Vakantiehuis Les Velins

Vakantiehuis
Vakantiehuis Les Velins

9 reviews over Vakantiehuis Les Velins in het Nederlands

Echt een plek en voor kinderen en voor ouders.

Fam. Deul
19-7-2014

Wij waren meteen onder de indruk toen mijn man, ik en de 3 kinderen aan kwamen. Het huis ligt verscholen van de weg er is een grote tuin met schommel dus genoeg ruimte voor de kinderen om zich uit te leven.

En ook voor ons als ouders om tot rust te komen want je hoorde niks van de weg.

Ook het huis was goed, qua inrichting en ruimte genoeg slaapplaatsen voor de kinderen en voor ons.

De omgeving was ook goed, naast kleine dorpjes grotere stadjes meertjes en een zwembad de kinderen gingen daar ook graag heen.

Kortom voor ons was het de beste plek voor de vakantie.

Een heerlijke plek om tot rust te komen.

Kaper
30-6-2014

Prachtig uitzicht, fijn huisje met ruime kamers en prettige keuken. Heel mooie omgeving, je kunt er mooie wandelingen maken. Klein meertje vlakbij voor een ommetje. De eigenaar erg aardig en behulpzaam. Kinderen kunnen heerlijk schommelen en rennen op een ruim grasveld. Altijd zon- of schaduwplekken om te zitten. Elk jaar weer fijn om hier te komen en jammer weer weg te moeten.

Prachtig huisje, midden in de natuur.

Platte
25-6-2014

Vakantiehuis Les Velins in Noyant d'Allier is een mooi, onbedorven middeleeuws huisje, smaakvol en comfortabel ingericht, op een zeer rustige en mooie plek waar je geheel privé zit. Zodra je de auto uitstapt ruik je de heerlijke frisse geuren van het land. Je komt in een fris schoongemaakt huis, de eigenaren zijn altijd bereid je ergens mee te helpen, er is hout voorradig en een fles wijn staat klaar.

De roep van een uil, nachtegalen en andere vogels zingen. Je hoeft je plek niet te verlaten als je niet wilt, er is altijd wel een zon- of schaduwplekje waar je kunt zitten, met uitzicht op de heuvels, maar er zijn ook diverse mooie dorpen en stadjes om te bezoeken, zoals Souvigny en Moulins. Een vakantieplek waar je helemaal tot rust komt.

Alleen maar rust, wat wil je nog meer !

mderonde
7-7-2012

Voor mensen die ècht van rust in een authentiek Frans huisje willen genieten, is dit een aanrader. Op een kilometer afstand pas buren! De eerste nacht schrik je dus wel van een 'hoestende' koe in de wei.

Het huisje is vanaf de weg nauwelijks zichtbaar door de bosjes/stuiken. Achter het huis een enorm aflopend grasveld met schommels.

In Les Velins een goed uitgeruste keuken en de bedden in de slaapkamers liggen goed. De huiskamer is knus en wanneer het koud is, biedt de houtkachel uitkomst. Hij brandt als een tierelier en tijdens ons verblijf hebben we hem één keer gebruikt omdat het een beetje klam in huis was.

Je kunt goed fietsen en wandelen in de omgeving en ga zeker naar de boeddhistische tempel (?) in het dorp. Je wordt er hartelijk ontvangen en krijgt alle uitleg onder het genot van een kopje Jasmijnthee en gember.

Het douchen verdient speciale aandacht omdat deze verkeerd is aangelegd. Niet al het water bereikt het putje en een wisser biedt uitkomst.

Een fantastisch huisje!!

Marian
18-7-2011

Wat een mooi, idyllisch huisje, prachtig gelegen, zonder buren en compleet ingericht. Vanaf het huisje kun je wandelen en fietsen. Je hoort alleen maar vogels en het blaten van schapen. De stilte is soms oorverdovend!!!!!

De contacten met de eigenaren, per mail en telefonisch, waren heel goed en prettig.

