Géén boekingskosten
FrankrijkAuvergnePaulhaguetCampings PaulhaguetCamping La Fridière (Gesloten)

Camping La Fridière (Gesloten)

FrankrijkAuvergnePaulhaguet

8.6FantastischScore uit 155 reviews
+89/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 155 reviews
  • 8.5Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

155 Reviews over La Fridière (Gesloten)

• 8Henk en Marjan16-08-2020

Super

Eenmaal weer thuis denken we met veel plezier terug aan camping La Fridiere. We hadden willekeurig hiervoor gekozen en werden blij verrast. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaren Martin en Esther. De plekken zijn ruim en schaduwrijk. Wij stonden bij een rustig kabbelende beekje. Voor een goede prijs heeft Esther heerlijk voor de gasten gekookt. Vanuit de camoing hebben we mooie dagtochten gemaakt, met de fiets en per voet. En met de auto naar het mooie stadje le Puy en Velay. Ook hebben we een dagtocht per kayak gemaakt op de rivier Allier. De omgeving van Paul Haquet is zeer de moeite waard. s'Avonds hebben we genoten van life muziek van diverse muzikanten waarbij Martin ook meedeed op zijn contrabas. Een prima camping met prima sanitair. We hopen zeker weer eens terug te komen. Martin en Esther, bedankt voor de prettige ontvangst en persoonlijke benadering. Groetjes van Henk en Marjan

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Adriaan, Annelies, Marie & Klara11-08-2020

Unieke week in Paulhaguet

Wij kwamen toevallig terecht bij Martin en Esther met onze dochters van 7 en 10 jaar. We voelden ons direct thuis op deze rustige camping met veel vaste gasten. De streek vinden we de mooiste die we ooit bezochten in Frankrijk ... nochtans reizen we al vele jaren door het land. Martin en Esther slagen erin om een heel leuke sfeer te creëren op de camping. Veel privacy als je dat wil maar ook veel gezelligheid als je daar naar op zoek bent. De avondlijke optredens waren betoverend mooi, een blijvende herinnering. Na ruim een week vertrokken we met pijn in het hart, we komen zeker terug!

• 9Irma en Bert04-09-2019

Supercamping. Aanbevolen.

Supercamping. Parkachtig terrein met fantastische kampeerplaatsen. Zeer ruim. Relaxte sfeer. Alles kan maar niks moet. Aardige beheerders (Martin en Esther), met hart voor hun bedrijf. Sanitair verouderd maar superschoon. Je kunt mee eten maar bij ons is het er niet van gekomen. Gaan zeker nog eens terug (waren er nu voor de tweede keer). Aanbeveling waard.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10serge fontaine21-08-2019

vacances repos

10 jours de vacances silence et repos juste le chant des oiseaux et certain soir de la très bonne musique en live les aménagements: douches, coin vaisselle etc sont super propre les espaces:exellents bref je reviendrais en plus les propritaires sont vraiment sympas

• 8Anita05-08-2019

Mooie, ruime plaatsen

Wij waren hier op doorreis, en hebben 2 nachten op deze camping gestaan. Vriendelijke eigenaar en mooie ruime plekken. Mochten zelf een plek uitzoeken. Heerlijk rustige camping, veel zon- en schaduwplekken en lekker veel groen. Veelal ouderen en weinig/geen kinderen, wat voor ons geen probleem was. Omgeving is mooi om doorheen te reizen maar dorpjes zijn( voor ons althans;) ietjes saai. Kortom, prima camping!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Louis Hofman04-08-2019

Een camping om NOOIT te vergeten!

Ben al zo veel op die camping geweest en nu weer een maand geweest onlangs en mijn God wat fijn mijn oude vrienden die er vaak een seizoen zitten weer te zien en de campingeigenaar Martin met wie ik in de loop der jaren een fijne persoonlijke band heb opgebouwd . Door het overlijden van mijn vrouw in 2014 ben ik nog maar 1 x geweest in 2015 samen met mijn zoon . Ook nu was ik samen met mijn zoon en voelde weer echt als 'thuiskomen" (ook voor mijn zoon) daar en je moet het meegemaakt hebben om dat gevoel te onderschrijven. Raad iedereen aan er eens naar toe te gaan en het zelf te ondervinden die sfeer daar en die prachtige omgeving van de Auvergne . Kortom een aanrader waar je geen spijt van zal krijgen

• 9Rob Aarts18-06-2019

We komen zeker terug !

Erg fijne camping. Hartelijke ontvangst door de leiding Martin en Esther, die ook heerlijk kan koken. Ruime plaatsen, eventueel langs de beek . Gezellig borrelen in de namiddag met andere campinggasten alvorens naar keuze heerlijk te kunnen eten. De camping vormt een uitstekend uitgangspunt voor excursies naar diverse leuke plaatsen in de omgeving zoals Le Puy-en-Velay of de schitterende rotspartij langs de Allier bij Prades . Ook in de directe omgeving van de camping is het goed toeven voor b.v. natuurliefhebbers. Op verzoek van Martin hierbij een lijstje met interessante vogels in de omgeving: hop, grauwe klauwier, waterspreeuw, grote gele kwikstaart, nachtegaal, wielewaal, zomertortel, kwartel, slangenarend, rode wouw, zwarte wouw, bosuil, putter, europese kanarie, grauwe gors, cirlgors en bij Prades: alpengierzwaluw en rotszwaluw. Verder vonden we aspisadder. Ook veel bloemrijke velden met b.v.orchideeën.

• 10Auboire23-04-2019

Camping adorable

Adorable camping champêtre en bordure de rivière. Calme et arboré. Douches chauffées. Restauration sur place et convivialité. Départ de nombreuses randonnées. Je recommande.

• 9Leo en Regina van Rikxoort21-09-2018

We hebben een fantastische vakantie gehad!

Wat steekwoorden. Geweldige camping! Supergrote plekken. Rust. Ontmoeting. Gezelligheid. Samen eten (voor wie dat wil). Heerlijke keuken. Rustige omgeving. Niet toeristisch. Fijne campingbaas. Goede hulp van Mudy, Guus en wederhelft. Kortom: aanrader!

• 9Hans Invernizzi18-09-2018

We zijn voor het tweede jaar naar deze camping gegaan en dat zegt genoeg. Een heerlijke plek met een geweldige gastheer, Martin p, en alleen maar aardige mensen met wie het goed toeven is. Ruime groene plekken, ideaal voor de camper. Gezellige kantine en lekker eten. En veel levende muziek. Toplocatie.

Camping La Fridière (Gesloten) info

Camping-informatie