Bed and Breakfast

37 reviews over Bed and Breakfast Quatre Saisons in het Nederlands

Geweldig

Lia Bosman,
12-3-2019

Mooie ligging. Fantastisch uitzicht vanuit de kamer. De eigenaars zijn ontzettend lieve mensen en doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Ontbijt is erg goed en het avondeten is gelijk aan het eten in een goed restaurant. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in maart 2019

fantastisch!!

Kitty de Graaf,
10-3-2019

Een geweldig verblijf! Het uitzicht vanuit onze kamer was werkelijk adembenemend. Het bed sliep heerlijk terwijl ik een moeilijke slaper ben.

Voelde me er echt thuis. Echtpaar is werkelijk zeer gastvrij. Niets is te gek.

Gereisd met partner in maart 2019

fantastisch

Bert Spierenburg,
4-3-2019

Het was weer geweldig geregeld ik moest onverhoopt een dag eerder weg en ik kreeg weer alle hulp met mijn plotselinge vertrek. Het was weer erg leuk en zeer behulpzame mensen die hier de boel runnen.

Gereisd alleenreizend in februari 2019

Sven,
22-2-2019

Top b&b super leuke (nederlands sprekende) mensen, gezellig en sfeervol ingericht. Ik reisde alleen voor mijn werk en werd door deze mensen in de watten gelecht. Bij aankomst stont er een bord met mijn naam buiten en werd ik verwelkomt met een heerlijke warme maaltijd. Comforabele bedden en een goed ontbeit. In 1 woord: Geweldig!

Echt een aanrader

Gereisd zakelijk in februari 2019

Voor herhaling vatbaar

Ann Bogaert,
12-2-2019

Leuke ontvangst, lekker eten, verzorgde kamers, super bed, vriendelijke gastheer en vrouw

Gereisd met vrienden in februari 2019

Gunther,
12-2-2019

Super verblijf

Vriendelijke gastvrouw en gastheer je kan er alles aan vragen. alles wordt met de glimlach gedaan.

Leuk offroad rijden in de ruime omgeving.

Voldoende ruimte voor moto , quad en auto.

Een aanrader voor iedereen is er wat te beleven .

Gereisd met vrienden in februari 2019

Prachtige Chambre d'hote

Fam. Verstraeten,
27-10-2018

Alleen maar lof voor deze prachtige Chambre D'hôtes die gelegen is op een supermooie locatie. De kamer is groot en mooi ingericht, de bedden zijn heerlijk en het uitzicht onvergetelijk. Michael en Cora zorgde ervoor dat je je meteen thuis voelt. Ook het ontbijt en de table d'hotes zijn super!

Ideaal als tussenstop van of naar het zuiden van Europa. Maar ook de omgeving is prachtig om er voor langere tijd te verblijven.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Super !

Rob & Sandra,
24-9-2018

Op de terugreis vanuit Spanje hebben wij hier 3 nachten gelogeerd.

De ontvangst van Michael en Cora was warm....tis alsof je bij familie gaat logeren. Het hotel is fantastisch gerenoveerd. Originele details zijn behouden. Het apartement waar we verbleven was fantastisch, netjes, mooi en stijlvol ingericht. Bedden super. Badkamer met regendouche geweldig. Het eet en lounge gedeelte landelijk, warm en ingericht. Heerlijk en goed verzorgd ontbijt. Diner, 4 gangen, heerlijk !!!!!!

Op advies van Michael en cora hebben we een boedistische tempel bezocht. Wat een ervaring, dit is een must see als je er bent. Net als een tour in de omgeving.

Lieve Michael en cora, bedankt voor jullie gastvrijheid, mooie verhalen en de mogelijkheid om ons de tijd te doen vergeten!

We komen terug!!!!!!!!!!

Fijne huiselijke sfeer.

Rick en Nikki,
23-9-2018

Leuk ontvangst. Mooie grote kamer met een goed bed. Heerlijk ontbeten. Table d’hote is ook erg aan te raden. Verder hangt er een fijne sfeer en kun je heerlijk in de huiskamer of tuin relaxen.

Gereisd met partner in september 2018

Chambres d'hotes op moderne wijze

Ruud & Liesbeth Augustin,
12-9-2018

Een prachtige locatie, een fijne en warme sfeer. Een fantastisch mooie ontbijt/diner ruimte. Mooie schone ruime slaapkamers met douche en toilet. Goede sterke Wifi en uitstekende service voor handdoeken e.d. De gastheer en gastvrouw zijn heel gezellig en weten zich hun gasten te vermaken. De mooie grote tuin straalt een oase van rust uit. Michael en Cora bieden hun gasten een op maat gemaakte Chambre d'hotes. Dat wil zeggen dat je een aantal keuzes kan maken uit het aanbod van b.v. het klein of groot ontbijt of luxe handdoekpakket. Hierdoor geven zij de mogelijkheid je wensen tijdens je verblijf aan te passen. Voor het begrip Chambres d'hotes lopen zij hiermee hun tijd al ver vooruit. Een aanrader voor mensen die budget en wensen op elkaar willen aansluiten.

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quatre Saisons in Pionsat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quatre Saisons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.