Bed and Breakfast Quatre Saisons

Laatste review

Geweldig en 'Hollands thuiskomen' in Frankrijk

Esther, Marcell en Robin,
21-8-2018

Wat een fijne Chambres d'Hotes is Quatre Saisons. Ruime en schone kamers, moderne grote badkamer, lekker ontbijt en...... Geweldige bedden! Op zulke bedden hebben wij nog nooit - in welk hotel dan ook - geslapen. Michael en Cora doen er alles aan om jouw verblijf onvergetelijk te maken en geven je het gevoel dat je - ver van huis - toch een beetje thuis bent. Ben je op zoek naar een fijne uitvalsbasis centraal in Frankrijk, dan hoef je niet verder te zoeken. Erg fijne plek, hoge kwaliteit en heel lieve beheerders. Wij komen zeker terug!

3 reviews over Bed and Breakfast Quatre Saisons in het Nederlands

Geweldig en 'Hollands thuiskomen' in Frankrijk

Esther, Marcell en Robin,
21-8-2018

Heerlijke tussenstop

Yvonne de Snaijer,
22-8-2017

We hebben hier als gezin met hond een heerlijke tussenstop gehad op weg naar het zuiden van Frankrijk. Wat betreft de gastvrijheid wordt alles uit de kast getrokken. Zelfs voor de hond werd gezorgt. Cora uitgebreid gekookt en Michael heeft ons heerlijk onderhouden in de tuin met prima wijn. Na een uitgeruste nacht en een heerlijk ontbijt afscheid genomen.

Ontdekken van de prachtige regio Auvergne.

Sonja van Berkel
13-12-2016

Op 29 september 2016 hebben we de uitzending van "ik vertrek" bekeken van Quatre Saisons en twijfelde geen moment om ons geplande verblijf bij deze prachtige mensen door te willen brengen. In het echt kunnen beleven wat Michael en Cora hier hebben neergezet. In een woord te omschrijven..Geweldig. De kamers zijn zeer ruim en smaakvol ingericht. De bedden slapen erg goed. De badkamer is gewoon luxe. De gastvrijheid van de gastheer en gastvrouw daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen. De inrichting met veel van het merk Riviera Maison is prachtig en zeer landelijk. We hebben s'avonds kunnen gieten van mooie maaltijden en de ontbijtjes s'ochtends waren bijzonder goed verzorgd en goed. Kortom wij hebben hier genoten van het verblijf en natuurlijk ook de regio wat erg veel te bieden heeft. Het is jammer dat we geen 11 kunnen geven anders........Succes Michael en Cora en nogmaals erg veel dank voor jullie goede verzorging. Wat hebben jullie een superlocatie. Petje af voor al jullie werk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quatre Saisons in Pionsat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quatre Saisons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.