Reviews over Pionsat

Prachtige Chambre d'hote

Fam. Verstraeten,
    27-10-2018

Alleen maar lof voor deze prachtige Chambre D'hôtes die gelegen is op een supermooie locatie. De kamer is groot en mooi ingericht, de bedden zijn heerlijk en het uitzicht onvergetelijk. Michael en Cora zorgde ervoor dat je je meteen thuis voelt. Ook het ontbijt en de table d'hotes zijn super!

Ideaal als tussenstop van of naar het zuiden van Europa. Maar ook de omgeving is prachtig om er voor langere tijd te verblijven.

Wij komen zeker terug!

Super !

Rob & Sandra,
    24-9-2018

Op de terugreis vanuit Spanje hebben wij hier 3 nachten gelogeerd.

De ontvangst van Michael en Cora was warm....tis alsof je bij familie gaat logeren. Het hotel is fantastisch gerenoveerd. Originele details zijn behouden. Het apartement waar we verbleven was fantastisch, netjes, mooi en stijlvol ingericht. Bedden super. Badkamer met regendouche geweldig. Het eet en lounge gedeelte landelijk, warm en ingericht. Heerlijk en goed verzorgd ontbijt. Diner, 4 gangen, heerlijk !!!!!!

Op advies van Michael en cora hebben we een boedistische tempel bezocht. Wat een ervaring, dit is een must see als je er bent. Net als een tour in de omgeving.

Lieve Michael en cora, bedankt voor jullie gastvrijheid, mooie verhalen en de mogelijkheid om ons de tijd te doen vergeten!

We komen terug!!!!!!!!!!

Fijne huiselijke sfeer.

Rick en Nikki,
    23-9-2018

Leuk ontvangst. Mooie grote kamer met een goed bed. Heerlijk ontbeten. Table d’hote is ook erg aan te raden. Verder hangt er een fijne sfeer en kun je heerlijk in de huiskamer of tuin relaxen.

Chambres d'hotes op moderne wijze

Ruud & Liesbeth Augustin,
    12-9-2018

Een prachtige locatie, een fijne en warme sfeer. Een fantastisch mooie ontbijt/diner ruimte. Mooie schone ruime slaapkamers met douche en toilet. Goede sterke Wifi en uitstekende service voor handdoeken e.d. De gastheer en gastvrouw zijn heel gezellig en weten zich hun gasten te vermaken. De mooie grote tuin straalt een oase van rust uit. Michael en Cora bieden hun gasten een op maat gemaakte Chambre d'hotes. Dat wil zeggen dat je een aantal keuzes kan maken uit het aanbod van b.v. het klein of groot ontbijt of luxe handdoekpakket. Hierdoor geven zij de mogelijkheid je wensen tijdens je verblijf aan te passen. Voor het begrip Chambres d'hotes lopen zij hiermee hun tijd al ver vooruit. Een aanrader voor mensen die budget en wensen op elkaar willen aansluiten.

Aanrader!

Mevr. Smit,
    30-8-2018

Wat een luxe biedt deze b&b. Een heerlijke plek om te relaxen maar ook om de mooie groene omgeving te aanschouwen. De kamers zijn mooi, schoon, ruim van opzet, de oude ornamenten zijn bewaard gebleven en aangekleed met accessoires van Rivièra Maison in combinatie met moderne kunst.

Michael en Cora zijn proffesionals om hun gasten een fijne tijd in hun b&b te bezorgen. Wij hebben dit als zeer bijzonder ervaren.

Er is een recreatieve ruimte, waar je kunt lezen, tv kijken, actief op de loopband of een pijltje kunt gooien. Het ontbijt was heerlijk en je kunt aangeven wat voor type ontbijt je wenst, wat een luxe.

Buiten in het zwembad even afgekoeld. Er zijn verschillende terrasjes en er is voldoende parkeergelegenheid.

We hebben genoten van een paar fijne dagen!

Pionsat scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews