Bed and Breakfast Quatre Saisons

Laatste review

Prachtige Chambre d'hote

Fam. Verstraeten,
27-10-2018

Alleen maar lof voor deze prachtige Chambre D'hôtes die gelegen is op een supermooie locatie. De kamer is groot en mooi ingericht, de bedden zijn heerlijk en het uitzicht onvergetelijk. Michael en Cora zorgde ervoor dat je je meteen thuis voelt. Ook het ontbijt en de table d'hotes zijn super!

Ideaal als tussenstop van of naar het zuiden van Europa. Maar ook de omgeving is prachtig om er voor langere tijd te verblijven.

Wij komen zeker terug!

Wij komen zeker terug!

Heerlijke plek!

Fam. Bakker,
22-8-2018

Wij hebben hier overnacht op doorreis naar het zuiden. Aanvankelijk wilden we noordelijker stoppen, maar daar zat alles vol. Via via bij Cora en Michael beland en we werden heel hartelijk ontvangen, telefonisch al, wat heel fijn is na een vermoeiende reis! Het is een prachtige Chambre d'hotes op een uitzonderlijke plek. Toen we in de familiekamer kwamen was alles mooi ingericht en het uitzicht is echt prachtig. Beneden is er een hele grote tuin, met zwembad (omheind). Alles is schoon en het ontbijt is heerlijk. De bedden zijn ook heel fijn, superlekker op geslapen en er is een badkamer met stortdouche. De omgeving hebben wij alleen vanuit de auto gezien maar zoals op de website staat is er genoeg te doen! Voor een doorreis of voor vakantie echt een prima plek, ook met jonge kinderen!

Prachtige kamers en ontzettend gastvrij

Carola Fruin,
5-9-2017

De Chambre d'hotes is prachtig ingericht en heel schoon en er is een geweldige buitenruimte met overal lekkere zitjes. De kids vonden de honden ook geweldig. Michael en Cora zijn een geweldige gastheer en gastvrouw, zij hebben echt het verschil gemaakt voor ons. Ook hun kookkunsten zijn aan te raden, reserveer dus zeker eens een diner. Het ontbijt zag er iedere ochtend heel goed uit en was uitgebreid.

Voor de kinderen is er in de omgeving wat minder te doen, je moet er echt met de auto op uit. Er zijn wel wat zwemmeertjes maar houdt er rekening mee dat er buiten een ijsje weinig te krijgen is.

Heerlijk ontspannen verblijf op onze terugreis.

Erik Jan & Ginny,
25-8-2017

Op de terugreis van Zuid-Spanje naar Nederland hebben wij met onze twee kinderen (5 en 7 jaar) een tussenstop gemaakt bij Quatre Saisons. We verbleven daar twee nachten. Bij aankomst stond een mooi welkomstbord en voelden we ons nog meer welkom toen we bij aankomst erg hartelijk ontvangen werden door Michael en Cora. Twee hardwerkende "warme" mensen die gezorgd hebben dat ons niks ontbrak. Quatre Saisons is een mooi verblijf in een prachtige rustige omgeving. Prima slaapgelegenheid met heerlijke bedden (kan er zelfs dwars inliggen zo breed :-)) met prachtige badkamer, uitgebreid heerlijk vers ontbijt en 's avonds gezellig gezamenlijk gegeten. Een aanrader. Niet alleen voor als je op doorreis bent, maar ook een prachtig verblijf voor de vakantie. Er is genoeg te zien en te beleven in de mooie omgeving. Ik zou zeggen: 'ervaar het zelf' en je zal het met ons eens zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quatre Saisons in Pionsat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quatre Saisons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.