Bed and Breakfast Quatre Saisons

Tonen op kaart

48 reviews over Bed and Breakfast Quatre Saisons

• 2019
    10Vlems Irene28-08-2019

Ruime slaapkamers en een uitstekend bed!!

Wie van rust houdt is hier zeer zeker op zijn plaats!!!Cora en Michael zijn fijne mensen!!Zeer lekker gegeten !!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Annelies16-08-2019

Een oase van gastvrijheid

Een oase van hartelijke gastvrijheid en 'le joie de vivre' in de Auvergne. Een prachtige chambre d'hotes met een prachtige tuin, gerund door twee prachtige mensen, die de rust, het welzijn en welbevinden van hun gasten voorop zetten. Wij hebben genoten van iedere dag, ieder aspect van ons verblijf. Top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Familie van Liempt01-08-2019

Stijlvolle B&B in een prachtige omgeving.

Op onze reis naar Spanje hebben wij deze B&B gekozen op aanbeveling van onze zoon en schoondochter. Zij hadden daar in februari op doorreis naar Spanje ook gelogeerd. Wat hun goed bevallen was. Wij werden er hartelijk ontvangen met een drankje, rondleiding en een gezellig kennismakingsgesprek. Direct was er een goede klik wat betreft restauraties van huizen en de liefde voor auto's. De kamers zijn mooi in oud Franse stijl gerenoveerd met moderne badkamers en zeer goede bedden. Het ontbijt was ook prima verzorgd. De B&B ligt in een mooie, rustige omgeving waar het goed vertoeven is. Daar wij op doorreis waren zijn wij er helaas maar een nacht geweest.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Dhr. D. Wermuth28-06-2019

geweldige ervaring

Aan de rand van het pittoreske dorp Pionsat is in een karakteristiek Frans pand deze mooie en comfortabele accommodatie. Het is ongeveer 5 minuten lopen naar de winkels en is een goed vertrekpunt voor mooie wandelingen in de omliggende natuur. Het is rustig, beschikt over ruime en mooie kamers die smaakvol zijn ingericht en voorzien van prima sanitair. Het is ook prettig dat je op de kamer zelf koffie of thee kunt zetten. Wel zo handig na een lange reis. Je kijkt uit op de heuvels. Het diner is goed en wordt met streekproducten bereid. Het ontbijt is eveneens gezond en voedzaam. Gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk en servicegericht en zorgen dat je je snel "thuis" voelt. Zij zijn goed op de hoogte van wat er zoal speelt in het dorp en de omgeving en kunnen daar interessante verhalen over vertellen. Hierdoor raak je vanzelf ook meer geïnteresseerd in de gewoonten van het dagelijkse leven van de bewoners in de Puy de Dome.

Alleen gereisd in mei 2019

• 9savenay jean17-06-2019

fantantische chambres d'Hotes

zeer goede ontvangst , heel vriendelijke mensen, prachtige kamers , we hebben zeer goed geslapen, alles netjes tot in de puntjes heel goed ontbijt , zeker aanrader , wij komen zeker nog terug groetjes uit belgie

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Dirk en Joke Hogendoorn06-06-2019

goed!

We hebben weer een paar erg goede dagen beleefd bij jullie. Een hartelijk ontvangst en een mooie kamer met een erg goed bed. Na een nacht goede slaap, kregen we telkens weer een heerlijk ontbijt, wat er goed verzorgd uit zag. Jullie tonen veel interesse in de gasten.

Gereisd met partner in april 2019

• 10ollivier27-03-2019

tot zéér binnenkort hoop ik

Zalig gevoel om er terug te zijn. Was al de 4e keer. Nu 2 jaar geleden, veel te lang. Het is steeds pure relax en genieten. Het avond eten is zeker een aanrader, net of je in een top resto zit. Ontbijt alles erop en eraan, maar ook geen verkwisting. Michael en Cora helpen ook bij alles waar ze kunnen. Bartje mijn beste vriend en hondje, kon er de longen uit zijn lijf lopen in de prachtige tuin. Tuin is eerder zwak uitgedrukt, zeg maar natuurpark.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Lia Bosman12-03-2019

Geweldig

Mooie ligging. Fantastisch uitzicht vanuit de kamer. De eigenaars zijn ontzettend lieve mensen en doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Ontbijt is erg goed en het avondeten is gelijk aan het eten in een goed restaurant. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Kitty de Graaf10-03-2019

fantastisch!!

Een geweldig verblijf! Het uitzicht vanuit onze kamer was werkelijk adembenemend. Het bed sliep heerlijk terwijl ik een moeilijke slaper ben. Voelde me er echt thuis. Echtpaar is werkelijk zeer gastvrij. Niets is te gek.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Bert Spierenburg04-03-2019

fantastisch

Het was weer geweldig geregeld ik moest onverhoopt een dag eerder weg en ik kreeg weer alle hulp met mijn plotselinge vertrek. Het was weer erg leuk en zeer behulpzame mensen die hier de boel runnen.

Alleen gereisd in februari 2019

0 tips over Bed and Breakfast Quatre Saisons