Camping Les Chelles (Glamping)

Camping Les Chelles (Glamping)
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chelles (Glamping) voor je op een rij gezet:

78 reviews over Camping Les Chelles (Glamping) in het Nederlands

Vacances avec mon fils

Jean-Yves
13-8-2018

Nous avons passé une très bonne semaine dans un camping familial vraiment sympa, merci à Monique et Roy pour leur accueil . Pas trop grand et perché dans les montagnes au-dessus de la jolie commune d'Ollièrgues, nous pouvions profiter de la piscine plus tard que l'horaire indiqué. La robinetterie des douches serait à remplacer pour éviter les contrastes chaud froid. Dans ce cadre verdoyant, quel bonheur de goûter aux fricandelles (spécialité hollandaise) sur la terrasse avec une superbe vue sur les montagnes auvergnates ! Une ballade au col du Béal vous comblera. Attention, en bungalow ou tente, nous avons été surpris par la fraîcheur de la dernière nuit, soyez prudents. Ce camping est très recommandable, calme et suffisamment bien équipé. Nous avons bien apprécié la livraison de vrai pain artisanal le matin.

Echt geen aanrader

Annemieke
5-8-2018

Pluspunten:

Vriendelijke eigenaren

Prima broodservice in de ochtend

Mogelijkheid om te eten (eenvoudig) en een ijsje te kopen op de camping

Maar eigenlijk vonden we maar één zin van toepassing: wat een liefdeloze camping. Alles is oud, smoezelig en verslonst.

Het sanitair is erg oud (middelste blok is buiten gebruik) en vooral vies. Je staat tot aan je enkels in de drab van iemand anders te douchen, de wc's groezelig en 's avonds na een uur of tien sta je in het donker bij een aftands wasbakje je tanden te poetsen omdat de verlichting uit is (of het niet doet?).

Het zwembad is klein, maar op zich prima voor als je jonge kinderen hebt die nog niet echt kunnen zwemmen. De entourage is echter heel sober: eigenlijk is het een soort bakplaat. Oude tegels, geen bedje, bankje of stoel waar je even op kunt zitten, amper schaduw. Je zit dus op een keiharde ondergrond. Een verblijf voor maximaal een uurtje dan heb je het echt gehad.

Mooi gelegen, daardoor wel meer rijtijd als je ergens naartoe wilt. Hartelijke eigenaars en gezellige bar/ restaurant. Leuke kleinschalige activiteiten op de camping. Voor kleine kinderen is er genoeg te doen op de camping, voor grotere minder. In de buurt een groot recreatiemeer, goed wandelen ( minder geschikt voor kleine kinderen), stadjes en markten die de moeite waard zijn.

Ons chalet was keurig, met prachtig uitzicht.

Niet ons ding

Dhr. Vries
20-8-2017

Aardige eigenaren. Problemen werden netjes opgelost. Mooie omgeving maar door plek van stacaravan niet van kunnen genieten. Deze was omringd met coniferen. Zonde. We kregen een erg opgesloten gevoel. Daarnaast kon onze kleine van 1 niet rond lopen vanwege de weg waar veel auto's overheen moesten naar hun eigen plekje en de plek was dichtbij twee provisorische trappen. Helaas onze vakantie moeten afbreken omdat we constant achter de kleine aan konden omdat ze nergens veilig kon lopen. Dus geen vakantie gevoel. Zwembad was erg koud. Binnen 10 minuten was ze blauw/paars. Voor iets oudere kinderen die al wat zelfstandig zijn, is het een prima camping met simpel maar leuk vermaak. Wel veraf van alles.

Kleine terrassencamping waar je van moet houden. Ligt een eindje uit het dorpje, bergop, dus je gaat niet zomaar even naar het dorpje lopen of fietsen. Echter, de animatie maakt veel goed. Leuk voor kleine kinderen. 's Avonds is er vaak iets leuks te doen: fakkeltocht, karaoke, live muziek. Je kunt er lekker eten en broodjes bestellen.

Sanitair is wellicht wat gedateerd maar wel netjes en schoon, bovendien zijn de douches goed warm en is er goede waterdruk. Het zwembad is wel wat koud.

Prachtige camping

Loots
13-8-2017

Super aardige eigenaren, denken echt met je mee. Kinderen kunnen zelf de bestelde broodjes ophalen.

Un super accueil par un couple de passionnés toujours souriants. Camping en pleine Nature, propice à de super randonnées. Piscine classe. Hébergements de qualité et propres. Merci !

Tres tranquille

Alison Standring
18-10-2016

Pardon, en anglais. We stayed here during a tour of the area in our camping car. Our welcome from the owner and family was helpful and friendly - we were welcomed in English which was a kind gesture. The site was comfortable and tidy. The shower facilities and laundry were acceptable. The views from our pitch were superb. We will come again if touring this region. Thank you to the Dutch family owners.

Mooie omgeving!

Elke
2-8-2016

Warm welkom, vriendelijk personeel, bijzondere omgeving, prachtige ligging en campingplaatsen, uitzonderlijke keuken, kortom: aanrader!!!

heerlijk!

marieke
2-8-2016

Vrijheid, mooi gelegen, vriendelijke campingbeheerders, broodjes op de camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Chelles (Glamping) in Olliergues (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Chelles (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Chelles (Glamping) scoort een 8.42 uit 10 op basis van 78 reviews.