Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Quatre Saisons

FrankrijkAuvergnePionsat

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Quatre Saisons voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 55 reviews

Meer bed & breakfast info

55 Reviews over Quatre Saisons

• 9Henriette en Mark01-05-2022

Het Franse dolce far niente

We zijn 6 dagen te gast geweest en iedere dag genoten. Van het verblijf, ontbijt, de table d’hôte, de ontvangst na een dagje op pad te zijn geweest. En van de omgeving. Mooie tochten op de racefiets met lange en korte klimmen en veel variatie. Een dagje in de tuin en de zon. Verassende wandelingen in de buurt met de Puy de Dôme letterlijk en figuurlijk als hoogtepunt. Je kunt bij Cora en Michael het Franse dolce far niente ontdekken. Een aanrader!

• 9Christophe AUDICQ10-09-2020

Un séjour particulièrement agréable

J'ai séjourné plusieurs jours dans la grande chambre située au 2ème étage et apprécié l'espace, la lumière, la salle de bains et les sanitaires impeccables, la vue panoramique sur un horizon de verdure et le silence complet durant la nuit. L'ameublement, le style et la décoration sont à la fois élégants et épurés. Le petit déjeuner salé/sucré est copieux, agréable à prendre, offrant même au RdC une vue sur la campagne vallonnée et le spectacle des vaches qui paissent dans les prés (Un verre de jus de fruit pourrait être utilement ajouté) L'accueil est à la fois professionnel et chaleureux dans cette belle demeure, bien située à Pionsat pour explorer et rayonner dans la région des Combrailles et le Puy-de-Dôme.

• 9Eline Meinema26-08-2020

Fantastisch!

Wat een warm welkom, toen wij aankwamen bij Quatre Saisons! Onder de indruk van de met stijl ingerichte kamer(s), ieder hoekje is uniek. Bedden waren comfortabel, sanitair schoon en fris.

Het overheerlijke ontbijt maakte ons verblijf helemaal af.

Mijn zoon van 11 jaar geeft Quatre Saisons een dikke 10.

• 10Jamie10-08-2020

Hele mooie locatie en een nog mooier verblijf. Bij aankomst werd ik hartelijk ontvangen en de kamer was super schoon en van alle gemakken voorzien met een luxe bed en badkamer. Ik werd gastvrij behandeld en ze zochten alles wat ik wilde bezoeken voor me uit en kreeg een uitgebreid ontbijt.

• 9Therese09-08-2020

Fantastische gastvrouw en gastheer Cora & Michael.Wij verbleven 1 nacht in het heerlijke ruime, gezellig ingerichte appartement met geweldig uitzicht. Het avondeten werd verzorgd door Cora. We hebben heel gezellig en lekker gegeten, gedronken wat zeer ontspannen en huiselijk was! Ik zou zo weer terug willen!

• 10Jean-Paul en Stephanie30-04-2020

Geweldige ervaring, een prachtige Chambres d’Hotes

Ons verblijf bij Quatre Saisons was fantastisch. Omdat we op doorreis waren, zijn we slechts één nacht gebleven. Niettemin zouden we graag nog eens terugkomen. De Chambres d’Hotes is prachtig ingericht, we hebben heerlijk geslapen op een luxe boxspring , het ontbijt was zalig en bovenal zijn Michael en Cora ontzettend fijne mensen. Verder vonden we de omgeving prachtig.

• 10Renate Hoekman26-01-2020

Als een warm bad....

Quatre Saisons is zoveel meer dan alleen een plek om te slapen. Cora en Michael hebben over ieder detail nagedacht. En dat zie je, voel je ruik je en proef je. De kamers zijn ruim en aan de achterzijde kan je eindeloos ver uitkijken over de glooiende tuinen en landerijen. De bedden zijn super goed. Lijken je te omarmen. S ochtends heerlijk genoten van een uitgebreid ontbijt met verse producten. S avonds ontpopt Cora zich als een ware chef de cuisine terwijl Michael de drankjes verzorgd en daarbij geanimeerd kan vertellen over hun Franse avontuur tot dusver. Mocht je de omgeving verder willen verkennen dan weten Cora en Michael je daar alles over te vertellen. Tips over de route, de do's en dont's en zaken die je absoluut niet mag missen. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad, het voelde als thuiskomen. We zijn nu al nieuwsgierig naar de lente/ zomer in de Auvergne.

• 10Vlems Irene28-08-2019

Ruime slaapkamers en een uitstekend bed!!

Wie van rust houdt is hier zeer zeker op zijn plaats!!!Cora en Michael zijn fijne mensen!!Zeer lekker gegeten !!

• 10Kevin Parker28-08-2019

100% Perfect stay

A fantastic place to stay with great hosts that will do everything they can to make you stay comfortable, In the lovely town of Pionsat and with the chateau only a few minutes walk away this really is the perfect place to stay. The hotel is extremely clean and welcoming and the rooms have everything you need right down to the bed which you just melt into

• 10Annelies16-08-2019

Een oase van gastvrijheid

Een oase van hartelijke gastvrijheid en 'le joie de vivre' in de Auvergne. Een prachtige chambre d'hotes met een prachtige tuin, gerund door twee prachtige mensen, die de rust, het welzijn en welbevinden van hun gasten voorop zetten. Wij hebben genoten van iedere dag, ieder aspect van ons verblijf. Top!

Bed & Breakfast Quatre Saisons info

Het complex