Reviews over Parent

Mooie locatie, waardeloos onderkomen

l_feen,
    27-10-2012

Schitterend mooie omgeving, perfecte locatie, maar wat een armoedig huisje. Ben blij dat we niet met 6 personen waren in dit kleine hok. Na beiden gedoucht te hebben was de boiler leeg. Sterk verouderde keuken. Matrassen waren net houten planken. Gelukkig hadden we prachtig mooi weer voor de tijd van het jaar en konden we veel buiten zijn. Binnen was niet gelukt in die kleine ruimte. Geen huiskamer, maar een eettafel in de slaapkamer??????? Jammer, jammer, vonden het er prachtig, maar gaan zeker niet terug naar dit park. Ontvangst etc. was super vriendelijk, maar weegt niet op tegen de accomodatie die slecht was.

Parent scoort een 9,2 uit 10, op basis van 6 reviews