Camping La Fridière

• 9.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

155 reviews over Camping La Fridière

• 8ineke pelgrim10-07-2016

Wat een bijzondere camping!

Op deze camping staan veel nederlanders. Er is veel ruimte voor sociale contacten maar je bent tot niets verplicht. Er zijn prachtige ruime plekken. De mensen die de camping runnen zijn uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Maarten en Rie Klarenbeek10-07-2016

Gezellige, vriendelijke camping.

Een gastvrij onthaal.Pizza gegeten "a la Maison". Minpunten hebben we niet aangetroffen.

• 9Anton06-07-2016

fantastisch!! uitstekend!! vriendelijk!!

Bijzonder mooie camping, voor rustzoekers en gezelligheidsmensen, mooie ligging in een fantastische omgeving

• 9M Romijn30-06-2016

Verrassing.

Deze camping was voor ons een aangename verrassing. Al meer dan 35 jaar kampeerervaring en dan toch verrast worden is weer een mooie ervaring. Aankomst vroeg in de middag: geen probleem met afwezige beheerders of gesloten slagbomen. Moody ontving ons allerhartelijkst en hielp ons een plaatsje te vinden en de caravan op de plek te krijgen toen onze moover het liet afweten. Wat Martin op zijn campingwebsite heeft vermeld, is helemaal waar. Leest u zelf maar na! Een heerlijk verblijfpunt voor mensen die rust zoeken in een gemoedelijke sfeer.

• 8Pauly Vollmuller19-05-2016

Ik kom ieder jaar graag terug, heerlijke camping

Het moet duidelijk zijn als je ieder jaar weer terugkomt dan is het omdat het op deze camping zo fijn is. Ik kan er jeu de boulen wat ik heel graag doe. Ontmoet en maak er ieder jaar weer gezellige mensen met wie ik vrienden ben geworden. Neem graag aan de gezamenlijke maaltijden deel. Ook het verwarmde sanitair is voortreffelijk. Mijn caravan staat op een kwartier afstand van de camping in een stalling dus hoef ik alleen met de auto hier naar toe te reizen. De campingbeheerder staat altijd voor me klaar en helpt mij met de caravan op zijn plaat zetten. Is een Nederlander maar spreekt ook andere talen en vooral ook goed frans.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9Mary Beunder19-05-2016

Al 10 jaar af en toe maar nu 4 maanden overzomeren

De prettige ontvangst en verzorging, ruime plaatsen met zon en schaduw. Mogelijkheid om af en toe mee te eten en prachtig verwarmd sanitair. Prachtige omgeving met veel mogelijkheden om bezienswaardigheden te bezoeken.

Alleen gereisd in april 2016

• 9Frans21-12-2015

Super. Lekker tot rust komen en genieten

Met Martin muziek maken met andere campinggasten.

• 10M. Lodewijks30-08-2015

Fantastich

Als God in Frankrijk zo hebben wij ons gevoeld op deze camping. Na onze ervaring van vorig jaar zijn wij op onze Tour door Frankrijk weer op deze camping terecht gekomen. Mede door het team Inge, Martin en Mudy en natuurlijk de campinggasten was het weer gezellig. De heerlijke pizza's, het jeu de Boules en de muziekavonden waren er mede oorzaak van dat wij 7 weken zijn gebleven. Kortom een geweldige camping.

• 10Eetgelegenheden

• 9Maikel18-08-2015

Prima camping

Prima camping, kregen in eerste instantie een plaats op het veld achteraan de camping. Dit was nogal een polleveld om het netjes te zeggen, prima met een caravan maar niet te doen met een grote tent. Gevraagd om een een andere plaats en deze ook gekregen. Camping wordt geleid door Martin en Inge die worden bijgestaan door Moody. Erg leuke mensen die veel voor de gasten doen. Er ontstaan regelmatig hele gezellige avonden met muziek (soms ook jamsessies) in het restaurantje in een heel gemoedelijke sfeer. Gezelligheid wordt niet "gemaakt" zoals op zoveel andere campings, het is er gewoon. Ondanks dat wij met ruime afstand het jongste stel (eind 20) op deze camping waren hebben we het als zeer gezellig ervaren. Canoen op de Allier is een aanrader. Enige wat ik misschien gemist heb was een zwembad op een paar zeer hete dagen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9inge mertens16-08-2015

rudi en inge

Camping la fridiere is een aangenaam plekje om te vertoeven'vooral voor mensen die rust zoeken . Zeer ruime plaatsen,mooi sanitair dat altijd netjes is,en wie wil kan er 's avonds een hapje eten aan zeer democratische prijzen. De uitbaters doen zeker hun best om je verblijf aangenaam te maken...een aanrader.

Camping La Fridière info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50