Paulhaguet

Reviews over Paulhaguet

Rustig klein dorpje. Landelijk gelegen.

Leny
    7-1-2017

Paulhaguet is zeer klein met smalle straatjes en oude huisjes. Weinig tot geen winkels. De boulangerie, boucherie en dat is het dan wel. Toch is het een leuk dorpje om een rondje te lopen. Boodschappen doe je beter in volgende dorp. Kamperen bij la friderie is een aanrader als je rust, schone toiletten en gezelligheid met muziek zoekt!

Gereisd Met partner in juli 2016

Typisch Frans

H.O.
    28-8-2014

In het kleine dorpje herken je de Franse opvattingen. De rivier de Allier zorgt voor veel uitstapmogelijkheden in een bosrijke omgeving met indrukwekkende wegen langs kloven en dalen en door bossen. Groen aangegeven door Michelin. UNESCO heeft hier dichtbij een erfgoed staan. Boodschappen in Brioude of Languac. Twee leuke stadjes met uitgaansmogelijkheid. Zittend aan de waterkant kijken naar de stroomversnellingen. Veel kanotochten. Wel kunnen roeien natuurlijk.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een groot dorp zonder al te bruisend karakter

Vincent Copier
    27-8-2013

Dit dorp heeft voldoende voorzieningen, maar ''s avonds is het net als vele Franse dorpjes stil en verlaten. Van hieruit kun je wel veel plaatsen en bezienswaardigheden in de auvergne binnen het uur bereiken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Mooie, goed onderhouden camping, met speelmogelijkheid met

D.A. van der Heiden
    6-7-2007

Mooie, goed onderhouden camping, met speelmogelijkheid voor kinderen. Ruime plaatsen, redelijk rustig. Zeer verzorgd sanitair met ook in hoogseizoen voldoende douches en toiletten. In directe omgeving mooie natuur,een heuvellandschap met wandel-en fietsmogelijkheden. Aanbod van informatie van activiteiten in de omgeving

Gereisd Anders in juli 2007
Paulhaguet scoort een 7,1 uit 10, op basis van 47 reviews