Camping La Fridière

Camping La Fridière
9,1

38 tips over Camping La Fridière

Rob van Hoolwerff, 10-8-2015
Zeer aantrekkelijk voor wandelaars. Op de receptie zijn wandelroutes verkrijgbaar.
T. Kluft, 5-8-2015
Als je graag muziek maakt of luistert is deze camping een aanrader. De eigenaar heeft een aantal muziekinstrumenten staan en maakt er regelmatig met wat gasten een gezellige avond van.
I. Petersen, 27-7-2015
Uitstapjes genoeg te maken. In een straal van 50 kilometer is veel natuurschoon te zien.

R wiessner, 8-9-2014
Ook bij minder goed weer blijft de Auvergne - Haute Loire een gebied met een schitterende natuur.
R wiessner, 1-9-2014

Zeer zeker aanbevolen voor kampeerders die houden van rust en ruimte en die niet voortdurend georganiseerd bezig gehouden hoeven worden."

Op de camping is een uitgebreide keuze van wandelingen verkrijgbaar.

Verken de wijdere omgeving door vooral de "witte weggetjes"te gebruiken.

Neem ook vooral kennis van de uitgebreide website.

Jan Hut, 31-8-2014
Wanneer je de Auvergne wilt bezoeken.........deze camping is een uitstekende uitvalsbasis. Jan en Klaske

IOR, 28-8-2014
Uitstapjes met de auto langs de rivier de Allier met zijn diepe kloven en bergweggetjes. En dat door bossen met mooie uitzichten. Terecht dat Michelin dit met groen aangeeft.
H.O., 28-8-2014
Langs het riviertje is het ruizen van het water heel rustgevend.
i.P., 28-8-2014
De speeltoestellen zijn leuk voor kinderen, . Poedelbad wordt in de zomer opgezet. Zeer geschikt om prachtige natuuruitstapjes te maken. Veel wandelmogelijkheden in de vrije bosrijke natuur..Vissen op zalm en forel in de Allier..
Ad van den Kommer, 26-8-2014
Terras in het dorp. Omgeving: het landschap van de Chezallier in de nabijheid, tenslotte de wandelingen en fietstochten direct vanaf de camping.