Camping Les Fougeres

1 review over Camping Les Fougeres in het Nederlands

Prima camping in Murol

J. S.
25-7-2010

Leuke camping dichtbij het stadje Murol. Goede uitvalsbasis voor het verkennen van het vulkanische landschap in de Auvergne. De camping, die vrijwel uitsluitend Franse bezoekers trekt, is opgebouwd uit terrassen. De mobilhomes zijn mooi en schoon. Aan de overkant van de (drukke) weg ligt een andere camping, die eveneens eigendom is van de uitbaters van Les Fougeres. Ook daar kan gebruik worden gemaakt van het zwembad. Les Fougeres heeft ook een eigen zwembad, maar dat is aan de kleine kant. Wel voldoende ligstoelen en parasols. Leuke bijkomstigheid is dat de camping op vijf minuten loopafstand ligt van het mooie meer van Chambon, waar je een 45 min. durende wandeling omheen kunt maken. Hier zijn ook twee strandjes en liggen enkele restaurantjes. Wij hebben een prima tijd op deze camping gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Fougeres in Murol (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Fougeres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.