Bed and Breakfast Quatre Saisons

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Ruud & Liesbeth Augustin

Chambres d'hotes op moderne wijze

Ruud & Liesbeth Augustin,
12-9-2018

Een prachtige locatie, een fijne en warme sfeer. Een fantastisch mooie ontbijt/diner ruimte. Mooie schone ruime slaapkamers met douche en toilet. Goede sterke Wifi en uitstekende service voor handdoeken e.d. De gastheer en gastvrouw zijn heel gezellig en weten zich hun gasten te vermaken. De mooie grote tuin straalt een oase van rust uit. Michael en Cora bieden hun gasten een op maat gemaakte Chambre d'hotes. Dat wil zeggen dat je een aantal keuzes kan maken uit het aanbod van b.v. het klein of groot ontbijt of luxe handdoekpakket. Hierdoor geven zij de mogelijkheid je wensen tijdens je verblijf aan te passen. Voor het begrip Chambres d'hotes lopen zij hiermee hun tijd al ver vooruit. Een aanrader voor mensen die budget en wensen op elkaar willen aansluiten.