons niks ontbrak. Quatre Saisons is een mooi verblijf in een prachtige rustige omgeving. Prima slaapgelegenheid met heerlijke bedden (kan er zelfs dwars inliggen zo breed :-)) met prachtige badkamer, uitgebreid heerlijk vers ontbijt en 's avonds gezellig gezamenlijk gegeten. Een aanrader. Niet alleen voor als je op doorreis bent, maar ook een prachtig verblijf voor de vakantie. Er is genoeg te zien en te beleven in de mooie omgeving. Ik zou zeggen: 'ervaar het zelf' en je zal het met ons eens zijn.

Heerlijke tussenstop

Yvonne de Snaijer,
22-8-2017

We hebben hier als gezin met hond een heerlijke tussenstop gehad op weg naar het zuiden van Frankrijk. Wat betreft de gastvrijheid wordt alles uit de kast getrokken. Zelfs voor de hond werd gezorgt. Cora uitgebreid gekookt en Michael heeft ons heerlijk onderhouden in de tuin met prima wijn. Na een uitgeruste nacht en een heerlijk ontbijt afscheid genomen.

Heerlijk genoten en zeker voor herhaling vatbaar

Sandra van As,
19-8-2017

Wij (mijn man, dochter en ik) waren op doorreis naar Spanje en zijn 2 nachten bij Quatre- Saisons geweest. Bij aankomst stond er een bord met onze namen en welkom , we voelden ons heel erg welkom. Achter het huis hebben ze een grote tuin en nog een aardig stuk land met een prachtig uitzicht.

De kamers zijn knus en huiselijk ingericht en Cora kan heerlijk koken. Alles is perfect geregeld en je merkt dat ze dit met heel hun hart en ziel doen. Wij hebben s'avonds ook heel gezellig met ze zitten kletsen, Michael kan geweldig vertellen en de tijd vloog voorbij. Quatre-Saisons ligt in een mooie plek midden in Frankrijk vlakbij Clermont- Ferrand. Wij zijn op de terugweg vanuit Spanje weer naar Quatre-Saisons geweest en jeetje.... na de drukte van Spanje kwamen we daar echt weer tot rust. Dit is echt een aanrader en als we ooit weer naar Frankrijk gaan dan zullen we zeker ook naar Michael en Cora gaan, 2 leuke lieve, hardwerkende en zeer gastvrije mensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quatre Saisons in Pionsat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quatre Saisons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.