Een plek om naar terug te keren!

echt een geweldige plek!

genieters
28-7-2010

Als je van rust en ruimte houdt, moet je hier absoluut naar toe. Leuk ingericht, veel ruimte om je heen. Veel kindervideo's en speelgoed (lego en knex). In de zomer heerlijk koel door de dikke muren, voor de koudere dagen is er een houtkachel. Veel spullen aanwezig om lekker te kunnen koken op een riant 5 pits gasstel. Met een schommel in de tuin en lekker veel gras kunnen kinderen zich hier heerlijk uitleven. Soms is het huis wat vochtig/muf, maar als je alles even lekker op zet is dat weer verholpen, je zit tenslotte midden in de natuur. Hier kom je echt helemaal tot rust. Uitstapjes kun je er ook leuk maken, maar soms moet je er wat kilometers voor over hebben. Met een fles wijn en kaasjes is het super genieten buiten in de tuin met volop privacy of knus binnen met leuke nissen waar je waxinelichtjes in kunt zetten. Voor ons was het de tweede keer dat we er waren en vonden het weer helemaal geweldig. De eigenaresse heb ik regelmatig gesproken en is ontzettend aardig!

Erg leuk huis!

Margriet
29-6-2010

Gezellig, leuk ingericht huis op een prachtige plek gelegen met veel privacy. Vriendelijke, betrokken eigenaren die het je graag naar de zin maken.

Super vakantie, sympathieke verhuurders!

Connie Platte
29-4-2010

Wij (gezin met baby en kleuter )hadden een fantastische vakantie en onze vrienden in 2008 eveneens!

Het huis en de omgeving zijn erg mooi, de verhuurders servicegericht, geen moeite is hen teveel.

Wij komen zeker terug!

Nooit meer!

Lily
16-11-2009

Vakantiehuis Les Velins ligt op een prachtige plek midden in de natuur..Helaas is dit het enige positieve punt dat gemeld kan worden. Bij onze aankomst op zaterdag was het huis koud, kil en vochtig. Helaas bestond de verwarming van het huisje uit een kleine houtkachel, bij lange na niet voldoende om de ruimte te verwarmen. Gevolg hiervan was dat wij met onze jas aan binnen zaten! Eigenaresse op dinsdag hoogte gesteld. Haar kille reactie is dat ze niet eerder dan zaterdag een extra kachel kan regelen..Haar kinderen moeten naar muziekles, dit is kennelijk belangrijker dan je gasten. Een week(!) later, wij zitten klaar met koffie en taart , wordt er op de deur geklopt en naar binnen geblaft dat de 'spullen' er zijn en de deur weer snel gesloten. Verbijstering alom..de kachel, brandhout en brandstof waren onder een boom gedumpt en daar konden we het mee doen. Conclusie: wij zijn zeer teleurgesteld in de lakse en ongeïnteresseerde kille houding van eigenaresse. Geen aanrader dus!

Mathilda Steenbergen, ondernemer, 18-1-2014

Bij deze 2 huurders hebben wij, ondanks onze pogingen daartoe, helaas niets goed kunnen doen.

Tegen verwachtingen in was het koud en vroor het half/eind okt. Meteen na een tel. gesprek met de huurder een zibro kachel besteld; model met koolmonoxide beveiliging was echter uitverkocht door het plotselinge koude weer. Huurder geïnformeerd dat de kachel pas zaterdags zou arriveren. Zat. ochtend vroeg meteen gebracht + gratis hout voor de houtkachel Huurder hoorde mijn auto aankomen, stond kort achter raam, maar liet mij sjouwen .

Omdat het hard regende heb ik alles droog onder de boom vlak voor het huis gezet, want ik moest meerdere keren naar boven waar de auto stond.

Ik heb beleefd geklopt en gezegd dat kachel en hout voor het huis stonden maar er werd niet omgekeken vanaf de bank .

Heeft ons nog geruime tijd gestalkt en gedreigd met rechtszaak.Ach...uit de cijfers voor inrichting, ruimte en kindvr,( want hadden geen kinderen) blijkt wel hoe onterecht de evaluatie is

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Velins in Noyant-d'Allier/Les Velins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Velins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.