Bed and Breakfast Quatre Saisons

2 reviews over Bed and Breakfast Quatre Saisons in het Nederlands

Gezelligheid, huiskamergevoel, lekker eten

Eline,
11-7-2017

Wij zijn met 6 volwassenen en 2 kleine kinderen 4 dagen bij Michael en Cora geweest. Wij hebben hier hele gezellige dagen gehad.

De kamers zijn ruim en de bedden sliepen heerlijk. Een campingbedje voor je baby of kind past er gemakkelijk bij. Er is geen airco oid aanwezig. De badkamer/toilet is wat aan de krappe kant. Ook misten wij schone handdoeken en nieuw toiletpapier gedurende deze dagen. Na hierom gevraagd te hebben, kregen wij deze uiteraard, voor de handdoeken werd wel een extra vergoeding gevraagd.

Wij hebben alle avonden gezellig in de 'huiskamer' gegeten. Cora heeft voor ons gekookt en dit was erg lekker, ook de 2 kids smulden lekker mee. Het eten werd ook erg mooi en leuk gepresenteerd. Zowel het ontbijt als het diner verdienen een grote pluim!

Wij vonden de omgeving wat aan de rustige kant, misten een bruisend dorp of stad in de buurt. Wanneer je van rust en ruimte houdt, ben je hier zeker goed op je plaats. Het landschap is er prachtig.

Wanneer wij in de toekomst zullen afreizen naar Frankrijk of Spanje met de auto, is Quatre Saisons zeker een plek die wij in gedachten houden als tussenstop.

Fantastisch!

Han van der Steen,
3-1-2017

In september 2016 was ik hier met twee motorvrienden voor een tussenstop op de heen en terugreis naar Andorra. Wij zijn zeer gastvrij ontvangen door het Nederlandse echtpaar Cora en Micheal en in de gigantische achtertuin met weids uitzicht over het Franse landschap van een heerlijk koud biertje genoten. Het diner wordt met veel liefde klaar gemaakt en geserveerd, alles zoveel mogelijk van verse producten. De kamers zijn royaal bemeten en bied voldoende plaats voor bv drie volwassen mannen. Ook de bedden zijn werkelijk heerlijk en geven ruim voldoende comfort voor een welverdiende nachtrust. Het gehele pand is door de eigenaar zelf gerenoveerd en daar waar nodig aangepast in een luxe stijl dat aan de huidige maatstaven ruimschoots voldoet of zelfs ver daarboven gaat. De volgende morgen ontbijt is onovertroffen heerlijk, vers eitje, jus d`orange, croisants en koffie etc worden geserveerd, geen buffet dus! Pure luxe. Wat ons betreft een aanrader. Het is geen bikerhotel (lees budget) maar als op zoek bent naar rust, comfort en luxe bent u hier aan het juiste adres!

Groeten Carel, Lex & Han.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quatre Saisons in Pionsat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quatre Saisons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.