Bed and Breakfast Quatre Saisons

Review geschreven door Fam. Bakker

Heerlijke plek!

Fam. Bakker,
22-8-2018

Wij hebben hier overnacht op doorreis naar het zuiden. Aanvankelijk wilden we noordelijker stoppen, maar daar zat alles vol. Via via bij Cora en Michael beland en we werden heel hartelijk ontvangen, telefonisch al, wat heel fijn is na een vermoeiende reis! Het is een prachtige Chambre d'hotes op een uitzonderlijke plek. Toen we in de familiekamer kwamen was alles mooi ingericht en het uitzicht is echt prachtig. Beneden is er een hele grote tuin, met zwembad (omheind). Alles is schoon en het ontbijt is heerlijk. De bedden zijn ook heel fijn, superlekker op geslapen en er is een badkamer met stortdouche. De omgeving hebben wij alleen vanuit de auto gezien maar zoals op de website staat is er genoeg te doen! Voor een doorreis of voor vakantie echt een prima plek, ook met jonge kinderen!