Bed and Breakfast Quatre Saisons

Review geschreven door Rob & Sandra

Super !

Rob & Sandra,
24-9-2018

Op de terugreis vanuit Spanje hebben wij hier 3 nachten gelogeerd.

De ontvangst van Michael en Cora was warm....tis alsof je bij familie gaat logeren. Het hotel is fantastisch gerenoveerd. Originele details zijn behouden. Het apartement waar we verbleven was fantastisch, netjes, mooi en stijlvol ingericht. Bedden super. Badkamer met regendouche geweldig. Het eet en lounge gedeelte landelijk, warm en ingericht. Heerlijk en goed verzorgd ontbijt. Diner, 4 gangen, heerlijk !!!!!!

Op advies van Michael en cora hebben we een boedistische tempel bezocht. Wat een ervaring, dit is een must see als je er bent. Net als een tour in de omgeving.

Lieve Michael en cora, bedankt voor jullie gastvrijheid, mooie verhalen en de mogelijkheid om ons de tijd te doen vergeten!

We komen terug!!!!!!!!!!