Bed and Breakfast Quatre Saisons

3 reviews over Bed and Breakfast Quatre Saisons in het Nederlands

Prima verblijf, reeds voor de 2 keer TOP

Peter Rodenburg,
7-1-2018

hartelijke ontvangst, prettige communicatie, uitgebreid ontbijt, goed diner, fijne ruime en sfeervolle kamer met eigen toilet en douche. Michael en Cora proberen het echt naar je zin te maken.

thuis komen

oliver,
3-4-2017

Vorig jaar ben ik 3x bij M & C geweest. Was op zoek naar een huis in de regio. Ik kende die mensen niet voordien, maar het klikte direct. Nu ik dit hier neerschrijf krijg ik heimwee naar die momenten daar. De tranen komen in men ogen, echt waar. Niet evident om als alleenstaande en gescheiden een woning te gaan zoeken op je 1 tje... Maar die mensen hebben me opgevangen alsof ik familie was. Niets was hen teveel. Michael ging gewoon mee op huizenjacht en deelde zijn ervaring hierin. Toen we thuiskwamen stond Cora ons op te wachten met een luisterend oor, een wijntje en een maaltijd zoals je die krijgt op restaurant. Toen ze wisten dat mijn dossier niet doorging ( alléén..., gescheiden, zelfstandige = onzeker inkomen ) zijn ze blijven steunen en contact houden. Ik moet dus nog enkele jaren sparen.....maar ga er van zodra mogelijk, een dag of 4 terug naartoe. Het is er thuiskomen, vakantiegevoel, lekker eten, info over de regio a volonté, gezellig babbelen en vooral, véél lachen. ( 15 op 10 )

Heerlijk ontspannen sfeer.

Dhr. A. de Vries,
3-1-2017

2e bezoek sinds juni 2016. De B&B is nog mooier geworden sinds mijn laatste bezoek. Goed om te zien dat aan de achterzijde van de B&B in het grote grasland er een aparte ruimte is gemaakt waar bezoekers met honden in een omheind gedeelte hier hun hond kunnen uitlaten zonder dat deze weg kan lopen.

Het bed slaapt heerlijk. Goede matrassen, een heerlijke regendouchekop in de badkamer en een mooi toilet van topkwaliteit.

De kamers zijn ruim en geven mij het gevoel van een ontspannen sfeer. De Rivièra Maison style van de B&B geeft het geheel een landelijk karakter. Ik kom hier zeker terug.

Het eten op 2e kerstdag was heerlijk. Complimenten aan de kok.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quatre Saisons in Pionsat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quatre Saisons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.