Paulhaguet

Reviews over Paulhaguet

We hebben een fantastische vakantie gehad!

Leo en Regina van Rikxoort,
    21-9-2018

Wat steekwoorden. Geweldige camping! Supergrote plekken. Rust. Ontmoeting. Gezelligheid. Samen eten (voor wie dat wil). Heerlijke keuken. Rustige omgeving. Niet toeristisch. Fijne campingbaas. Goede hulp van Mudy, Guus en wederhelft. Kortom: aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

Hans Invernizzi,
    18-9-2018

We zijn voor het tweede jaar naar deze camping gegaan en dat zegt genoeg. Een heerlijke plek met een geweldige gastheer, Martin p, en alleen maar aardige mensen met wie het goed toeven is. Ruime groene plekken, ideaal voor de camper. Gezellige kantine en lekker eten. En veel levende muziek. Toplocatie.

Gereisd met partner in augustus 2018

Topcamping "Alles kan, niets moet"

Ria,
    13-8-2018

Topcamping met fijne, gastvrije beheerder Martin. Vorig jaar zijn we ook geweest en we weten nu al dat we volgend jaar terugkomen. "Alles kan, niets moet". Prachtige, grote plekken, zowel met zon als schaduw. Goed (door Mudy) onderhouden sanitair. Vriendelijke mensen op de camping, die je helpen als dat nodig is (Guus, nogmaals bedankt). De sfeer is hartelijk. Je kunt 's avonds mee-eten. We hebben praktisch elke dag een prachtige wandeling gemaakt. Bij de receptie liggen boekjes met wandelingen klaar. Er is geen zwembad, maar in de omgeving zijn diverse mogelijkheden om te zwemmen, zowel in de rivier L'Allier als in zwemplassen. De streek Haute Loire is prachtig en nog rustig.

Er zijn mooie plaatsen in de omgeving, o.a. Brioude, Le Puy-en-Velay, Lavaudieu, Lamothe, Veille-Brioude, La Chaise Dieu, Lavoute-Chilhac, Chilhac.

De Gorges de L'Allier zijn ook zeer de moeite waard.

Paulhaguet heeft 3 bakkers en een goede supermarkt.

Gereisd met partner in juli 2018

Kom het met eigen ogen allemaal zien

guus warmenhoven,
    1-8-2018

tja wat ik moet ik hier zeggen. Het is nog steeds een super camping. Kom hier al vele jaren. Anders kom je niet terug nietwaar?. Mooie ruime plaatsen en.... er is altijd plek. Zon/schaduw wat je maar wilt. Leuk kabbelend riviertje waar de kinderen in kunnen spelen. Zwemmen kun je daar niet.....maar 8 km verder in de Allier wel of in een klein meertje 30 km van de camping vandaan. Er is elke dag wel een maaltijd. Martin de campingbaas maakt dat graag voor je klaar. Een of twee keer in de week een grotere gezamenlijke maaltijd, waar je gezellig met mede gasten kunt kletsen. Vrijwel alles kan niets hoeft. Paulhaguet op 1 km afstand is een klein slaperig dorpje met een paar bakkers en aan de rand een intermarché. In de omgeving is veel te zien. Domeyrat (grote burcht). Lavadieu (pareltje ), Brioude ( schitterende basiliek), Auzon, Allègre, Le Puy en Velay ( pelgrimsstad naar Santiago ), Clermont Ferrand , etc. Nieuwsgierig. kom!!!!

Gereisd met partner in mei 2018

topterrein in een supermooie streek. Mét muziek

rudy,
    30-7-2018

Alles kraaknet én gezellig. Grote staanplaatsen met schaduw. En superleuk voor kamperende muzikanten die eens een avondje (of meer dan één) willen jammen met de baas.

Die kant van de auvergne is dan ook nog eens een echte aanrader voor wie van mooie gebouwen (le puy en velay bijvoorbeeld) of van wandelen houdt.

nen dikke merci !!

Gereisd met partner in januari 2018