Bed and Breakfast Quatre Saisons

• Sauna
Meer bedandbreakfast info

50 reviews over Bed and Breakfast Quatre Saisons

• 10Jean-Paul en Stephanie30-04-2020

Geweldige ervaring, een prachtige Chambres d’Hotes

Ons verblijf bij Quatre Saisons was fantastisch. Omdat we op doorreis waren, zijn we slechts één nacht gebleven. Niettemin zouden we graag nog eens terugkomen. De Chambres d’Hotes is prachtig ingericht, we hebben heerlijk geslapen op een luxe boxspring , het ontbijt was zalig en bovenal zijn Michael en Cora ontzettend fijne mensen. Verder vonden we de omgeving prachtig.

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Renate Hoekman26-01-2020

Als een warm bad....

Quatre Saisons is zoveel meer dan alleen een plek om te slapen. Cora en Michael hebben over ieder detail nagedacht. En dat zie je, voel je ruik je en proef je. De kamers zijn ruim en aan de achterzijde kan je eindeloos ver uitkijken over de glooiende tuinen en landerijen. De bedden zijn super goed. Lijken je te omarmen. S ochtends heerlijk genoten van een uitgebreid ontbijt met verse producten. S avonds ontpopt Cora zich als een ware chef de cuisine terwijl Michael de drankjes verzorgd en daarbij geanimeerd kan vertellen over hun Franse avontuur tot dusver. Mocht je de omgeving verder willen verkennen dan weten Cora en Michael je daar alles over te vertellen. Tips over de route, de do's en dont's en zaken die je absoluut niet mag missen. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad, het voelde als thuiskomen. We zijn nu al nieuwsgierig naar de lente/ zomer in de Auvergne.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 2019
    10Vlems Irene28-08-2019

Ruime slaapkamers en een uitstekend bed!!

Wie van rust houdt is hier zeer zeker op zijn plaats!!!Cora en Michael zijn fijne mensen!!Zeer lekker gegeten !!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Annelies16-08-2019

Een oase van gastvrijheid

Een oase van hartelijke gastvrijheid en 'le joie de vivre' in de Auvergne. Een prachtige chambre d'hotes met een prachtige tuin, gerund door twee prachtige mensen, die de rust, het welzijn en welbevinden van hun gasten voorop zetten. Wij hebben genoten van iedere dag, ieder aspect van ons verblijf. Top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Familie van Liempt01-08-2019

Stijlvolle B&B in een prachtige omgeving.

Op onze reis naar Spanje hebben wij deze B&B gekozen op aanbeveling van onze zoon en schoondochter. Zij hadden daar in februari op doorreis naar Spanje ook gelogeerd. Wat hun goed bevallen was. Wij werden er hartelijk ontvangen met een drankje, rondleiding en een gezellig kennismakingsgesprek. Direct was er een goede klik wat betreft restauraties van huizen en de liefde voor auto's. De kamers zijn mooi in oud Franse stijl gerenoveerd met moderne badkamers en zeer goede bedden. Het ontbijt was ook prima verzorgd. De B&B ligt in een mooie, rustige omgeving waar het goed vertoeven is. Daar wij op doorreis waren zijn wij er helaas maar een nacht geweest.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Dhr. D. Wermuth28-06-2019

geweldige ervaring

Aan de rand van het pittoreske dorp Pionsat is in een karakteristiek Frans pand deze mooie en comfortabele accommodatie. Het is ongeveer 5 minuten lopen naar de winkels en is een goed vertrekpunt voor mooie wandelingen in de omliggende natuur. Het is rustig, beschikt over ruime en mooie kamers die smaakvol zijn ingericht en voorzien van prima sanitair. Het is ook prettig dat je op de kamer zelf koffie of thee kunt zetten. Wel zo handig na een lange reis. Je kijkt uit op de heuvels. Het diner is goed en wordt met streekproducten bereid. Het ontbijt is eveneens gezond en voedzaam. Gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk en servicegericht en zorgen dat je je snel "thuis" voelt. Zij zijn goed op de hoogte van wat er zoal speelt in het dorp en de omgeving en kunnen daar interessante verhalen over vertellen. Hierdoor raak je vanzelf ook meer geïnteresseerd in de gewoonten van het dagelijkse leven van de bewoners in de Puy de Dome.

Alleen gereisd in mei 2019

• 9savenay jean17-06-2019

fantantische chambres d'Hotes

zeer goede ontvangst , heel vriendelijke mensen, prachtige kamers , we hebben zeer goed geslapen, alles netjes tot in de puntjes heel goed ontbijt , zeker aanrader , wij komen zeker nog terug groetjes uit belgie

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Dirk en Joke Hogendoorn06-06-2019

goed!

We hebben weer een paar erg goede dagen beleefd bij jullie. Een hartelijk ontvangst en een mooie kamer met een erg goed bed. Na een nacht goede slaap, kregen we telkens weer een heerlijk ontbijt, wat er goed verzorgd uit zag. Jullie tonen veel interesse in de gasten.

Gereisd met partner in april 2019

• 10ollivier27-03-2019

tot zéér binnenkort hoop ik

Zalig gevoel om er terug te zijn. Was al de 4e keer. Nu 2 jaar geleden, veel te lang. Het is steeds pure relax en genieten. Het avond eten is zeker een aanrader, net of je in een top resto zit. Ontbijt alles erop en eraan, maar ook geen verkwisting. Michael en Cora helpen ook bij alles waar ze kunnen. Bartje mijn beste vriend en hondje, kon er de longen uit zijn lijf lopen in de prachtige tuin. Tuin is eerder zwak uitgedrukt, zeg maar natuurpark.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Lia Bosman12-03-2019

Geweldig

Mooie ligging. Fantastisch uitzicht vanuit de kamer. De eigenaars zijn ontzettend lieve mensen en doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Ontbijt is erg goed en het avondeten is gelijk aan het eten in een goed restaurant. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in maart 2019

Bed and Breakfast Quatre Saisons info